Συναγερμός σήμανε στο νοσοκομείο «Αττικόν», όταν 90χρονος επιχείρησε να εισβάλει στο δωμάτιο που νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού.
Ο 90χρονος, κατά πληροφορίες ψυχικά ασθενής, επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο με μαχαίρι, όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες.
Οι υπάλληλοι ασφαλείας του νοσοκομείου τον σταμάτησαν στην πόρτα και ενημέρωσαν αμέσως τις Αρχές. Στο σημείο κατέφθασε ομάδα ΔΙΑΣ και συνέλαβε τον άνδρα.
Ο 90χρονος οδηγείται στο Αστυνομικό Τμήμα Χαϊδαρίου, ενώ ο διοικητής του νοσοκομείου ενημέρωσε τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη.
Υπενθυμίζεται ότι η εμβληματική ηθοποιός νοσηλεύεται από τις 15 Ιουνίου στο νοσοκομείο «Αττικόν», αφού αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα πνευμονολογικής φύσης.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο