Είναι η Σάρον Όσμπορν η Βρετανίδα Άννα Νταλάρα; - iefimerida.gr
MEDIA 

Είναι η Σάρον Όσμπορν η Βρετανίδα Άννα Νταλάρα;

Greek Idol, Dancing with the stars κι η Άρτα με τα Γιάννενα. (A)rTVcial (I)ntelligence: ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΤΙΒΟΛΟΓΙΟ (27 / 4 / 11)Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΠΩΣ (ευτυχώς) ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΖΟΣΑΣΤΕΟ Τάσος Θεοδωρόπουλος (terra_gelida@hotmail.com /klarinabourana.blogspot.com) καταγράφει κάθε μέρα (περίπου δηλαδή) τα τραύματα των τηλεοπτικών εικονοκλαστικών του εξαρτήσεων σε real time λαϊκής μαναβικής.

(Η αγία οικογένεια στηρίζει την τηλεόραση: Από τους Όζμπορν στους Νταλάρες κι από τους Δράκους του Φώσκολου στους Πατίτσες του Αβέρωφ ως τη Ζέτα και το Μιχάλη, το σύνθημα της οικογένειας το δίνουν καλύτερα από όλους οι Βοργίες: «παραδώσου και σκύψε ευλογημένη».)

Υπάρχει κάτι πολύ χειρότερο από το να βλέπεις την κάμερα του «Greek Idol» να περιπλανιέται στο μυστηριώδες τατουάζ του ασφυκτικά περικυκλωμένου από μεταφυσικό κολάν, ποδιού της Ρούλας. Yπάρχει κάτι πολύ πιο τοξικό από το ενδεχόμενο του να αναπνεύσεις αναθυμιάσεις από την βιοχημικά επεξεργασμένη και πλαστικοποιημένη κόμμωση της Ζέτας Μακρυπούλια (χειρότερο κι από το να ακούσεις το δίσκο του Χατζηγιάννη από την αρχή μέχρι το τέλος). Κι αυτό το χειρότερο, όσο και αν δεν το πιστεύετε, είναι το να παρακολουθείς μεταμεσονύχτια, μπαγιάτικα επεισόδια του αμερικάνικου «X Factor στον ΑΝΤ1». Γιατί όσο κι αν η Ρούλα περδικλώνει τα απερδίκλωτα, δεν παύει να είναι η Ρούλα, σήμα κατατεθέν των παιδικών μας τηλεοπτικών χρόνων και χωροχρονική σταθερά στο ότι δε θα γεράσουμε ποτέ, συν του ότι η Κοκκίνου είναι συμπαθέστατη και με τον Κωστό έχω καψούρα οπότε, και να στα σπάνε, αν μη τι άλλο χαζεύεις. Άσε που έχει τρελή πλάκα όταν η κριτική επιτροπή, τσουρομαδάει τους παίχτες επειδή ντύθηκαν «η Άρτα με τα Γιάννενα και μια λατέρνα πορτατίφ για σακάκι», και τους κράζει βλάχους, την ώρα που το ενδυματολογικό τους, το έχει επιμεληθεί η παραγωγή της εκπομπής η οποία και φροντίζει να βγάζει λάδι την κριτική επιτροπή και μουρουνόλαδο τους παίχτες για να φανεί το κοντράστ (σαν εκείνη την αφίσα της «Ινδοκίνας» με την Κατρίν Ντενέβ να περπατάει λάμποντας φασκιωμένη στα Ντιόρ και γύρω της ολούθε βρωμιάρικα ζητιανάκια). Και στην περίπτωση του “Dancing in the star”, επίσης ο χαβαλές είναι απλόχερος, όταν η κάμερα δείχνει την κυρά Μαριγώ που χαίρεται τη νύφη της Μαριέτα κι έτσι μαθαίνουμε ότι είχε δίκιο ο Φώσκολος, τελικά ναι, οι εφοπλιστές έχουν όλοι το γούστο της οικογένειας Δράκου από τη Λάμψη». Ή όταν σε τρώει το σασπένς μη φύγει καμιά ραφή από το πρόσωπο της Καλογρίδη την ώρα της πιρουέτας και γεμίσει το παρκέ μύτες και αυτιά. Ή όταν βλέπεις την Ζέτα να κάνει γουτσουγουνιές στον διευθυντή του καναλιού της Γιάννη Λάτσιο που παρακολουθεί τα χορευτικά τεκταινόμενα με το απαράλλαχτο βλέμμα Ντρούπι. Ή όταν θυμάσαι το παλιό καλό ελληνικό σινεμά με τον Παράβα στο ρόλο της «Κλεοπάτρας εν δράσει» κάθε φορά που ξεδίνει ο Τρύφωνας, ακομπανιαμέντο με την φωνή του Κωστάλα, να προσδίδει κύρος καλλιτεχνικού πατινάζ στην κωλοτούμπα, και στον κώλο και την τούμπα. Όλα αυτά, θες δε θες, έχουν μια χαριτωμενιά πολύ πιο χαριτωμένη από το να αντικρίζεις τον Ντέιβιντ Χέισελχοφ μεταξύ κέντρων αποτοξίνωσης, με πρησμένη από το αλκοόλ μούρη, να κρίνει με το ύφος του Λόρενς Ολίβιε κατακαημένους φερέλπιδες σταρ, με τα καλλιτεχνικά κριτήρια της θητεία του στο «Baywatch» και τον «Ιππότη της Ασφάλτου». Και σίγουρα πολύ πιο χαριτωμένη από τη φρικαλέα Σάρον Όσμπορν με το μαλλί χελιδονοφωλιά, σύζυγο και μάνατζερ του πάλαι ποτέ χέβι μεταλά Όζι Όσμπορν που δάγκανε νυχτερίδες επί σκηνής, πριν τον περιλάβει η Σάρον και τον κάνει ριάλιτι και μπαρμπά Μυτούση, σε ρόλο κριτή και αυτή, ο οποίος ρόλος θες δε θες σου θυμίζει και την οικονομική κρίση εφ’ όσον είναι η ίδια λέξη (κριτής – κρίση) και η Σάρον είναι κάτι αντίστοιχο της Άννας Νταλάρα, με την έννοια ότι από τότε που μανατζάρισε τον Γιώργο Νταλάρα ο Γιώργος άφησε τα ρεμπέτικα και τα λαϊκά και το έριξε στα λάτιν και τα τσιγγάνικα βιολιά και μετά η Άννα έγινε υπουργείο του ΠΑΣΟΚ, ο Νταλάρας πήγε στο Μέγαρο και μας πήδηξε όλους η κρίση που άμα την έκανε πρωταγωνίστρια σε έργο ο Αριστοφάνης την Κρίση (με κεφαλαίο, όπως την Ειρήνη, την Πενία και άλλες τέτοιες έννοιες) στο λέω φίλε, δεν υπάρχει περίπτωση να μην είχε τα χαρακτηριστικά της Νταλάρα. Τες πα, για να μην σε πρήζω κι εσένα που είσαι ήδη πρησμένος από τον οβελία, όλα αυτά τα παραπάνω στα έγραψα για έναν και μόνο λόγο, επειδή ήθελα να καταλήξω ποιητικά στο ρήμα «μας πήδηξε» για να μιλήσω για τη μόνη μου τηλεοπτική παρηγοριά τις μέρες του Πάσχα, που συνδύαζε και Πάσχα και πήδημα δύο σε ένα, εμ σαμπού εμ κοντίσιονερ. Πρόκειται για τη νέα σειρά του καλωδιακού καναλιού «Showtime» με τίτλο «The Borgias» και ναι, είναι αυτό που φαντάζεστε κι ακόμα πιο ζουμερό: ιστορική σαπουνόπερα εποχής τίγκα στο πήδημα και την αιμομίξία και ντο φονικό και το πισωκολλητό και την αιμομιξία, με φόντο το Βατικανό και τους παπάδες (εδώ είναι που κολλάει το Πάσχα) και την οικογένεια των Β - οργίων και αρχιπάπα μαστρωπό Αλέξανδρο, τον Τζέρεμι Άιρονς σε μεγάλα κέφια. Βρείτε τρόπο να το δείτε (γιατί στην Ελλάδα το βλέπω να αργεί εφ’ όσον μόλις τώρα ξεκίνησε στις Η.Π.Α. και βρίσκεται στο τέταρτο επεισόδιο) και θα με θυμηθείτε.Αν πάλι θέλετε κάτι πιο light που όμως να έχει και το πηδηματάκι του, ψαχτείτε κατά «Camelot» μεριά, που είναι μια φρέσκια, ενήλικη εξιστόρηση του θρύλου του βασιλιά Αρθούρου από το κανάλι «Starz». Κι αυτό στο πέμπτο επεισόδιο βρίσκεται με την Εύα Γκριν του Τζέιμς Μποντ στο ρόλο της μάγισσας Μοργκάνα, να δείχνει κάθε τόσο το κωλαράκι της εφ’ όσον σε κάθε επεισόδιο, θα βρεθεί κάποιος για να την πηδήξει ή να τη δέσει ημίγυμνη σε πάσσαλο οπότε δείχνει και το βυζάκι της. Και by the way, μιας και πιάσαμε τα ξένα, ψάξτε να βρείτε αν μπορείτε μια αριστουργηματική πορτογαλική σειρά που ξεκίνησε την Κυριακή στην ΕΤ1 και ολοκληρώνεται την Παρασκευή, τα «Μυστήρια της Λισαβόνας» (Misterios de Lisboa) σε σκηνοθεσία κέντημα του μεγάλου Ραούλ Ρουίζ. Ούτε βυζάκι ούτε κωλαράκι έχει να χαρείτε, αλλά τι να τα κάνεις τα βυζάκι και κωλαράκι άμα έχεις την τέχνη συνοδοιπόρο; Και η Αννίτα Ναθαναήλ που τα είχε τα βυζάκια και τα κωλαράκια εν αφθονία την εποχή που παρουσίαζε τη θρυλική εκπομπή «Βαρελάδα με πάγο» (ναι, κι όμως υπήρξε και τέτοιος τίτλος) που κατάντησε τώρα στα γεράματα; Να κάνει τη νευρωτική «Real Housewife» στο ριάλιτι του ΑΝΤ1. Ηθικό δίδαγμα: Μάθε τέχνη κι άσ’ τηνε, κι άμα πεινάσεις πιάσ’τηνε, γιατί η φτώχια θέλει καλοπέραση και η ντανιά φτιασίδη, την τρίχα κάναμε τριχιά στο σπίτι του κασίδη.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ