fbpx Η Skoda ξεκινά την παραγωγή της Plug In υβριδικής Superb | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ

Η Skoda ξεκινά την παραγωγή της Plug In υβριδικής Superb

Η Skoda ξεκινά την παραγωγή της Plug In υβριδικής Superb
19|09|2019 | 17:46
Η Skoda ξεκινά την παραγωγή της Plug In υβριδικής Superb

Η παραγωγή του πρώτου plug-in υβριδικού μοντέλου της Skoda του Superb iV, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Kvasiny. Η γραμμή παραγωγής του δέχθηκε πρόσφατα επένδυση 12 εκατομμυρίων ευρώ για μία κοινή γραμμή, η οποία επιτρέπει την κατασκευή βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων και ηλεκτρικών μοντέλων.

Ιστορική μέρα για τη Skoda είναι η 18η Σεπτεμβρίου του 2019 καθώς το πρώτο Superb iV κύλησε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Kvasiny, στα τσεχογερμανικά σύνορα. Το ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό μοντέλο είναι το πρώτο μοντέλο, με την συνδρομή ηλεκτρικού μοτέρ για την κίνηση του, στην ιστορία της μάρκας. Το Superb iV είναι ο καρπός μίας επένδυσης περίπου 12 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου το εργοστάσιο που παράγει τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα Superb να υποστηρίξει και ηλεκτρικές εκδόσεις. Παράλληλα με αυτή την επένδυση, η Skoda Auto δημιούργησε ένα ειδικό κέντρο εκπαίδευσης για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, από το οποίο έχουν αποφοιτήσει ήδη περίπου 5.500 από τους συνολικά 9.000 εργαζόμενους του εργοστασίου.

Ιστορική μέρα για τη Skoda είναι η 18η Σεπτεμβρίου του 2019 καθώς το πρώτο Superb iV κύλησε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Kvasiny, στα τσεχογερμανικά σύνορα.
Ιστορική μέρα για τη Skoda είναι η 18η Σεπτεμβρίου του 2019 καθώς το πρώτο Superb iV κύλησε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Kvasiny, στα τσεχογερμανικά σύνορα.

Ταυτόχρονα, η έναρξη παραγωγής του Superb iV στο Kvasiny συμπίπτει και με την υλοποίηση, από τη Skoda, μίας ολοκαίνουργιας, ψηφιακής διαδικασίας παραγωγής που κόστισε 1,2 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για την «dProduction», μία hi-tech διαδικασία που συνδυάζει ψηφιακές λειτουργίες, οθόνες αφής και συστήματα πολυμέσων, κάνοντας καταμερισμό εργασιών σε ιδανικό χρόνο, αναγνωρίζοντας τον κάθε εργαζόμενο με βάση την ψηφιακή του ταυτότητα. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται εύρυθμη λειτουργία με μηδενικά λάθη και κορυφαίο ποιοτικό έλεγχο.Παράλληλα, η «dProduction», που έχει ήδη τιμηθεί με το βραβείο Automotive Lean Production, χρησιμοποιείται ως ψηφιακό εγχειρίδιο, εξοικονομώντας τόνους χαρτιού σε ετήσια βάση, καθιστώντας το εργοστάσιο πιο φιλικό στο περιβάλλον.

Το ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό μοντέλο είναι το πρώτο μοντέλο, με την συνδρομή ηλεκτρικού μοτέρ για την κίνηση του, στην ιστορία της μάρκας.
Το ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό μοντέλο είναι το πρώτο μοντέλο, με την συνδρομή ηλεκτρικού μοτέρ για την κίνηση του, στην ιστορία της μάρκας.

Το εργοστάσιο του Kvasiny, το οποίο μέσα στο 2018 παρήγαγε περισσότερα από 300.000 Kodiaq και Superb, θεωρείται ως μία από τις πλέον σύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, όντας ταυτόχρονα μία από τις πιο σύντομες στον κλάδο. Αποτελείται από 50 κύκλους, οι οποίοι περιλαμβάνουν περίπου 5.000 επιμέρους στάδια παραγωγής.

Το Superb iV, διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνδυαστικά αποδίδουν ισχύ 218 ίππων.
Το Superb iV, διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνδυαστικά αποδίδουν ισχύ 218 ίππων.

Το Superb iV, διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνδυαστικά αποδίδουν ισχύ 218 ίππων. Η αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση είναι έως 56 χιλιόμετρα ενώ η συνδυαστική αυτονομία φτάνει τα 930 χιλιόμετρα (κατά τον νέο, αυστηρό κύκλο WLTP). Η έναρξη πωλήσεων του SUPERB iV είναι προγραμματισμένη για το πρώτο τρίμηνο του 2020.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ