Όταν προκύπτουν έκτακτες καταστάσεις – όπως πυρκαγιές, ακραία καιρικά φαινόμενα ή άλλα επικίνδυνα περιστατικά – η Πολιτική Προστασία στέλνει ειδοποιήσεις στους πολίτες για να τους καθοδηγήσει και να τους προστατεύσει.
Στις τελευταίες πυρκαγιές, το 112 ήχησε αμέτρητες φορές στα κινητά των πολιτών. Οι περισσότεροι λαμβάνουν αυτά τα μηνύματα απευθείας στα smartphones τους. Τι γίνεται όμως με όσους εξακολουθούν να χρησιμοποιούν παλαιότερα κινητά τηλέφωνα;
Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας εξηγεί ότι υπάρχει λύση: οι χρήστες χωρίς smartphone μπορούν να εγγραφούν στην υπηρεσία ειδοποιήσεων του 112, είτε συμπληρώνοντας την ειδική ηλεκτρονική φόρμα στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας, είτε καλώντας απευθείας τον αριθμό 112 από το κινητό τους.
Με αυτόν τον τρόπο, κανείς δεν μένει χωρίς πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες που μπορεί να σώσουν ζωές.
Διαβάστε εδώ με ποιους άλλους τρόπους μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις.