Nέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα από τη Hyundai [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr

Nέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα από τη Hyundai [εικόνες]

Nέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα από τη Hyundai
Nέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα από τη Hyundai
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το Hyundai Motor Group παρουσίασε την E-GMP, την πρώτη πλατφόρμα αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα (EV) της επόμενης γενιάς

Από το 2021, η E-GMP θα υποστηρίζει μια σειρά νέων EV, μεταξύ αυτών το IONIQ 5 της Hyundai Motor, το πρώτο αντίστοιχο EV της Kia Motor και μια σειρά άλλων ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Σχεδιασμένη αποκλειστικά για EV, η E-GMP προσφέρει διάφορα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις υπάρχουσες πλατφόρμες, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί κατά κύριο λόγο για να υποδέχονται κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα οφέλη περιλαμβάνουν βελτιωμένη απόδοση, αναβαθμισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, αυξημένη αυτονομία και μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η E-GMP μειώνει σημαντικά την πολυπλοκότητα μέσω της μεταβλητότητας και της τυποποίησής της, επιτρέποντας την ταχεία και ευέλικτη εξέλιξη προϊόντων που βασίζονται σε μια αρχιτεκτονική που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις περισσότερες κατηγορίες οχημάτων, όπως αυτές των σεντάν, SUV και CUV. Η πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων που έχει υιοθετηθεί στα μεσαία και μεγάλα μοντέλα και ο πρώτος παγκοσμίως ενσωματωμένος άξονας μετάδοσης κίνησης (IDA) που συνδυάζει ρουλεμάν και ημιαξόνια για τη μετάδοση ισχύος στους τροχούς, βελτιώνουν την άνεση και τη σταθερότητα των χειρισμών. 

 Ο ηλεκτροκινητήρας που περιστρέφεται σε υψηλές ταχύτητες είναι μικρότερος από άλλα σύνολα ανάλογης απόδοσης
Ο ηλεκτροκινητήρας που περιστρέφεται σε υψηλές ταχύτητες είναι μικρότερος από άλλα σύνολα ανάλογης απόδοσης

Επίσης οι μηχανικοί πέτυχαν, με την ενίσχυση της δομής απορρόφησης ενέργειας στην περιοχή που βρίσκεται μπροστά από το ταμπλό, να ελαχιστοποιήσουν την ενέργεια, από τυχόν σύγκρουση που δέχεται το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης και η μπαταρία. Επιπρόσθετα, η δομή της εμπρός κολώνας εξυπηρετεί την κατανομή του φορτίου που δέχεται, εξασφαλίζοντας τη μη παραμόρφωση της καμπίνας των επιβατών.  Το νέο, κόμπακτ σύστημα μετάδοσης ηλεκτρικής ισχύος (Power Electric - PE) της E-GMP αποτελείται από έναν ισχυρό ηλεκτρικό κινητήρα, μετάδοση EV και μετατροπέα, που είναι ενσωματωμένα σε ένα δομικό στοιχείο. Εξασφαλίζει ισχυρή απόδοση αυξάνοντας τη μέγιστη ταχύτητα του κινητήρα έως και 70% σε σύγκριση με τους υπάρχοντες κινητήρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ηλεκτροκινητήρας που περιστρέφεται σε υψηλές ταχύτητες είναι μικρότερος από άλλα σύνολα ανάλογης απόδοσης, κάτι που εξασφαλίζει πλεονεκτήματα σε ότι αφορά τους χώρους και το βάρος.  Επιπλέον, η τυποποιημένη συστοιχία μπαταρίας μπορεί να ρυθμιστεί για να αποδίδει ανάλογα με το εκάστοτε μοντέλο και την κατηγορία του, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αυτονομίας ή την κάλυψη των αναγκών των πελατών.

Ο κινητήρας ελέγχεται από τη μονάδα μετατροπέα ισχύος, η οποία χρησιμοποιεί ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου (SiC). Αυτός ο κινητήρας μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του συστήματος κατά περίπου 2 με 3% που σημαίνει ότι το όχημα μπορεί να καλύψει περίπου 5% μεγαλύτερες αποστάσεις με την ίδια ενέργεια μπαταρίας. Η E-GMP βασίζεται στην κίνηση στους πίσω τροχούς. Οι πελάτες θα είναι σε θέση να επιλέξουν μεταξύ πισωκίνητων και τετρακίνητων εκδόσεων, με τις τελευταίες να διαθέτουν ένα ακόμα ηλεκτρικό μοτέρ.

Το σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει έναν αποζεύκτη μετάδοσης EV, ο οποίος μπορεί να ελέγχει τη σύνδεση μεταξύ των μοτέρ και των τροχών, και να μεταβάλλει ανάλογα την κίνηση ανάμεσα στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς για βέλτιστη απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.  Όλα τα οχήματα που αναπτύχθηκαν με την πλατφόρμα E-GMP χρησιμοποιούν μια τυποποιημένη μονάδα μπαταρίας τύπου 1. Αυτή η μονάδα αποτελείται από τυπικά στοιχεία τύπου pouch που μπορούν να συνδυαστούν σε διαφορετικές ποσότητες όπως απαιτείται για κάθε όχημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Hyundai ηλεκτρικό αυτοκίνητο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ