fbpx Νέο κέντρο από τη Skoda για πρωτότυπα και test cars [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Νέο κέντρο από τη Skoda για πρωτότυπα και test cars [εικόνες]

Νέο κέντρο από τη Skoda για πρωτότυπα & test cars
26|01|2021 | 21:32
Νέο κέντρο από τη Skoda για πρωτότυπα και test cars

Περισσότερες δυνατότητες στην ανάπτυξη της Skoda δίνει το νέο Κέντρο για την Κατασκευή Αυτοκινήτων Δοκιμών (test cars) και Πρωτότυπων (concept cars), που εγκαινίασε η Skoda  στις κεντρικές της εγκαταστάσεις, στη Mlada Boleslav.

Η νέα μονάδα προσφέρει τη δυνατότητα αυτά τα ειδικά οχήματα να κατασκευάζονται πλήρως κάτω από μία στέγη, με οικονομία χρόνου και πόρων.

Η χρήση υπερσύγχρονων τεχνολογιών, όπως σταθμοί ρομπότ και λύσεις εικονικής πραγματικότητας, προσφέρουν τη μέγιστη ευελιξία. Υπολογίζεται ότι περισσότερα από 300 test cars και concept cars θα κατασκευάζονται στη νέα μονάδα σε ετήσια βάση. Παρά τις ψηφιακές προσομοιώσεις, οι κλασικές δοκιμές σε πραγματικά αυτοκίνητα δοκιμών παραμένουν απαραίτητες για την παρακολούθηση όχι μόνο μεμονωμένων εξαρτημάτων αλλά και του οχήματος στο σύνολό του. Λόγω της ολοένα και πιο περίπλοκης και ισχυρής ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής των σύγχρονων αυτοκινήτων, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις λειτουργικές δοκιμές ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών και συστημάτων υποβοήθησης, καθώς και στην επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων υπολογιστικών μονάδων εντός αυτοκινήτου. Ήδη, η Skoda παρήγαγε μερικά από τα test cars για το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό της SUV, το Enyaq iV, στη νέα εγκατάσταση.

Νέο κέντρο από τη Skoda για πρωτότυπα & test cars

Το ισόγειο του κέντρου φιλοξενεί την αποθήκη ανταλλακτικών, συμπεριλαμβανομένης μιας σκεπαστής αυλής για την εκφόρτωση φορτηγών. Τα αμαξώματα των αυτοκινήτων κατασκευάζονται στον πρώτο όροφο, ενώ ο δεύτερος όροφος φιλοξενεί τα τμήματα τελικής συναρμολόγησης και το βαφείο. Συνολικά, ο χώρος κατασκευής των οχημάτων ξεπερνά τα 14.000 τ.μ. Χάρη σε δύο σταθμούς ρομπότ, το ποσοστό αυτοματισμού στην κατασκευή των test cars και concept cars αυξήθηκε από 15% σε 45%. Αυτό διπλασιάζει την παραγωγική ικανότητα σε δέκα οχήματα την εβδομάδα - ενώ απαιτεί 20% λιγότερο χώρο. Επιπλέον, στο ίδιο κέντρο πραγματοποιούνται δοκιμές εξοικονόμησης βάρους, για παράδειγμα καινοτόμες τεχνικές συναρμολόγησης και σύσφιξης ή στερέωσης, συγκόλληση με λέιζερ κλπ.. Η νέα εγκατάσταση περιλαμβάνει επίσης έναν κυλιόμενο δρόμο για δοκιμές σε ταχύτητες έως και 300 χλμ./ώρα.

Νέο κέντρο από τη Skoda για πρωτότυπα & test cars

Η ομαδοποίηση όλων των λειτουργιών κάτω από μία ενιαία εγκατάσταση και κατά συνέπεια οι μικρές αποστάσεις, εξοικονομούν περίπου 1.800 λίτρα καυσίμου ετησίως, επιτρέποντας τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά περίπου πέντε τόνους. Παράλληλα, τα κόστη της εφοδιαστικής αλυσίδας λόγω της ενοποίησης είναι και αυτά μειωμένα, περισσότερο από 150.000 ευρώ ετησίως.

Νέο κέντρο από τη Skoda για πρωτότυπα & test cars
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ