Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και το TikTok έχει πλημμυρίσει από συμβουλές διακόσμησης και αυτή που τρεντάρει περισσότερο είναι η Ralph Lauren αισθητική.
Η νέα τάση αντλεί έμπνευση από τον Αμερικανό σχεδιαστή και το διαχρονικό ύφος του. Σε αντίθεση με την περσινή «coquette» τάση, όπου οι δημιουργοί περιεχομένου στα σόσιαλ μίντια κατέκλυζαν τα σπίτια τους με φιόγκους, η φετινή πρόταση στοχεύει στην επιστροφή στο κλασικό και νοσταλγικό στυλ.
Πώς να πετύχετε την χριστουγεννιάτικη Ralph Lauren αισθητική
Το Ralph Lauren Christmas θέλει πλούσια υφάσματα ταρτάν σε βαθύ κόκκινο και σκούρο πράσινο, ξύλο σε σκούρους τόνους, μπρούτζινες λεπτομέρειες, δέρμα και μαλλί, γιρλάντες από πεύκο, χρυσά στολίδια και φωτισμό σε θερμές αποχρώσεις. Το αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι ένας χριστουγεννιάτικος στολισμός που να αποπνέει μια αίσθηση ζεστασιάς.
Η τάση εδραιώθηκε στα κοινωνικά δίκτυα προς τα τέλη του 2025, παρότι οι ρίζες της βρίσκονται σε προηγούμενες χριστουγεννιάτικες συλλογές του Ralph Lauren. Η ευρεία διάδοσή της οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους δημιουργούς περιεχομένου και στους αλγόριθμους του TikTok.
Ανάμεσα σε όσους συνέβαλαν στην ανάδειξη της τάσης είναι και η Taryn McCleary, δημιουργός περιεχομένου και πρώην αναλύτρια ηλεκτρονικού εμπορίου στον Ralph Lauren, η οποία άρχισε να δημοσιεύει βίντεο που διαφημίζουν τη συγκεκριμένη αισθητική πριν από ένα χρόνο. «Προς το τέλος του 2024, άρχισα να δημιουργώ Χριστουγεννιάτικα Ralph Lauren reels που απροσδόκητα έγιναν viral και πραγματικά είχαν απήχηση στο διαδίκτυο. Έτσι, αυτό που πραγματικά ξεκίνησε για να μοιραστώ την γνήσια αγάπη μου για το κλασικό νοσταλγικό στυλ μετατράπηκε σε μια μεγαλύτερη συζήτηση γύρω από την αισθητική», δήλωσε στο People.
Παρά το γεγονός πάντως ότι η έμπνευση πίσω από τη συγκεκριμένη τάση στη διακόσμηση για τα Χριστούγεννα βασίζεται κατά πολύ στο στυλ του διάσημου brand, για να το επιτύχει κανείς δεν χρειάζεται να κάνει αγορές απαραίτητα από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Όπως εξηγεί η McCleary, το κλειδί βρίσκεται στην επιλογή διαχρονικών στοιχείων διακόσμησης και όχι στην αγορά ό,τι νέου κυκλοφορήσει στα μαγαζιά.
«Η επένδυση σε κομμάτια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλο το χρόνο» είναι το κλειδί, λέει και τονίζει ότι μπορείτε πάντα να τα αναβαθμίσετε με «επιπλέον εποχιακά στοιχεία» για τις γιορτές, όπως κόκκινες βελούδινες κορδέλες ή κουκουνάρια.
Αντιδράσεις
Αν και το trend φαίνεται να έχει ενθουσιάσει τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κάποιοι αντιδρούν τονίζοντας ότι οι εποχιακές τάσεις οδηγούν συχνά σε υπερκαταναλωτισμό, παρορμητικές αγορές και υπερβολικές δαπάνες.
Η McCleary συμφωνεί. «Όταν [οι δημιουργοί] δείχνουν τα Ralph Lauren Christmas και κάθε αντικείμενο εκεί είναι μόνο από το Amazon, αυτό κατά κάποιο τρόπο καταρρίπτει την αισθητική», λέει και επαναλαμβάνει πόσο σημαντικό είναι οι καταναλωτές να προτιμούν διαχρονικά κομμάτια στις αγορές τους.