Η Toyota κατηγορεί ορισμένους κατασκευαστές για παραπλανητικό μάρκετινγκ όσον αφορά τον τρόπο που προωθούν όσα μοντέλα τους διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία.
Ως πρωτοπόρος στην εξέλιξη υβριδικών κινητήριων συνόλων, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, διά στόματος του επικεφαλής των πωλήσεων της Toyota Αυστραλίας, δηλώνει ότι ο όρος «υβριδικό» χρησιμοποιείται πλέον καθ’ υπερβολήν από αρκετούς κατασκευαστές.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο