Το best seller της γερμανικής εταιρείας στην κατηγορία των μικρών SUV περνάει στη δεύτερη γενιά του, φέρνοντας νέα πλατφόρμα, νέο design, αναβαθμισμένο εσωτερικό και στο βάθος φουλ υβριδική τεχνολογία.
Από το 2017 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του T-Roc, η Volkswagen έχει πουλήσει πάνω από δύο εκατομμύρια μονάδες, χτίζοντας έναν πυρήνα οδηγών που αναζητούν compact διαστάσεις χωρίς συμβιβασμούς στις λεγόμενες «higher-class qualities», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ίδια η εταιρεία.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο