Η έλευση της νέας γενιάς του Land Rover Discovery θα σηματοδοτήσει και σημαντική διαφοροποίηση στην εικόνα και τον χαρακτήρα του.
Η JLR είναι αποφασισμένη για αλλαγές. Συγκεκριμένα, θέλει η έκτη γενιά του Discovery να… ανεξαρτητοποιηθεί από το «αδερφό» Defender, το οποίο σχεδόν μονοπωλεί τις πωλήσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το 2023 πουλήθηκαν μόλις 16.750 Discovery παγκοσμίως (αριθμός που αποτελεί μόλις το 4% των πωλήσεων του brand), με τα μισά εξ αυτών να αφορούν το Discovery Sport.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο