fbpx Mirafiori: Οι Ιταλοί έφτιαξαν μια από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
FIAT CHRYSLER

Mirafiori: Οι Ιταλοί έφτιαξαν μια από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής

Mirafiori: Οι Ιταλοί έφτιαξαν μια από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής
26|10|2020 | 19:17
Mirafiori: Οι Ιταλοί έφτιαξαν μια από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής

Με περισσότερους από 20.000 εργαζομένους σε τμήματα σχεδιασμού, έρευνας και εξέλιξης, υπηρεσιών υποστήριξης και παραγωγής οχημάτων, το Mirafiori στην καρδιά της πόλης του Τορίνο, αποτελεί τη μεγαλύτερη και πλέον προηγμένη εγκατάσταση του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles στον κόσμο.

Τα εγκαίνια της μονάδας παραγωγής το 1939, σηματοδότησε μια τεράστια εξέλιξη στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ από τη γραμμές του εργοστασίου ξεκίνησαν την πορεία τους θρυλικά μοντέλα, όπως το πρώτο Fiat 500 του 1957. Σήμερα, το εργοστάσιο εφοδιασμένο με τα πλέον σύγχρονα συστήματα παραγωγής, αναλαμβάνει την κατασκευή του νέου ηλεκτρικού 500, με περίπου 1.200 άτομα να είναι αφιερωμένα στις διαδικασίες παραγωγής του νέου μοντέλου.

Μετά την αποκάλυψη της πλήρους γκάμας του νέου ηλεκτρικού Fiat 500, ο Όμιλος Fiat Chrysler Automobiles, ανοίγει τις πόρτες του ιστορικού εργοστασίου του Mirafiori. Σχεδόν 1.200 άνθρωποι θα απασχολούνται αποκλειστικά με την παραγωγή του ηλεκτρικού 500, ενώ η παραγωγική δύναμη υπολογίζεται στις 80.000 μονάδες ανά έτος, αριθμός που θα μπορεί να αυξηθεί αν απαιτηθεί. Το συνολικό κόστος επένδυσης για τη γραμμή παραγωγής του νέου ηλεκτρικού 500 ξεπέρασε τα 700 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το μοντέλο, σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στο Τορίνο, αποτελώντας ένα πραγματικό «Made in Fiat» και «Made in Turin» αυτοκίνητο.

Mirafiori: Οι Ιταλοί έφτιαξαν μια από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής

Η διαδικασία συναρμολόγησης του νέου ηλεκτρικού 500 ξεκινά από το τμήμα τοποθέτησης του εσωτερικού, το οποίο σχεδιάστηκε ώστε να εξασφαλίζει τη σωστή στάση σώματος των εργαζόμενων. Τοποθετημένο σε μια πλατφόρμα μεταβλητού ύψους μπορεί να ρυθμίζεται στο ιδανικό ύψος εργασίας για κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο γέννησης του νέου ηλεκτρικού 500, το οποίο έρχεται αμέσως μετά τη βαφή του πλαισίου και του αμαξώματος. Μετά τη βαφή τοποθετούνται οι γυάλινες επιφάνειες, όπου για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται για το σύνολο της εργασίας αποκλειστικά ρομπότ. Στη συνέχεια τοποθετούνται οι καλωδιώσεις, το ταμπλό και η κονσόλα και τέλος ο πίνακας οργάνων ώστε το αυτοκίνητο να προχωρήσει στα επόμενα στάδια παραγωγής.

Mirafiori: Οι Ιταλοί έφτιαξαν μια από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής

Τα αυτοκίνητα που ξεκίνησαν τη ζωή τους στο Mirafiori είναι τα: Fiat 500 Topolino (1939, παρά το ότι η κανονική παραγωγή ξεκίνησε μετά την λήξη του 2ουΠ.Π. το 1947), Fiat 1100 (1947), Fiat 1400 (1950), Fiat 1900 (1952), Fiat 1100/103 (1953), Fiat 600 (1955), Fiat 1200 (1957), Fiat 1800 (1959), Fiat 2100 (1959), Fiat 1300 (1961), Fiat 1500 (1961), Fiat 850 (1964), Fiat 124 (1966), Fiat 125 (1967), Fiat 127 (1971), Fiat 131 (1974), Fiat Panda (1980), Fiat Uno (1983), Fiat Croma (1985), Lancia Thema (1984), Autobianchi Y10 (1985), Fiat Punto (1993), Fiat Marea (1996), Fiat Multipla (1998), Fiat Punto (1999), Fiat Stilo (2001), Lancia Lybra (2002), Lancia Thesis (2002), Fiat Idea (2003), Lancia Musa (2004), Fiat Grande Punto (2005), Alfa Romeo Mito (2008), Maserati Levante (2016), Νέο ηλεκτρικό Fiat 500 (2020).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ