«Τα χρώματα που προορίζονται για τα αυτοκίνητα πρέπει όχι μόνο να ικανοποιούν τον πελάτη, αλλά και να ταιριάζουν με το μέγεθος και το σχήμα του αυτοκινήτου» εξηγεί η Nicole Heidt, Assistant Chief Designer στον τομέα Χρωμάτων και Ταπετσαριών.
Από την αρχή της εξέλιξης του νέου Astra, η ομάδα Marketing της Opel ενημέρωσε τους ανθρώπους του Design ότι ήθελε η έκτη γενιά του best-seller Astra να διατίθεται σε κίτρινο, που έχει μακρά παράδοση ως χρώμα της μάρκας. Όπως συνήθως συμβαίνει με ένα νέο χρώμα, η Nicole Heidt ξεκίνησε τη διαδικασία δημιουργίας με έρευνα των χρωματικών τάσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο