Ηπιο υβριδικό σύστημα στα μοντέλα της Suzuki - iefimerida.gr

Ηπιο υβριδικό σύστημα στα μοντέλα της Suzuki

Ηπιο υβριδικό σύστημα στα μοντέλα της Suzuki
Ηπιο υβριδικό σύστημα στα μοντέλα της Suzuki
Κώστας Φούζας

Με σύστημα 48V θα εφοδιάζονται τα Suzuki Vitara, S-Cross & Swift Sport από την επόμενη χρονιά.

Το συγκεκριμένο «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης θα συνδυάζεται με τον 1.400άρη Boosterjest κινητήρα βενζίνης των 140 ίππων. Με βάση την επίσημη ανακοίνωση της Suzuki, το νέο σύστημα κίνησης επιβαρύνει μόνο κατά 15 κιλά το βάρος των αυτοκινήτων και θα συνδυαστεί με μια νέα εκδοχή του 1.400άρη κινητήρα Boosterjet, μειώνοντας έως 20% τις εκπομπές CO2 και έως 15% την κατανάλωση καυσίμου.

Όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας του, το υβριδικό σύνολο παρέχει στον κινητήρα και επιπλέον ροπή, υποβοηθώντας τον κατά περίπτωση στο έργο του, ενώ σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (κάτω από 16 km/h) θα τον σβήνει εντελώς. Για καλύτερη κατανομή βάρους, η 48-Volt μπαταρία του συστήματος είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά καθίσματα.

Το λανσάρισμα των συγκεκριμένων εκδόσεων αναμένεται τον ερχόμενο Μάρτιο. Το ίδιο διάστημα θα ανακοινωθούν και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά τους. 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ υβριδικά αυτοκίνητα Suzuki
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ