fbpx Η νέα πλατφόρμα της Honda για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα πλατφόρμα της Honda για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η νέα πλατφόρμα της Honda για ηλεκτρικά αυτοκίνητα -Honda e
16|06|2019 | 15:15
Η νέα πλατφόρμα της Honda για ηλεκτρικά αυτοκίνητα -Honda e

Το νέο μικρό, ηλεκτρικό όχημα της Honda, που ακούει στο όνομα Honda e, είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που βασίζεται σε μία αποκλειστική πλατφόρμα EV, σχεδιασμένη εξ αρχής σύμφωνα με πρότυπα δυναμικής συμπεριφοράς Honda.

Η πλατφόρμα Honda e εξελίχθηκε με γνώμονα τις συνθήκες κυκλοφορίας πόλης, ώστε να προσφέρει μία ικανοποιητική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση. Η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο, και κεντρικά εντός του μεταξονίου του αυτοκινήτου, πετυχαίνοντας κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους για βέλτιστη συμπεριφορά και σταθερότητα. Η υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, παρέχοντας ακρίβεια διεύθυνσης ακόμα και σε έντονη επιτάχυνση.

Η πλατφόρμα προσφέρει ένα κράμα οδηγικής άνεσης και ευελιξίας. Η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς διασφαλίζει εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες, ποιότητα κύλισης και άμεση απόκριση. Εξαρτήματα της ανάρτησης κατασκευάζονται από σφυρήλατο αλουμίνιο, μειώνοντας το βάρος και ωφελώντας τις επιδόσεις και την ενεργειακή απόδοση. Σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις και τον κοντό πρόβολο, η πλατφόρμα Honda e προσφέρει στην επόμενη γενιά μικρών αυτοκινήτων ευελιξία για απολαυστική οδήγηση στην πόλη και ευκολότερους ελιγμούς σε περιορισμένους χώρους.

Για μέγιστη πρακτικότητα και ευελιξία φόρτισης, η αξιόπιστη μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh υψηλής χωρητικότητας, μπορεί να φορτίζεται είτε σε πρίζα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) Τύπου 2 ή σε ταχυφορτιστή CCS2 DC. Σε συνδυασμό με την αυτονομία των 200+Km, η δυνατότητα ταχείας φόρτισης του προηγμένου συστήματος κίνησης θα μπορεί να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, παρέχοντας το 80% της φόρτισης σε 30 λεπτά. Σχεδιασμένη με έμφαση στην απλότητα και την ευχρηστία, η φίσα φόρτισης του Honda e είναι ενσωματωμένη στο καπό, με φωτισμό LED ορατό μέσα από ένα διαφανές πάνελ – πολύ πρακτικό για τον οδηγό, ο οποίος μπορεί να βλέπει τη φίσα και να παρακολουθεί την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Η φίσα βρίσκεται σε θέση εύκολης πρόσβασης από το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου ή από το πλάι. Ενδείξεις στις δύο οθόνες αφής μέσα στο αυτοκίνητο απεικονίζουν το τρέχον επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, ενώ το γραφικό του συστήματος μετάδοσης κίνησης απεικονίζει την τρέχουσα ροή ενέργειας και την κατάσταση ανάκτησης και επαναφόρτισης.

Η μπαταρία είναι υγρόψυκτη, ώστε να διατηρείται η βέλτιστη θερμική σταθερότητα, μεγιστοποιώντας την απόδοση της μπαταρίας και της φόρτισης, και περιορίζοντας τις διαστάσεις και το βάρος στο ελάχιστο, ώστε να μην θίγεται ο χώρος της καμπίνας. Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία της Honda για την Ευρωπαϊκή αγορά, που παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, θα κάνει επίσημη εμφάνιση στη μαζική παραγωγή αργότερα μέσα στη χρονιά. H Honda έχει λάβει μέχρι στιγμής 31,000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος και οι πελάτες μπορούν να κάνουν online κράτηση για να έχουν προτεραιότητα στην παραγγελία τους στη Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία και Νορβηγία. Στις υπόλοιπες χώρες οι πελάτες μπορούν να εκφράσουν το ενδιαφέρον τους μέσω των τοπικών επίσημων ιστοσελίδων της Honda.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ