fbpx TPMS: Νέα τεχνολογία real time ελέγχου της πίεσης των ελαστικών | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ TPMS

TPMS: Νέα τεχνολογία real time ελέγχου της πίεσης των ελαστικών

TPMS: Νέα τεχνολογία real time ελέγχου της πίεσης των ελαστικών
23|11|2020 | 17:09
TPMS: Νέα τεχνολογία real time ελέγχου της πίεσης των ελαστικών

Πρόκειται για μια νέα καινοτομία της Continental, που ενισχύει την ασφάλεια, την οικονομία καυσίμου και αυξάνει τη διάρκεια ζωής των ελαστικών

Περίπου το 40% όλων των ατυχημάτων που σχετίζονται με πρόβλημα στα ελαστικά οφείλονται σε χαμηλή πίεση του αέρα τους. Για να λύσει αυτό το μεγάλο πρόβλημα, η Continental ανέπτυξε ένα σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, με το όνομα TPMS. Αυτό βασίζεται σε αισθητήρες στους τροχούς και συστήματα φρένων, που ειδοποιούν τον οδηγό για τα επίπεδα χαμηλής πίεσης των ελαστικών, μέσα από μια φωτεινή ένδειξη στο ταμπλό του οχήματος.

Το σύστημα TPMS ελέγχει συνεχώς και αξιόπιστα την πίεση, σε πραγματικό χρόνο. Σε περίπτωση απώλειας πίεσης, κάτω από ένα ορισμένο όριο, ειδοποιεί αμέσως τον οδηγό για να αντιδράσει. Με τη σωστή χρήση, το TPMS βελτιώνει την ασφάλεια του οχήματος, περιορίζοντας αυτήν τη συχνή αιτία ατυχημάτων.

Ένα άλλο όφελος του TPMS είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO₂. Εάν τα ελαστικά είναι σε πίεση πιο χαμηλή των 0,3 bars, για παράδειγμα, το όχημα καταναλώνει 1,5% περισσότερο καύσιμο και παράγει αντίστοιχα περισσότερες εκπομπές CO₂. 

Επιπλέον οφέλη της τεχνολογίας TPMS είναι:

  • Η βελτίωση της απόδοσης των ελαστικών, του φρεναρίσματος και της προστασίας από την υδρολίσθηση
  • Η βελτίωση του χιλιομετρικού ωφέλιμου των ελαστικών
  • Ο έλεγχος της ταχύτητας του οχήματος και η αποφυγή ατυχημάτων

Τεχνικά, το σύστημα TPMS λειτουργεί με δεδομένα που δέχεται απευθείας από το ελαστικό, μέσω ηλεκτρικών αισθητήρων πάνω στη ζάντα, σε σύνδεση με τη βαλβίδα. Μέσω ειδικού λογισμικού, τα δεδομένα προβάλλονται στον οδηγό, ο οποίος έχει πλήρη εικόνα για την πίεση των ελαστικών του αλλά και έγκαιρη ενημέρωση για πιθανές επικίνδυνες καταστάσεις στην πορεία του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ