Η Volkswagen στοχεύει να κυριαρχήσει στην ηλεκτροκίνηση το 2021 - iefimerida.gr

Η Volkswagen στοχεύει να κυριαρχήσει στην ηλεκτροκίνηση το 2021

Η Volkswagen στοχεύει να κυριαρχήσει στην ηλεκτροκίνηση το 2021
Η Volkswagen στοχεύει να κυριαρχήσει στην ηλεκτροκίνηση το 2021
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Volkswagen συνέχισε απτόητη τις επενδύσεις σε μελλοντικές τεχνολογίες τη χρονιά που πέρασε, επενδύοντας συνολικά 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ, με το συντριπτικό κομμάτι να αφορά στην ηλεκτροκίνηση.

Τα πρώτα εντυπωσιακά ορόσημα αναμένονται ήδη στη διάρκεια αυτής της χρονιάς.

Περισσότερα από 450.000 ηλεκτρικά οχήματα Volkswagen θα παραδοθούν σε πελάτες μέσα στο 2021, υπερδιπλάσια των αντίστοιχων του 2020. Στον τομέα της ψηφιοποίησης, έως το καλοκαίρι θα λανσαριστούν νέες συνδρομητικές υπηρεσίες κινητικότητας και προαιρετικές λειτουργίες κατά παραγγελία σε έξι γερμανικές πόλεις, παράλληλα με ευρεία διάδοση των online πωλήσεων, με πρόβλεψη τα αντίστοιχα έσοδα να ανέλθουν σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, τα προσεχή χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στοιχείο-κλειδί στην επιτυχία του εγχειρήματος είναι ότι η Volkswagen θα γίνει ο μόνος μαζικός κατασκευαστής που θα παρέχει ενημερώσεις λογισμικού over-the-air για τα ID.3 και ID.4 κάθε 12 εβδομάδες, ενώ την ίδια στιγμή οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι θα παραμείνουν αναπόσπαστο μέρος της διαδικτυακής διαδικασίας πωλήσεων και ο πιο σημαντικός σύνδεσμος προς τους πελάτες.

Αυτά ανακοινώθηκαν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τα οικονομικά αποτελέσματα της μάρκας το 2020 και τις προοπτικές για το 2021, στην οποία ο Ralf Brandstätter, CEO της Volkswagen Passenger Cars, τόνισε: «Χειριστήκαμε με επιτυχία την πανδημία. Μετά από το δύσκολο πρώτο εξάμηνο του 2020, συγκρατήσαμε τα κόστη, ενώ αυξήθηκαν οι πωλήσεις, με αποτέλεσμα κέρδη προ φόρων 454 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, πραγματοποιήσαμε σημαντικές επενδύσεις στο μέλλον και συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά το 2021 με τη νέα μας στρατηγική ACCELERATE, με πολύ φιλόδοξους στόχους».

O Ralf Brandstätter, o CEO της Volkswagen Passenger Cars
O Ralf Brandstätter, o CEO της Volkswagen Passenger Cars
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To 2020 η Volkswagen πέτυχε ετήσια μείωση του σταθερού κόστους περίπου ενός δισεκατομμυρίου ευρώ. Επιπλέον, με την αυστηρή ευθυγράμμιση της παραγωγής με τη ζήτηση, μειώθηκε το στοκ κατά 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε 71,1 δισ. ευρώ (2019: 88,4 δισ. ευρώ), με παράδοση 5,3 εκατομμυρίων οχημάτων (2019: 6,3 εκατομ.), νούμερα ιδιαίτερα εντυπωσιακά δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία όχι μόνο διατήρησε αλλά αύξησε τα μερίδια αγοράς της σε όλες τις κύριες αγορές του κόσμου.
Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του εφετινού στόχου της Volkswagen διαδραματίζει το ολοκαίνουργιο ID.4. Τα πρώτα ηλεκτρικά SUV θα παραδοθούν σε πελάτες σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές – ανάμεσά τους και στην Ελλάδα – το επόμενο δίμηνο ενώ στη Γερμανία θα ξεκινήσουν στις 26 Μαρτίου. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, είχαν ήδη ληφθεί 23.500 παραγγελίες για αυτό το μοντέλο σε όλη την Ευρώπη.

Στόχος είναι η Volkswagen να παραδώσει συνολικά περίπου 300.000 οχήματα που βασίζονται στην MEB
Στόχος είναι η Volkswagen να παραδώσει συνολικά περίπου 300.000 οχήματα που βασίζονται στην MEB

Στόχος είναι η Volkswagen να παραδώσει συνολικά περίπου 300.000 οχήματα που βασίζονται στην MEB εφέτος στους πελάτες, καθώς και περίπου 150.000 υβριδικά. Ήδη, το πρώτο δίμηνο του έτους ήταν εντυπωσιακό: παραδόθηκαν 15.500 ηλεκτρικά οχήματα - αύξηση 51% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020. Στη Γερμανία, η αύξηση ήταν 143%. Όσον αφορά στα υβριδικά, τα 16.300 οχήματα που παραδόθηκαν το πρώτο δίμηνο αντιπροσωπεύουν αύξηση 174% παγκοσμίως και 291% στη Γερμανία.

Στην ίδια συνέντευξη Τύπου, ο CEO της Volkswagen τόνισε ότι η στρατηγική της μάρκας, η οποία συμπεριλαμβάνει προγραμματισμένες επενδύσεις ύψους 16 δισεκατομμυρίων ευρώ σε ηλεκτροκίνηση και ψηφιοποίηση έως το 2025, συνεχίζεται απαρέγκλιτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ