Θετικά αξιολογούν οι πολίτες το 1555 -Tι προκύπτει από την έρευνα της MRB - iefimerida.gr

Θετικά αξιολογούν οι πολίτες το 1555 -Tι προκύπτει από την έρευνα της MRB

1555
1555
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στο 82% φθάνει το ποσοστό ικανοποίησης των χρηστών, σύμφωνα με έρευνα της MRB HELLAS.

Το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κερδίζει σταθερά την εμπιστοσύνη των πολιτών, οι οποίοι πλέον αναγνωρίζουν όχι μόνο την ύπαρξή του, αλλά και την αξία που προσθέτει στην καθημερινότητά τους. Αυτό επιβεβαιώνεται και από σχετική έρευνα της MRB Hellas, που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα μεταξύ 17 – 19 Μαρτίου 2022, με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων και δείγμα 1008 ατόμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων προκύπτει ότι η τηλεφωνική υπηρεσία 1555 έχει κάνει αισθητή την παρουσία της και έχει κερδίσει υψηλό βαθμό αναγνωρισιμότητας μεταξύ των πολιτών, παρά το ότι είναι ενεργή για μικρό σχετικά διάστημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι, στο σύνολο του δείγματος και σε επίπεδο αυθόρμητης αναφοράς, το 1555 είναι ο τηλεφωνικός αριθμός που ανακαλούν οι περισσότεροι ερωτώμενοι, με αμέσως επόμενο το 14884. Σε επίπεδο γνωριμίας καθ’ υπόδειξη, σχεδόν το 35% των ερωτώμενων ανακαλεί το συγκεκριμένο αριθμό, ενώ το 26,2% ανέφερε ότι γνωρίζει και το portal του 1555.

Πέρα, όμως, από την αναγνωρισιμότητα, η έρευνα δείχνει ότι η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών αξιολογεί θετικά τη λειτουργία του 1555. Πάνω από 7 στους 10 ερωτώμενους (74%) θεωρούν ότι η υπηρεσία είναι εξαιρετικά ή πολύ χρήσιμη, ενώ το ποσοστό των θετικών απαντήσεων ξεπερνά το 90% αν προστεθούν και οι συμμετέχοντες που θεωρούν ότι το 1555 είναι αρκετά χρήσιμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξίσου υψηλά είναι και τα ποσοστά ικανοποίησης των πολιτών, οι οποίοι έχουν κάνει χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Το 21% των ερωτώμενων έχει επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο του 1555 και από αυτούς, οι 8 στους 10 έχουν καλέσει πάνω από μια φορά. Τα ασφαλιστικά θέματα είναι ο λόγος κλήσεις στις περισσότερες περιπτώσεις (61%), ενώ ακολουθούν τα κοινωνικά επιδόματα και τα εργασιακά θέματα. Το 61% των συμμετεχόντων που έχουν καλέσει στο 1555, δήλωσαν ότι είναι πολύ και αρκετά ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν. Εάν σε αυτούς προστεθούν και όσοι δήλωσαν «ικανοποιημένοι», το ποσοστό ικανοποίησης φθάνει στο 82%.

Η ευγένεια του προσωπικού, η επάρκεια γνώσεων και ο επαγγελματισμός είναι τα χαρακτηριστικά που αξιολογούν θετικά οι περισσότεροι χρήστες. Περιθώρια βελτίωσης παρουσιάζουν ο χρόνος αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή, ο βαθμός κατανόησης του θέματος από τα στελέχη της υπηρεσίας, καθώς και οι προτεινόμενες λύσεις.

Θετικές είναι οι αξιολογήσεις και για το διαδικτυακό portal 1555.gov.gr, το οποίο έχει εμπλουτίσει τις υπηρεσίες του 1555 εδώ και λίγους μήνες. Συγκεκριμένα, το 55% των συμμετεχόντων που έχουν χρησιμοποιήσει το portal δήλωσαν πολύ και αρκετά ικανοποιημένοι, ενώ μαζί με όσους δήλωσαν «ικανοποιημένοι» το ποσοστό ικανοποίησης φθάνει στο 87,7%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, στη μεγάλη πλειονότητά τους, οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν το 1555 στο μέλλον, με τα ποσοστά να φθάνουν στο 74% για την τηλεφωνική υπηρεσία και στο 69% για το portal.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ