Με υβριδική τεχνολογία τα μοντέλα της BMW [εικόνες]

Με υβριδική τεχνολογία τα μοντέλα της BMW

Με το λανσάρισμα της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48-volt σε περισσότερες σειρές μοντέλων από το καλοκαίρι του 2020, η BMW συνεχίζει σταθερά τη στρατηγική μείωσης κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων στο στόλο οχημάτων της.

Από τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2020, τόσο η απόδοση όσο και οι δυναμικές επιδόσεις θα βελτιστοποιηθούν σε 51 μοντέλα με τη χρήση μιας ιδιαίτερα ισχυρής μίζας – γεννήτριας και μιας πρόσθετης μπαταρίας. Το ίδιο ισχύει και για τους νέους, εν σειρά 6-κύλινδρους κινητήρες diesel της BMW Σειράς 7 και των BMW X3, BMW X4, BMW X5, BMW X6 και BMW X7. Δύο επιπλέον εκδόσεις κινητήρων διατίθενται για την BMW Σειρά 2 Gran Coupé από τον Ιούλιο του 2020.

Σε πολλά plug-in υβριδικά μοντέλα, η νέα λειτουργία BMW eDrive Zone θα διασφαλίζει αυτόματη μετάβαση στο πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, όταν το όχημα εισέρχεται σε περιοχές στα κέντρα των πόλεων που χαρακτηρίζονται ως «πράσινες» ή «περιβαλλοντικές» ζώνες.

Η BMW συνεχίζει σταθερά τη στρατηγική μείωσης κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων στο στόλο οχημάτων της

To συγκεκριμένο ήπιο υβριδικό σύστημα αποτελείται από μία μίζα - γεννήτρια 48-volt για αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης και μία πρόσθετη μπαταρία για την αποθήκευση της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας.

Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt λανσαρίστηκε για πρώτη φορά σε επιλεγμένες εκδόσεις της BMW Σειράς 5 το φθινόπωρο του 2019

Η μπαταρία 48-volt όχι μόνο τροφοδοτεί τις ηλεκτρικές λειτουργίες του οχήματος, αλλά λειτουργεί και ως ‘αρωγός’ του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Για το σκοπό αυτό, η ηλεκτρική ενέργεια επιστρέφει στη γεννήτρια, που τώρα αναλαμβάνει χρέη ηλεκτροκινητήρα.

Από τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2020, τόσο η απόδοση όσο και οι δυναμικές επιδόσεις θα βελτιστοποιηθούν σε 51 μοντέλα με τη χρήση μιας ιδιαίτερα ισχυρής μίζας – γεννήτριας και μιας πρόσθετης μπαταρίας.

Έτσι μειώνεται το φορτίο του θερμικού κινητήρα που μπορεί να λειτουργεί όσο το δυνατόν συχνότερα σε ένα εύρος φορτίων βελτιστοποιημένης απόδοσης.

Η γεννήτρια δημιουργεί μία ηλεκτρική ώθηση κατά την επιτάχυνση

Επιπλέον, η γεννήτρια δημιουργεί μία ηλεκτρική ώθηση κατά την επιτάχυνση. Αυτό σημαίνει ότι παράγεται στιγμιαία πρόσθετη ισχύς 11 ίππων προς όφελος της δυναμικής εκκίνησης και της επιτάχυνσης. 

Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt λανσαρίστηκε για πρώτη φορά σε επιλεγμένες εκδόσεις της BMW Σειράς 5 το φθινόπωρο του 2019. Ακολούθησαν τα μοντέλα της BMW Σειράς 3 και αρκετά μοντέλα BMW X. Από τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2020, θα διατίθεται στάνταρ με 37 επιπλέον εκδόσεις της BMW Σειράς 3, BMW Σειράς 5, BMW Σειράς 6 και BMW Σειράς 7 καθώς και με τις BMW X3, BMW X4, BMW X5, BMW X6 και BMW X7. Συνολικά, θα διασφαλίζει απόδοση και δυναμικές επιδόσεις σε 51 σημερινά μοντέλα του στόλου BMW.

Η μπαταρία 48-volt όχι μόνο τροφοδοτεί τις ηλεκτρικές λειτουργίες του οχήματος, αλλά λειτουργεί και ως ‘αρωγός’ του κινητήρα εσωτερικής καύσης
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BMW υβριδικά αυτοκίνητα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ