Mercedes-Benz: Νέα πλατφόρμα για το επόμενο ηλεκτρικό eSprinter - iefimerida.gr

Mercedes-Benz: Νέα πλατφόρμα για το επόμενο ηλεκτρικό eSprinter

Mercedes-Benz: Νέα πλατφόρμα για το επόμενο ηλεκτρικό eSprinter
Mercedes-Benz: Νέα πλατφόρμα για το επόμενο ηλεκτρικό eSprinter
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Mercedes-Benz Vans ανακοινώνει τη νέα πλατφόρμα  «Electric Versatility Platform» για την επόμενη γενιά του eSprinter.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mercedes-Benz Vans κινείται με ταχύτατους ρυθμούς προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό των προϊόντων της. Όλα τα μοντέλα της θα διατίθενται με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με έμφαση στην αξιοπιστία, την ποιότητα και το βέλτιστο συνολικό κόστος χρήσης. Στο πλαίσιο αυτό, η Mercedes-Benz Vans ανέπτυξε τη νέα Electric Versatility Platform για την κατηγορία των μεγάλων Vans. Αυτή η νέα πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης θα αποτελέσει τη βάση για το eSprinter επόμενης γενιάς. Τα κύρια στοιχεία της νέας πλατφόρμας είναι τρία δομικά τμήματα που επιτρέπουν τη μέγιστη δυνατή ευελιξία κατά την ανάπτυξη και τη σχεδίαση διαφορετικών τύπων αμαξωμάτων. Με αυτό τον τρόπο, διαμορφώσεις αμαξώματος οι οποίες ήταν προηγουμένως διαθέσιμες μόνο για οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, είναι πλέον εφικτές και με ηλεκτροκίνηση.

Σήμερα, η Mercedes-Benz Vans είναι ήδη ο ηγέτης στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο άνω του 30% στις κατηγορίες μεσαίων και μεγάλων Vans στην Ευρώπη. Μετά το eVito και το eSprinter, η Mercedes-Benz Vans σκοπεύει να αναπτύξει το eCitan, ώστε να καλύψει όλες τις κατηγορίες ελαφρών επαγγελματικών με ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας πλατφόρμας

• Το σύστημα μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς, τα δύο μεταξόνια, οι τρεις χωρητικότητες μπαταρίας και το υψηλότερο μέγιστο ωφέλιμο φορτίο επιτρέπουν κάθε πιθανή έκδοση αμαξώματος

• Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα αυξάνει την ευελιξία και την πρακτικότητα του eSprinter επόμενης γενιάς μειώνοντας ταυτόχρονα την πολυπλοκότητα και το κόστος παραγωγής

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

• Το δεύτερο δομικό τμήμα είναι η μπαταρία υψηλής τάσης (HV), η οποία είναι ενσωματωμένη στο υποδάπεδο του οχήματος. Στο μέλλον θα διατίθενται τρεις μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας. Έτσι, ο πελάτης θα μπορεί να επιλέγει την αυτονομία και το ωφέλιμο φορτίο που ταιριάζουν καλύτερα στη χρήση του οχήματος. Χάρη στις διαφορετικ΄ς εκδόσεις μπαταρίας, το eSprinter επόμενης γενιάς θα μπορεί να ικανοποιεί τις ιδιαίτερες επιθυμίες των πελατών όσον αφορά τις ιδιαίτερες απαιτήσεις TCO, είτε πρόκειται για αστικές είτε για υπεραστικές μεταφορές.

• Ο τρίτος πυλώνας του αρθρωτού σχεδιασμού είναι ο ηλεκτρικά κινητήριος οπίσθιος άξονας, ο οποίος θα μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα μεγάλων ηλεκτροκίνητων Vans. Ο μικρών διαστάσεων και πανίσχυρος ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο πίσω δομικό τμήμα και είναι σχεδιασμένος κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να προσαρμόζεται τέλεια σε όλες τις εκδόσεις μοντέλων – από ολοκληρωμένα κλειστά Vans μεταφοράς φορτίου και επιβατών μέχρι πλαίσια για κλειστές ή ανοιχτές καρότσες – χάρη στην ενιαία πλατφόρμα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ mercedes Benz Mercedes
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ