fbpx To πισωκίνητο Audi R8 μπαίνει στην παραγωγή [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ

To πισωκίνητο Audi R8 μπαίνει στην παραγωγή [εικόνες]

To πισωκίνητο Audi R8 μπαίνει στην παραγωγή
07|11|2019 | 23:17
To πισωκίνητο Audi R8 μπαίνει στην παραγωγή

Από ειδικό μοντέλο, σε μοντέλο παραγωγής. Το Audi R8 V10 RWD, με κίνηση στους πίσω τροχούς, είναι πλέον μοντέλο της κανονικής γκάμας της γερμανικής μάρκας.

Η εξωτερική του εμφάνιση έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να το καταστήσει ακόμα πιο εντυπωσιακό: Θα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το R8 V10 quattro. Ο τοποθετημένος στο κέντρο V10, που εδώ αποδίδει 540 ίππους, καθώς και η πίσω κίνηση, προσφέρουν μια γνήσια οδηγική απόλαυση. Παράλληλα, το αρκετά όμοιο με το μοντέλο παραγωγής αγωνιστικό Audi R8 LMS GT4, που παρουσιάστηκε ταυτόχρονα, έχει επίσης νέα εμφάνιση και βελτιώσεις. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο της διεθνούς κατηγορίας GT4 θα προσφέρει στο μέλλον στους ιδιώτες οδηγούς ακόμη πιο μεγάλες δυνατότητες για ρυθμίσεις ακριβείας.

Ειδικά τώρα για το μοτέρ του πισωκίνητου Audi R8, ο ατμοσφαιρικός V10 5.2 FSI αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή 540 Nm, η οποία μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Το R8 V10 RWD Coupé επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 320 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για το Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα. Η πίσω κίνηση του R8 V10 RWD εξασφαλίζει ένα πολύ ιδιαίτερο είδος οδηγικής απόλαυσης. Εάν ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα sport σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC καθώς και τις ρυθμίσεις και τον έλεγχο της ανάρτησης, είναι εφικτό ακόμα και το ελεγχόμενο drift. Το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζει έντονη επαφή με το δρόμο.

Το R8 V10 RWD κατασκευάζεται, κυρίως στο χέρι, στο εργοστάσιο Böllinger Höfe της Audi στη Neckarsulm. Το υψηλών επιδόσεων σούπερ σπορ μοντέλο με την πίσω κίνηση θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του Coupé στη Γερμανία θα είναι 144.000 ευρώ, ενώ το Spyder θα ξεκινά από τις 157.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ