To πρώτο ηλεκτρικό Honda έχει 150 άλογα & 300 Nm ροπής - iefimerida.gr

To πρώτο ηλεκτρικό Honda έχει 150 άλογα & 300 Nm ροπής

To πρώτο ηλεκτρικό Honda έχει 150 άλογα & 300 Nm ροπής
To πρώτο ηλεκτρικό Honda έχει 150 άλογα & 300 Nm ροπής
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι Ιάπωνες μας αποκαλύπτουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της Honda. Ας δούμε τα βασικά στοιχεία του νέου Honda e.

Το Honda e εφοδιάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει περίπου 150PS (110 kW) και ροπή πάνω από 300Nm. Η μπαταρία 35,5kWh του Honda e είναι η πιο συμπαγής στην κατηγορία και συνεισφέρει στο συνδυασμό χαμηλού βάρους, ικανότητας ταχείας φόρτισης στο 80% σε 30 λεπτά και αυτονομίας πάνω από 200km - ιδανικό για τις καθημερινές μετακινήσεις στη πόλη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς υπέρ μιας απολαυστικής και συναρπαστικής οδηγικής εμπειρίας. Καθώς η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου απέχει περίπου 50cm από το έδαφος. Με κατανομή βάρους 50:50, ένα φαρδύ αλλά συμπαγές αμάξωμα και κοντούς προβόλους μπροστά και πίσω, το Honda e προσφέρει μία βέλτιστη ισορροπία ευστάθειας και οδικής συμπεριφοράς στη μικρή κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων. Ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα του, η ροπή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, που βελτιώνει την ακρίβεια διεύθυνσης για τους εμπρός τροχούς. Η ακτίνα στροφής είναι περίπου 4,3, κάτι που εξασφαλίζει στο Honda e εξαιρετική ευελιξία στους μικρούς δρόμους των πόλεων.

Το χαμηλό κέντρο βάρους και η οδηγική σταθερότητα του Honda e επιτρέπει τη διαχείριση των κλίσεων του αμαξώματος χωρίς σκληρές αναρτήσεις, που μεταφράζεται σε εξαιρετική συμπεριφορά στις γρήγορες αλλαγές λωρίδων. Οι μηχανικοί της Honda ακολούθησαν πρότυπα ποιότητας κύλισης μεγαλύτερων κατηγοριών, χρησιμοποιώντας ανεξάρτητη σχεδίαση γονάτων McPherson και στους τέσσερις τροχούς, ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα άνεσης στο ταξίδι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Honda e θα προφέρει επίσης Single Pedal Control, που επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να επιβραδύνει το όχημα χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Με το πεντάλ του γκαζιού πατημένο, το όχημα επιταχύνει κανονικά. Αφήνοντας ο οδηγός το πεντάλ, ενεργοποιείται αυτόματα η αναγεννητική πέδηση και το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Το Single Pedal Control βελτιώνει την απόδοση σε συνθήκες πόλης και περιορίζει την ανάγκη χρήσης πολλαπλών πεντάλ, με αποτέλεσμα η οδήγηση να γίνεται πιο συναρπαστική, με συνεχή ροή και μέγιστο έλεγχο από τον οδηγό, σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η Honda.

Το νέο συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της μάρκας να προσφέρει συστήματα ηλεκτροκίνησης για όλα τα μοντέλα της που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή ήπειρο μέχρι το 2025. Η έκδοση παραγωγής του Honda e θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στη χρονιά, και οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για παραγγελία κατά προτεραιότητα online.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Honda
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ