«Πάτησε» Ευρώπη η Ford Mustang των 460 ίππων [βίντεο] - iefimerida.gr

«Πάτησε» Ευρώπη η Ford Mustang των 460 ίππων [βίντεο]

«Πάτησε» Ευρώπη η Ford Mustang των 460 ίππων
«Πάτησε» Ευρώπη η Ford Mustang των 460 ίππων
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η νέα Mustang Mach 1, η πιο οδηγοκεντρική Mustang που κατασκευάστηκε ποτέ, έρχεται στην Ευρώπη προσφέροντας ισχύ 460 ίππων καθώς και ένα «μπουκέτο» επεμβάσεων που αναβαθμίζουν τις ικανότητες της τόσο στην πίστα, όσο και στο δρόμο

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ford ανακοίνωσε ότι η περιορισμένης παραγωγής Mustang Mach 1 θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο της στο Goodwood SpeedWeek που έλαβε χώρα στο West Sussex της Μ. Βρετανίας μπροστά σε ένα παγκόσμιο εικονικό κοινό, η Mustang Mach 1 είναι η πιο οδηγοκεντρική έκδοση παραγωγής του μοντέλου που διατίθεται στο Ευρωπαϊκό κοινό. Η Mustang Mach 1 φιλοξενεί μια έκδοση του 5λιτρου, αλουμινένιου V8 βενζινοκινητήρα της Ford με απόδοση 460 ίππων που έχει τροποποιηθεί προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση τόσο για χρήση στην πίστα, όσο και στο δρόμο. Με φιλτροχωάνη ανοιχτού τύπου (Open Air Induction System), πολλαπλή εξαγωγής και πεταλούδα 87 mm από την Mustang Shelby GT350 που διατίθεται από την Ford στη Β. Αμερική, αυξάνεται η ελεύθερη ροή αέρα στον κινητήρα.

«Πάτησε» Ευρώπη η Ford Mustang των 460 ίππων

Η βελτιωμένη αναπνοή του V8 λειτουργεί σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα και έναν συνδυασμό έμμεσου και άμεσου ψεκασμού χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου αντίστοιχα για καλύτερη ευστροφία – η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ξεκινά στις 7.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 7.500 σ.α.λ και η μέγιστη ροπή των 529 Nm στις 4.600 σ.α.λ. Ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού, το οποίο προέρχεται επίσης από τη Shelby GT350, συνεργάζεται με ένα νέο φίλτρο εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ροή του λαδιού – και κατ’ επέκταση κορυφαία απόδοση σε υψηλά φορτία. Το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της νέας Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον μοναδικό ήχο του V8 κινητήρα της Ford. Στο σύστημα μετάδοσης η Mustang Mach 1 προσφέρει δύο επιλογές που στόχο έχουν τη μεγιστοποίηση της απόδοσης αλλά και των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην πίστα.

«Πάτησε» Ευρώπη η Ford Mustang των 460 ίππων
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το χειροκίνητο και 6-τάχυτο κιβώτιο TREMEC 3160 χρησιμοποιεί έναν συμπλέκτη με δύο δίσκους που ανταπεξέρχεται με επιτυχία στο αυξημένο φορτίο τόσο στις γρήγορες αλλαγές όσο και σε εκείνες που πραγματοποιούνται σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής του V8 κινητήρα κατά την οδήγηση στην πίστα. Το κιβώτιο συνδυάζεται με σύστημα rev-matching, γεγονός που μεγιστοποιεί την απόδοση και τον «fun-to-drive» χαρακτήρα του μοντέλου στη σπορ οδήγηση. Το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford που αποτελεί τη δεύτερη επιλογή διαθέτει έναν αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και μοναδικές για την περίσταση ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν την καμπύλη ροπής, τον χαρακτήρα των αλλαγών ταχυτήτων αλλά και συνολικά την απόδοση. Ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο. 

«Πάτησε» Ευρώπη η Ford Mustang των 460 ίππων

Τόσο η χειροκίνητη όσο και η αυτόματη έκδοση διαθέτουν ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης του πίσω άξονα που υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την πρόσφυση τόσο στην ευθεία όσο και στις εξόδους των στροφών. 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ford Ford Mustang
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ