Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοπορίας - iefimerida.gr

Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοπορίας

Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει 25 χρόνια
Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει 25 χρόνια
Κώστας Φούζας

Το Mercedes Sprinter: συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας ελαφρών επαγγελματικών με μικτό βάρος 3 έως 5,5 τόνους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν από 25 χρόνια, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ένα ελαφρύ επαγγελματικό που έμελλε να δώσει το όνομά του σε μια ολόκληρη κατηγορία οχημάτων: το Sprinter. Σήμερα, ένα τέταρτο του αιώνα αργότερα, εξακολουθεί να αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Παράλληλα με τις διαχρονικές αξίες του όπως ποιότητα, αξιοπιστία, οικονομία και άνεση, το σημερινό Sprinter προσφέρει επίσης δικτύωση και συνδεσιμότητα, αλλά και την ηλεκτροκίνητη έκδοση eSprinter για μεταφορές χωρίς τοπικές εκπομπές ρύπων. Το 1995 ήρθε το Mercedes-Benz Sprinter, για να καθορίσει μία ολόκληρη κατηγορία οχημάτων και να διευκολύνει σημαντικά τη μετάβαση προς το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σε μια εποχή που ο σημερινός όγκος ηλεκτρικών αγορών ήταν ασύλληπτος, η εταιρεία της Στουτγάρδης παρουσίασε ένα άκρως μοντέρνο ελαφρύ επαγγελματικό, το οποίο θα αποδεικνυόταν ιδανικό για τις μεγάλες προκλήσεις του κλάδου μεταφορών. Με δισκόφρενα στους μπροστινούς και πίσω τροχούς, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) με αυτόματο διαφορικό πέδησης (ABD), πιο αεροδυναμικό αμάξωμα και πολλές άλλες καινοτομίες, το Sprinter έθεσε πρότυπα ασφάλειας, αποδοτικότητας και άνεσης, και διαδέχθηκε επάξια το θρυλικό T1. Σύμφωνα με διάφορα ΜΜΕ, αυτά ήταν τα χαρακτηριστικά που οδήγησαν δικαίως στην «κατηγορία Sprinter». Εξαρχής το νέο ελαφρύ επαγγελματικό αποδείχθηκε πραγματικά πολυτάλαντο: ήταν διαθέσιμο ως όχημα σασί, με καρότσα ή ανατρεπόμενη πλατφόρμα, με διπλή ή μονή καμπίνα, ως κλειστό βαν και ως mini-bus με πέντε έως εννέα θέσεις, με κανονική ή υπερυψωμένη οροφή.

Το μεταξόνιο κυμαινόταν από 3000 έως 4025 χιλιοστά. Το επιτρεπτό μικτό βάρος ανερχόταν αρχικά σε 2590, 2800 ή 3500 κιλά. Προσέφερε τις τέλειες προϋποθέσεις για διάφορους τομείς χρήσης, π.χ. εργοτάξια, εμπόριο, μεταφορά επιβατών, αλλά και υπηρεσίες πυρόσβεσης και διάσωσης. Τα τελευταία 25 χρόνια, το Sprinter εντυπωσιάζει επίσης ως αυτοκινούμενο, ενώ έχει φιλοξενήσει και διάφορες ειδικές υπερκατασκευές.

Οικονομικό, αξιόπιστο και πολυμορφικό όπως πάντα, σήμερα το eSprinter που παρουσιάστηκε το 2019 μπορεί να εξυπηρετεί τις διανομές αγαθών, τα εργοτάξια ή τον κλάδο υπηρεσιών με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς αποδίδει ισχύ 85 kW και ροπή στρέψης έως 295 Nm. Ο ευπροσάρμοστος σχεδιασμός ωφέλιμου φορτίου και μπαταρίας μπορεί να ικανοποιεί εξατομικευμένα τις ανάγκες. Με μπαταρία ωφέλιμης ηλεκτρικής ισχύος 47 kWh, η αυτονομία του Sprinter φτάνει τα 168 χιλιόμετρα ,   όταν το ωφέλιμο φορτίο είναι 891 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν κάποιος προτιμά μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, μπορεί να επιλέξει μικρότερη χωρητικότητα μπαταρίας. Ενδιαφέρουσα προοπτική για τους διαχειριστές στόλων αποτελεί το εργαλείο eCharging Planner, το οποίο παρέχει υποστήριξη κατά τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα χωρίς τοπικές εκπομπές με τη Mercedes-Benz Vans. Το eSprinter θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά μέχρι το τέλος του 2020.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Mercedes-Benz Mercedes
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ