fbpx Oδηγούμε στην Αττική τη νέα Porsche 911 | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΟ IEFIMERIDA ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ

Oδηγούμε στην Αττική τη νέα Porsche 911

Το iefimerida.gr και ο Κώστας Φούζας οδηγούν την νέα Porsche-911 στην Αττική
16|06|2019 | 16:52
Το iefimerida.gr και ο Κώστας Φούζας οδηγούν την νέα Porsche-911 στην Αττική -Φωτογραφία αρχείου: Porsche/Youtube

Το iefimerida.gr βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της νέα Porsche 911, σε coupe & cabriolet εκδόσεις, γράφοντας χιλιόμετρα στους δρόμους της Αττικής. Οι Γερμανοί έρχονται, για μια ακόμη φορά, να τοποθετηθούν στην κορυφή των sportscars.

Όλοι οι ανταγωνιστές θέλουν να «χτυπήσουν» την 911! Τυχαίο; Μα, φυσικά και όχι. Θαρρείς πως η Porsche έχει αυτή τη μαγική συνταγή που κάνει το εμβληματικό της μοντέλο-σχεδόν-ασυναγώνιστό σε όλους τους τομείς. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα και από τη νέα γενιά του μοντέλου, η οποία φέρει τον κωδικό «992». Άλλωστε, τα 52 χρόνια συνεχούς εξέλιξης της 911 δίνουν στην Porsche ένα σημαντικό προβάδισμα έναντι οποιουδήποτε άλλου κατασκευαστή. Χωρίς ριζοσπαστικές αλλαγές από γενιά σε γενιά, η 911 καταφέρνει να διατηρηθεί στην κορυφή. Κανείς αντίπαλος δεν την αμφισβητεί παρά μόνο οι ίδιοι οι άνθρωποι της Porsche που προχωρούν σε μικρές και προσεκτικές αναβαθμίσεις σε κάθε νέο μοντέλο. Ίσως αυτή είναι η μυστική συνταγή των Γερμανών για να διατηρούνται στην κορυφή όλα αυτά τα χρόνια. Mια πρώτη γεύση από τη Γερμανίδα καλλονή πήραμε τις προηγούμενες μέρες στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και στα πέριξ της Αττικής, την τοποθεσία που επέλεξε και πάλι η Porsche για να οδηγήσουν οι δημοσιογράφοι απ όλη την Ευρώπη τη νέα γενιά της 911 (Cabriolet & Coupe S & 4S).

Ξεκινώντας με τον τομέα της σχεδίασης, το μοντέλο διατηρεί τις διαχρονικές του γραμμές προσθέτοντας παράλληλα πολλά σύγχρονα στοιχεία. Έτσι, στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουμε τα νέα εμπρόσθια φώτα, τις μεγαλύτερες εισαγωγές, αλλά και τα διαφορετικά οριζόντια LED φώτα ημέρας. Διαφοροποιημένο είναι και το καπό, ενώ έχουν «φουσκώσει» και τα φτερά των τροχών. Περισσότερες αλλαγές έχουμε στο πίσω τμήμα, με τα νέα πιο λεπτά φώτα να τονίζουν τον δυναμισμό του αυτοκινήτου, ενώ ενώνονται μεταξύ τους και με μια ακόμη πιο λεπτή λωρίδα φωτών, αντίστοιχη με αυτή της Porsche Mission E. Με νέα σχεδίαση έρχεται και ο πίσω προφυλακτήρας. Βέβαια, παράλληλα με τις μικρές αλλαγές οι Γερμανοί έχουν προχωρήσει σε πάρα πολλές βελτιώσεις που αφορούν στην αεροδυναμική του αμαξώματος.

Η νέα γενιά της Porsche 911 βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο με την προηγούμενη και το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2.450 χλστ. Για την περίσταση, οι Γερμανοί έχουν προχωρήσει σε αντικατάσταση πολλών μερών με αλουμίνιο για τον περιορισμό τους βάρους. Παράλληλα, το μήκος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ., καθώς επίσης και τα μετατρόχια (+45 χλστ. εμπρός και + 44 χλστ πίσω). Συνολικά, τα σύγχρονα στοιχεία έχουν συνδυαστεί με τις κλασσικές γραμμές που εισήγαγε πριν πολλά χρόνια η 911 και έτσι η πιο διαχρονική φιγούρα στα αυτοκινητικά δρώμενα παραμένει αναλλοίωτη και διαχρονική στο πέρασμά της.

Στο εσωτερικό της 911, η Porsche έχει καταφέρει να συνδυάσει τις ρετρό γραμμές της δεκαετίας του ΄70 με σύγχρονες πινελιές. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκουμε μια μεγάλη οθόνη 10,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι κυρτός με ψηφιακές ενδείξεις και το αναλογικό στροφόμετρο να παραμένει στη μέση. Όσον αφορά στις εφαρμογές που μπορεί να βρει κάποιος μέσα στο γερμανικό sportcar ο κατάλογος είναι αρκετά μεγάλος διαθέτοντας όλα τα κομφόρ. Από επιλογές συνδεσιμότητας μέχρι και σύστημα νυχτερινής όρασης. Άλλωστε, ένα αυτοκίνητο του βεληνεκούς της 911 δε θα μπορούσε να ξεφύγει από την gadget-τοποίηση της εποχής μας. Η θέση οδήγησης βρίσκεται πλέον χαμηλότερα κατά 20 χλστ. και είναι ιδανική. Η Porsche ισχυρίζεται, επίσης, πως οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι καλύτεροι, αλλά ποιος αγοραστής της 911 θα δώσει βάση σε κάτι τέτοιο; Ρητορικό θα ήταν, επίσης, οποιοδήποτε ερώτημα σχετίζεται με την ποιότητα που αντικρίζει κάποιος εντός του cockpit.

Το κινητήριο σύνολο που τοποθετείται στο πίσω τμήμα της νέας 911 είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του προηγούμενου μοτέρ των 2.981 κυβικών εκατοστών. Μέσω μιας σειράς επεμβάσεων, ο επίπεδος 6κύλινδρος κινητήρας twin turbo έχει ανεβάσει την ισχύ του στα 450 άλογα και τη ροπή στα 530 Nm. Όπως είναι φυσικό, βελτιωμένα είναι και τα νούμερα των επιδόσεων, όπου το 0-100 km/h στην έκδοση 911 Carrera 4S ολοκληρώνεται σε 3,6 δλ. Για να επιτευχθεί αυτό, οι μηχανικοί της Porsche -μεταξύ άλλων- έχουν αυξήσει την πίεση στα τούρμπο, εφάρμοσαν ένα σύστημα ασύμμετρης διαδρομής βαλβίδων, τοποθετήσαν τα intercooler ψηλότερα και αντικατέστησαν τα μπεκ με πιεζοηλεκτρικά. Παράλληλα, εντελώς νέο είναι το 6+2 σχέσεων αυτόματο κιβώτιο PDK. Σύμφωνα με την Porsche, η πρώτη σχέση έχει πιο κοντό γρανάζωμα για καλύτερες εκκινήσεις και η 8η είναι για overdrive.

Η 911 συνεχίζει να προσφέρει κάτι μοναδικό για την κατηγορία της. Καταφέρνει να συνδυάζει αριστοτεχνικά την οδική συμπεριφορά ενός καθημερινού αυτοκινήτου με τα κορυφαία sport χαρακτηριστικά. Στην πράξη; Με τη ρύθμιση στο normal το γερμανικό μοντέλο ξεχνάς που βρίσκεσαι. Η ανάρτηση απορροφά υποδειγματικά τις όποιες ανωμαλίες αγνοώντας το χαμηλό προφίλ των αναρτήσεων. Το γουργουρητό του 6κύλινδρου βενζινοκινητήρα ακούγεται σαν ελαφρύς υπόκωφος και το αυτόματο κιβώτιο αγωνίζεται να ανεβάσει ταχύτητα προκειμένου η κατανάλωση να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Όταν αποφασίσεις να παίξεις με τις λειτουργίες του Sport Chrono Package, ο κόσμος αλλάζει γύρω σου. Το σύστημα διεύθυνσης αντιδρά με τη σκέψη και μόνο, το κιβώτιο κάνει ακαριαίες αλλαγές και οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε βάζουν πάνω σε ράγες σε κάθε αλλαγή πορείας. Την ίδια ώρα δράση αναλαμβάνει το κινητήριο σύνολο. Το επίπεδο εξακύλινδρο μοτέρ δαιμονίζεται σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ εκτοξεύοντας το ταχύμετρο σαν ελατήριο. Είναι απίστευτο το πάτημα της 911 και ο τρόπος που καταπίνει τα χιλιόμετρα, είτε είσαι στην ευθεία, είτε βρίσκεται σε καμπές. Για το τελευταίο, μάλιστα, εκεί η 911 δείχνει την ανωτερότητα της σε επίπεδο κατευθυντικότητας και αίσθησης. Σε κάθε περίπτωση θα θέλαμε κάποιες «δόσεις» ακόμη από το γερμανικό αυτοκίνητο χωρίς τα όρια των δρόμων της Αθηναϊκής Ριβιέρας, όμως ακόμη και έτσι το μόνο σίγουρο είναι ότι με αυτή την 911 η Porsche μπορεί να είναι-και πάλι-περήφανη: Η πλέον εμβληματική Porsche ήταν, είναι και θα παραμείνει μοναδική!

Tech Info

Στην καινούργια 911 η Porsche έχει τοποθετήσει το Wet Mode: Πρόκειται για το σύστημα που έχει ως στόχο τη μείωση της πιθανότητας εκδήλωσης υδρολίσθησης. Βασικό ρόλο παίζουν αισθητήρες ήχου που βρίσκονται στους εμπρός θόλους και οι οποίοι ουσιαστικά ανιχνεύουν το θόρυβο από το σπρέι νερού που δημιουργείται όταν τα ελαστικά πατήσουν σε βρεγμένη επιφάνεια. Μόλις διαγνωστεί κάτι τέτοιο τίθενται αυτόματα σε αυξημένη ετοιμότητα τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης (PTM) και ευστάθειας (PSM) ακόμα και αν δεν υπάρξει γλίστρημα του αυτοκινήτου, ενώ μια φωτεινή ένδειξη προτρέπει τον οδηγό να επιλέξει το πρόγραμμα Wet Mode.

Aπό τα 90 km/h η πίσω αεροτομή ρυθμίζεται στη θέση με την μεγαλύτερη κλίση ενώ ανοίγουν και τα εμπρός ενεργά πτερύγια του συστήματος ψύξης. H υφασμάτινη οροφή μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει σε 12 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητες άνω των 50 km/h. Για να εξασφαλίσει τη μέγιστη άνεση των επιβατών, η Porsche έχει ενισχύσει τη μαλακή οροφή με ενσωματωμένα «τόξα» μαγνησίου ώστε να μην επηρεάζεται στις υψηλές ταχύτητες, ενώ όταν αυτή είναι κατεβασμένη, ο ανεμοθραύστης που είναι πίσω εξαλείφει τους στροβιλισμούς.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Porsche 911 Carrera S

  • Κινητήρας: 2.981 cc Flat 6 Turbo
  • 450 PS @ 6.500 rpm
  • 54 KGM @ 2.300 – 5.000 rpm
  • Κιβώτιο: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων
  • Μετάδοση: Πίσω 4S: Στους τέσσερις τροχούς
  • Ανάρτηση: γόνατα macpherson (E ) πολλαπλών συνδέσμων (Π)
  • 0-100 km/h: 3,5 ”,
  • Τελική: 308 km/h
  • Μέση Κατανάλωση: 8,9 lt/100 km
  • CO2: 205 g/km
  • Διαστάσεις (Μ/Π/Y): 4.519/1.852/1.300 mm
  • Μεταξόνιο: 2.450 mm
  • Βάρος: 1,515 kg
  • Τιμή: Από 178.000 ευρώ

(Κείμενο: Κώστας Φούζας, Φωτογραφίες: Porsche)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ