Mercedes: Πρώτο Premium Brand και το 2019

Mercedes: Πρώτο Premium Brand και το 2019

Στην Ελληνική αγορά, η Mercedes-Benz κατέκτησε για έκτη συνεχή χρονιά την 1η θέση στις πωλήσεις μεταξύ των premium κατασκευαστών σημειώνοντας 4.524 (+20% έναντι του 2018).

Για έκτη συνεχή χρονιά η Mercedes-Benz κατακτά την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων στη χώρα μας. Συνολικά στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν 6.122 οχήματα του Ομίλου της Daimler και συγκεκριμένα 5.290 επιβατικά οχήματα Mercedes-Benz & smart (4.524 οχήματα Mercedes-Benz και 766 smart, 429 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (κάτω των 3,5 τόνων), 191 επαγγελματικά οχήματα (άνω των 3,5 τόνων) και 212 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ).

Τόσο στα φορτηγά (από 3,5 τόνους) όσο και στα λεωφορεία, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης 1η στις πωλήσεις.  To μερίδιο αγοράς στα επιβατικά ανέρχεται στο 4,7%, εκ του οποίου το 4,0% ανήκει στα μοντέλα της Mercedes-Benz. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στο 5,4%, στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων στο 57,3% και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα άνω των 8 τόνων στο 41,9%*. Στα λεωφορεία δε, το μερίδιο αγοράς υπερβαίνει το 58% (58,2%)!

Η Mercedes-Benz παγκοσμίως

Η Mercedes-Benz συνεχίζει για 4η συνεχή χρονιά να ηγείται στην κατηγορία των premium κατασκευαστών όσον αφορά στις πωλήσεις. Σε μία χρονιά που σημαδεύτηκε από πολλές προκλήσεις, το «αστέρι» αύξησε τις πωλήσεις του παγκοσμίως σε 2.339.562 (+1,3%) το 2019, παρουσιάζοντας αποτελέσματα – ρεκόρ για ένατη συνεχόμενη χρονιά. Συνολικά, 2.456.343 αυτοκίνητα Mercedes-Benz & smart πωλήθηκαν ανά τον κόσμο. Η Κίνα, μία εκ των τριών σημαντικών αγορών της μάρκας, συνέχισε την επιτυχημένη πορεία της παρουσιάζοντας αύξηση των πωλήσεων σε ποσοστό 6,2%, σπάζοντας ακόμη ένα ρεκόρ.

Eκτός από τη χώρα μας, το 2019 η Mercedes-Benz διατήρησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις premium μάρκες σε πωλήσεις σε πολλές χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ισπανία, η Πολωνία, το Βέλγιο, η Ν. Κορέα, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, η Ταϊλάνδη, ο Καναδάς, η Ν. Αφρική κ.α.  Παγκοσμίως, τα μοντέλα της κατηγορίας των SUVs και των Compact Cars ήταν αυτά που έδωσαν σημαντική ώθηση στις πωλήσεις το 2019. Κάθε τρίτο αυτοκίνητο Mercedes-Benz που πωλήθηκε ανήκε στην κατηγορία των SUV, ενώ κάθε τέταρτο στην κατηγορία των compact. Με τις πωλήσεις των GLA, GLB, GLC, GLC Coupe, EQC, GLE, GLE Coupe, GLS & G-Class να υπερβαίνουν τις 783.700 μονάδες, η κατηγορία των SUV αποτέλεσε την πιο δυνατή κατηγορία το 2019. Από τον Αύγουστο του 2019 οι πωλήσεις αυξάνονταν σταθερά κάθε μήνα, με οδηγό τις GLC & GLE.

Όσον αφορά στα Compact Cars, περισσότεροι από 667.000 πελάτες της μάρκας παγκοσμίως παρέλαβαν τις νέες τους A-Class, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake, GLA & GLB (+9,5%). Αυτό σημαίνει, ότι κάθε τέταρτο αυτοκίνητο που πούλησε η Mercedes-Benz το 2019 ανήκε στην compact κατηγορία. Η A-Class κατέγραψε παγκόσμια αύξηση της τάξης του 12,3% το 2019, ενώ οι A-Class Sedan, η CLA Coupe και η B-Class συνέβαλαν καθοριστικά στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας. Τέλος, με την έλευση της νέας GLB, η οικογένεια των Compact Cars της Mercedes-Benz αποτελείται πλέον από 8 μέλη. 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Mercedes mercedes Benz

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ