fbpx Mε υβριδική τεχνολογία τα Renault Captur & Clio | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ

Mε υβριδική τεχνολογία τα Renault Captur & Clio

Με υβριδική τεχνολογία τα Renault Clio και Capture
19|01|2020 | 16:26
Με υβριδική τεχνολογία τα Renault Clio και Capture

H γκάμα των best seller μοντέλων της Renault αποκτά μια νέα υβριδική έκδοση, με χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Το νέο Clio E-TECH προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό 80% των αστικών μετακινήσεων, γεγονός που εξασφαλίζει μια οικονομία της τάξης του 40% σε σχέση με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό περιβάλλον κίνησης. Αντίστοιχα, το νέο Captur E-TECH Plug-in μπορεί να κινηθεί με 100% ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα σε μικτές συνθήκες κίνησης (WLTP) και μέχρι 65 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο (WLTP πόλης).

Το νέο Clio E-TECH προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό 80% των αστικών μετακινήσεων

Οι κινητήρες Renault E-TECH hybrid και plug-in hybrid έχουν εξελιχθεί και κατοχυρωθεί σαν πατέντα της Renault Engineering. Χρησιμοποιούν εξαρτήματα, όπως ο νέας γενιάς βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων ο οποίος έχει τροποποιηθεί κατάλληλα για την περίπτωση. Ο συγκεκριμένος κινητήρας πλαισιώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες – ο ένας είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator) – και ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι και ο μοχλός ταχυτήτων βρίσκεται στη θέση ‘Drive’, ο βασικός ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί σαν γεννήτρια, μετατρέποντας την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση, σε ηλεκτρική ώστε να φορτίζει την μπαταρία. Για την ανάκτηση ακόμα περισσότερης ενέργειας, ο μοχλός μπορεί να τοποθετηθεί στη θέση ‘Brake’ (B). Σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο επιβραδύνει ακόμα πιο γρήγορα. Επίσης, όταν ο οδηγός πατήσει το φρένο, η διαδικασία πέδησης ενεργοποιείται ηλεκτρικά, και το σύστημα αποκτά μεγαλύτερη δύναμη χάρη και στην υδραυλική υποβοήθηση που χρησιμοποιείται όταν είναι απαραίτητη.

Το νέο Captur E-TECH Plug-in μπορεί να κινηθεί με 100% ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα σε μικτές συνθήκες κίνησης (WLTP) και μέχρι 65 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο (WLTP πόλης).

To Renault Clio E-TECH 140 hp εφοδιάζεται με υβριδικό μηχανικό σύνολο απόδοσης 140 ίππων. Εξοπλίζεται με μπαταρία 1,2 kWh και σύμφωνα με την εταιρεία μπορεί να κινηθεί -έως και 80% του αστικού κύκλου- αποκλειστικά με ρεύμα.

To Renault Clio E-TECH 140 hp εφοδιάζεται με υβριδικό μηχανικό σύνολο απόδοσης 140 ίππων

Το εργοστάσιο ανακοίνωσε ότι με τα πρότυπα δοκιμών WLTP οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι κάτω από 100 g/km. Στο πρόγραμμα all-electric ταξιδεύει ηλεκτρικά έως και τα 75 χλμ./ώρα πριν ξεκινήσει η λειτουργία του θερμικού κινητήρα. Αναφορικά με το τελευταίο, κάτω από το καπό υπάρχει ένας 4κύλινδρος 1.600άρης κινητήρας. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία ανακοίνωσε ότι για την επιτάχυνση από τα 80 έως τα 120 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,9 sec.

Το Renault Captur E-TECH Plug-in 160 hp μέσα στην πόλη υπόσχεται συνολικά 65 χιλιόμετρα με ρεύμα

Στην περίπτωση του νέου υβριδικού Renault Captur E-TECH Plug-in 160 hp, η μπαταρία έχει αυξηθεί (9,8 kWh και 400V), επιτρέποντας στο crossover να ταξιδέψει μέχρι και 50 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά και με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα. Από την άλλη, μέσα στην πόλη υπόσχεται συνολικά 65 χιλιόμετρα με ρεύμα, ενώ στο πρόγραμμα Sport “ξεκλειδώνει” τις επιδόσεις και των τριών κινητήρων (θερμικός 1.6 και δύο ηλεκτροκινητήρες). Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι πολύ χαμηλες (μόλις 32 g/km) και το εργοστάσιο ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόνο 1,5 lt./100 km.

ΣΧΟΛΙΑ