Megane eVision: Η μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr

Megane eVision: Η μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault

Megane eVision: Η μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault
Megane eVision: Η μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το όραμα της Renault για το Megane του μέλλοντος είναι το eVision: Ένα ηλεκτρικό SUV, το οποίο ίσως το δούμε στην παραγωγή από το 2021.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο concept car Megane eVision απεικονίζει ένα μοντέλο παραγωγής, που κατά 95% θα το δούμε τη χρονιά που έρχεται. Το Megane eVision είναι μια εξέλιξη του concept Morphoz. Αλλά το σημαντικό είναι ότι η νέα ιδέα βασίζεται στα θεμέλια αυτού του πρωτότυπου αυτοκινήτου για να μας δώσει μια πιο ακριβή εικόνα του μοντέλου παραγωγής που θα έρθει το επόμενο έτος.

Το eVision χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα CMF-EV που αναπτύχθηκε από τη Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance. Πρόκειται για μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η εταιρεία ισχυρίζεται ότι διαθέτει τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων αιχμής, ιδιαίτερα όσον αφορά το εν λόγο όχημα με εξαιρετικά λεπτή ενδοδαπέδια μπαταρία 60kWh και συμπαγή μονάδα ηλεκτροκινητήρα. Μερικές μικρές προδιαγραφές έχουν αποκαλυφθεί, αλλά αρκετά από τα βασικά χαρακτηριστικά εξακολουθούν να μην έχουν ανακοινωθεί.

Η μπαταρία 60kWh συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα, 217 ίππων και 300Nm ροπής, που οδηγεί τον μπροστινό άξονα και πραγματοποιεί το 0-100 σε λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα. Η Renault δεν αποκάλυψε το μέγιστο εύρος με πλήρη φόρτιση, αλλά λέει ότι το Megane eVision είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να οδηγηθεί από το Λονδίνο στο Νιουκάστλ (μία διαδρομή 450 χιλιομέτρων).

Η πλατφόρμα CMF-EV είναι ευέλικτη και η Renault έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με δύο κινητήρες με πιο ισχυρά ηλεκτρικά κινητήρια τετρακίνητα σύνολα είναι στα πλάνα της εταιρείας. Τα μοντέλα που χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα με μεγαλύτερες μπαταρίες βρίσκονται επίσης σε εξέλιξη. Η γρήγορη φόρτιση DC είναι ενεργοποιημένη έως και 130kW. Δεν έχει αποκαλυφθεί χρόνος φόρτισης, αλλά αυτό θα έβαζε περίπου τον χρόνο επαναφόρτισης του Megane eVision γύρω στο 0-80% σε 40 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η φόρτιση προορισμού AC μπορεί να γίνει έως και 22kW. Το μέγεθος του Megane eVision έχει μήκος 4.210mm, πλάτος 1.800mm, ύψος 1.505mm και μεταξόνιο 270mm. Αυτό σημαίνει ότι έχει μικρότερο αποτύπωμα από το Megane hatchback ενώ οδηγεί ψηλότερα, και οι διαστάσεις είναι συγκρίσιμες με αυτές του μεγέθους ενός Captur SUV. Σημαίνει επίσης ότι η πρώτη εγγραφή της Renault στην προηγμένη πλατφόρμα CMF-EV είναι μια κατηγορία κάτω από το Nissan Ariya SUV. Το Nissan μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Renault, αλλά είναι μεγαλύτερο και διαθέτει δύο επιλογές μπαταρίας που είναι μεγαλύτερες από την 60kWh του Megane eVision.

Όσο για τον σχεδιασμό του Megane eVision, υπάρχουν ξεκάθαρες πινελιές στη σχεδίαση του Megane της τρέχουσας γενιάς. Φαίνεται ψηλότερο από το τωρινό Megane, ενώ οι ομαλές επιφάνειες, οι λαβές της πόρτας και οι καθρέφτες με κάμερα βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση. Θυμίζει SUV coupe, με μια μικρή αεροτομή, ενώ «πατά» σε τροχούς 20 ιντσών με αεροδυναμική εμφάνιση.

Η τρέχουσα υπογραφή της μάρκας προβάλλεται στο μπροστινό μέρος του Megane eVision, όπως και πίσω με την μπάρα πίσω φώτων που εκτείνεται στο πλάτος της πίσω πόρτας. Δεν έχουν αποκαλυφθεί εσωτερικές εικόνες, αλλά η Renault έχει πει ότι η καμπίνα του Megane eVision είναι «state-of-the-art» και διαθέτει ένα μεγάλο σύστημα ψυχαγωγίας σε σχήμα L που ονομάζεται Livingscreen. Το ταμπλό είναι «λεπτό και κομψό» και νέες λύσεις αποθήκευσης έχουν εισαχθεί γύρω από το εσωτερικό. Η εταιρεία υπαινίχθηκε επίσης ότι, παρά το γεγονός ότι το Megane eVision είναι μικρότερο από το σύγχρονο Megane hatchback, ο χώρος εμπρός και πίσω είναι αυτός ενός οικογενειακού οχήματος, μεγαλύτερης κατηγορίας. Η εταιρεία λέει ότι αυτό μπορεί να αποδοθεί στα πλεονεκτήματα συσκευασίας της νέας πλατφόρμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Renault
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ