Peugeot 3008: Ένα ορόσημο στην ιστορία των Γάλλων | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr

Peugeot 3008: Ένα ορόσημο στην ιστορία των Γάλλων

Peugeot 3008
Ο μετασχηματισμός του 3008 ξεκίνησε εν κρυπτώ το 2012, σε ένα μυστικό studio της Peugeot στο Παρίσι.
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το Peugeot 404 βρισκόταν πάνω σε ένα τρένο, κι ο πόλεμος είχε πια τελειώσει. Το τρένο διέσχιζε ερειπωμένα χωριά και καμμένες γαίες, προς ένα διαφορετικό κόσμο, ταξίδευε ιλλιγιωδώς, άφηνε στις άκρες των ραγών του, σκουριασμένα, τα απλοϊκά τετράτροχα του μεσοπολέμου, και τις μιλιταριστικές κατασκευές των εργοστασίων - που άρχισαν στο μεταξύ ξανά να παράγουν αυτοκίνητα.

Το αυτοκίνητο ήταν πια Coupe ή Cabriolet. Ό,τι άλλο έδειχνε άκαιρο, έμοιαζε να στραγγαλίζει τα συναισθήματα της εποχής. Και το 404 ήταν πάνω στο τρένο, σχεδιασμένο από τον Pininfarina, στα εξώφυλλα περιοδικών μόδας, γεννημένο από το μοντερνισμό, με γραμμές εκεί που υπήρχαν καμπύλες, με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Για να φαίνεται, όσο καθαρά γινόταν, ο νέος κόσμος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ύστερα, ήταν το Peugeot 504, του 1968, στο τρένο της μεσαίας τάξης που γιγαντώνονταν, αποκτούσε παιδιά. Οικογενειακό ταξίδι, η νέα ζωή στο επόμενό της βήμα, κι ένα αυτοκίνητο που κατάφερε να μείνει στην παραγωγή για 36 χρόνια. Αυτό κι αν έφερε επιτυχία για το γαλλικό «λέοντα».

Διαβάστε όλο το story στο www.carandmotor.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Peugeot Peugeot 3008
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ