Volkswagen: To ID.3 «παίρνει» τη γραμμή παραγωγής του e-Golf | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr

Volkswagen: To ID.3 «παίρνει» τη γραμμή παραγωγής του e-Golf

Volkswagen: To ID.3 «παίρνει» τη γραμμή παραγωγής του e-Golf
Volkswagen: To ID.3 «παίρνει» τη γραμμή παραγωγής του e-Golf
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η διαδοχή του e-Golf από το ID.3 αποτελεί ορόσημο στη στρατηγική της Volkswagen για την ηλεκτροκίνηση, με την ευρύτερη περιοχή της Σαξονίας να αποκτά σημαντικό ρόλο στο ηλεκτρικό μέλλον της μάρκας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, το τελευταίο e-Golf που κατασκευάστηκε ποτέ, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του. Από τον Μάρτιο του 2017, όταν η παραγωγή του ηλεκτρικού μοντέλου μεταφέρθηκε από το Wolfsburg στη Δρέσδη, συνολικά 50.401 e-Golf κατασκευάστηκαν εκεί. 

Μετά από διακοπή τριών εβδομάδων, απαραίτητη για την προετοιμασία των εγκαταστάσεων για να υποδεχθούν το νέο μοντέλο, το διάφανο εργοστάσιο ξεκίνησε πάλι τη λειτουργία του, αυτή τη φορά κατασκευάζοντας το ολοκαίνουργιο ID.3, με το πρώτο αυτοκίνητο να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής την προηγούμενη εβδομάδα.

Volkswagen: To ID.3 «παίρνει» τη γραμμή παραγωγής του e-Golf

Πλέον, το διάφανο εργοστάσιο γίνεται ο δεύτερος χώρος κατασκευής του ID.3 μετά το Zwickau και το τέταρτο εργοστάσιο της Volkswagen στον κόσμο που παράγει μοντέλα που βασίζονται στην Αρθρωτή Πλατφόρμα για την Ηλεκτροκίνηση (MEB).

Volkswagen: To ID.3 «παίρνει» τη γραμμή παραγωγής του e-Golf
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα άλλα δύο βρίσκονται στην Κίνα και, συνδυαστικά, αυτές οι τέσσερις μονάδες έχουν μέγιστη παραγωγική ικανότητα άνω των 900.000 οχημάτων ετησίως. Ταυτόχρονα, η Volkswagen ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη Δρέσδη, πρωτεύουσα της Σαξονίας: τα επόμενα χρόνια, η εγκατάσταση, που ήταν γνωστή και ως «κέντρο της μελλοντικής κινητικότητας», θα μετατραπεί στο «σπίτι των ID.», προσφέροντας στους πελάτες και τους επισκέπτες μια ολιστική εμπειρία της οικογένειας μοντέλων ID..

Volkswagen: To ID.3 «παίρνει» τη γραμμή παραγωγής του e-Golf

Μία τέτοια εξέλιξη δεν είναι τυχαία και συνδέεται άμεσα με την ιστορία του διάφανου εργοστάσιου. Μία εγκατάσταση που εξ αρχής σχεδιάστηκε με εκτενή χρήση υαλοπετασμάτων, ώστε να προσφέρει μία «διάφανη» ματιά στο εσωτερικό της και στα διάφορα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας. Από το 2001, που ξεκίνησε τη λειτουργία του, περισσότεροι από 330.000 επισκέπτες έχουν απολαύσει από κοντά την κατασκευή διάφορων μοντέλων. Από τις γραμμές παραγωγής του βγήκαν το πολυτελές Volkswagen Phaeton (84.235 μονάδες, 2001-2016), η Bentley Flying Spur (2.186 μονάδες, 2005-2006 και 2013-2014) και, από το 2017, το e-Golf (50.401 μονάδες).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εργοστάσιο σύντομα καθιερώθηκε ως σημαντικό τουριστικό αξιοθέατο της Δρέσδης, με τους επισκέπτες είτε να είναι απλοί τουρίστες είτε και πελάτες, που έρχονταν να δουν από κοντά την κατασκευή του αυτοκινήτου τους, με το οποίο μάλιστα αναχωρούσαν, μετά από λίγες ώρες.

Volkswagen: To ID.3 «παίρνει» τη γραμμή παραγωγής του e-Golf

Στο μέλλον, σημαντικά περισσότερα οχήματα θα παραδοθούν σε πελάτες στο διάφανο εργοστάσιο, το οποίο σήμερα απασχολεί 380 εργαζόμενους. Για τον σκοπό αυτόν δημιουργήθηκε πρόσφατα ένα δεύτερο σημείο παράδοσης νέων αυτοκινήτων σε πελάτες, μέσα στο εργοστάσιο. Ο αριθμός των παραδόσεων αναμένεται να αυξηθεί από 1.301 το 2019 και 3.296 το 2020, σε περισσότερα από 5.000 οχήματα το 2021. Ο στόχος είναι περίπου 9.700 παραδόσεις ετησίως, έως το 2022.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Volkswagen ID.3 GOLF
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ