Το τετρακίνητο Mazda CX-30 διασχίζει το Καζακστάν [βίντεο] - iefimerida.gr

Το τετρακίνητο Mazda CX-30 διασχίζει το Καζακστάν [βίντεο]

Το τετρακίνητο Mazda CX-30 διασχίζει το Καζακστάν
Το τετρακίνητο Mazda CX-30 διασχίζει το Καζακστάν
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η τελευταία ταινία Epic Drive της Mazda έχει θέμα την οδήγηση ενός CX-30 στο ανατολικό Kazakhstan, για πάνω από 800 χιλιόμετρα. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τη χρονιά του εορτασμού των 100ών γενεθλίων της, η Mazda διοργάνωσε μία ακόμα οδηγική περιπέτεια. 

Το Mazda CX-30 με το all-wheel drive σύστημα i-Activ δοκιμάστηκε για πάνω από 800 χιλιόμετρα, διασχίζοντας το ανατολικό Καζακστάν μέχρι τα σύνορα με την Κίνα, σε μία διαδρομή που περιελάμβανε και κομμάτια από τον θρυλικό «δρόμο του μεταξιού», εξερευνώντας την άγρια ομορφιά των απομακρυσμένων περιοχών της Κεντρικής Ασίας. Η τελευταία αυτή περιπέτεια της Mazda, που έλαβε χώρα φέτος πριν επιβληθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί λόγω Covid-19, αποτελεί συνέχεια της αντίστοιχης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε το 2018 στη Σιβηρία.

Το τετρακίνητο Mazda CX-30 διασχίζει το Καζακστάν

Σε αυτή την εκδήλωση η Mazda έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που διέσχισε τη λίμνη Βαϊκάλη της Σιβηρίας με αυτοκίνητα κανονικής παραγωγής, τα οποία πολλές φορές οδηγούνταν σε απάτητες παγωμένες εκτάσεις, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά τις ικανότητες του συστήματος 4κίνησης i-Activ του CX-5. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το τετρακίνητο Mazda CX-30 διασχίζει το Καζακστάν

Όπως και η διάσχιση της λίμνης Βαϊκάλης το 2018 με CX-5, το Epic Drive Mazda CX-30 του 2020 στο Καζακστάν επέτρεψε την τέλεια επίδειξη του συστήματος τετρακίνησης i-Activ της Mazda. Διαθέτοντας τη νέα γενιά Skyactiv-Vehicle Architecture της Mazda, η εξελιγμένη γενιά του συστήματος i-Activ AWD του CX-30, λειτουργεί σε συνεργασία με το G-Vectoring Control (GVC) για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, παρέχοντας μια ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της Mazda έχει εμπλουτιστεί με τη λειτουργία «ανίχνευσης κατακόρυφου φορτίου» και στους τέσσερις τροχούς, και λειτουργεί σε συνδυασμό με το GVC (G-Vectoring Control) για τον έλεγχο της κατανομής της ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, ενισχύοντας το βαθμό πρόσφυσης ανεξάρτητα από τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης. Μειώνει επίσης σημαντικά τις μηχανικές απώλειες και συμβάλλει στη βελτίωση της κατανάλωσης.

Παράλληλα, το πίσω διαφορικό ελαχιστοποιεί τις μηχανικές απώλειες υιοθετώντας ρουλεμάν με λιπαντικό χαμηλού ιξώδους, με μία διάταξη που αποθηκεύει το λιπαντικό στο πάνω μέρος και παρέχει μόνο την απαραίτητη ποσότητα λαδιού, όπου και όταν απαιτείται. Ενεργώντας σε συνδυασμό, αυτά τα συστήματα αυξάνουν την ακρίβεια της μονάδας ελέγχου της 4κίνησης (AWD) περιορίζοντας σημαντικά τις συνολικές μηχανικές απώλειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Mazda Mazda CX-30
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ