fbpx To νέο hypercar της Lotus είναι ηλεκτρικό και έχει... 1.973 άλογα [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ 2020

To νέο hypercar της Lotus είναι ηλεκτρικό και έχει... 1.973 άλογα [εικόνες]

Λότους evija
18|07|2019 | 16:42
Η νέα ηλεκτρική Lotus έχει 1.973 άλογα

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Lotus είναι γεγονός. Η νέα Evija εντυπωσιάζει σε εμφάνιση και απόδοση φτάνοντας τους 1.973 ίππους.

Με τη βοήθεια της μητρικής κινέζικης Geely, η Lotus μπαίνει στη λίγκα των Hypercars με την αμιγώς ηλεκτρική Evija. Η Evija (4.459 χλστ. μήκος, 2.000 πλάτος και 1.122 χλστ. ύψος) είναι το πρώτο μοντέλο δρόμου της Lotus που φέρει ενιαίο μονοκόκ πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

H νέα  Λότους
Η παραγωγή της Evija θα ξεκινήσει το 2020 στο χωριό Hethel

Το εν λόγω πλαίσιο ζυγίζει μόλις 129 κιλά και το κάτω μέρος του έχει σμιλευτεί αεροδυναμικά, ενώ από τη μέση του αμαξώματος και πίσω ξεκινά ο τεράστιος διαχύτης, μέρος του οποίου ορίζει όπως βλέπετε και ταυτότητα του πίσω όψης της Evija (το συνολικό βάρος βρίσκεται στα 1.680 κιλά και είναι ρεκόρ).

H νέα  Λότους
Τιμόνι βγαλμένο από Formula 1

Το ανθρακονημάτινο πλαίσιο κατασκευάζεται από την ιταλική CPC, με έδρα την Modena και η διαδικασία κατασκευής του είναι ακριβώς η ίδια που χρησιμοποιείται και στα πλαίσια των μονοθέσιων της Formula 1, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι μόλις 105 χλστ. Η τεράστια πίσω αεροτομή είναι φυσικά ενεργητική, ενώ υπάρχει και σύστημα DRS που μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση και είναι εμπνευσμένο φυσικά από την Formula 1.

H νέα  Λότους
Το μπροστινό μέρος της Evija

Οι υγρόψυκτες συστοιχίες των μπαταριών χωρητικότητας 73 kWh/2.000KW έχουν τοποθετηθεί κεντρικά πίσω από την καμπίνα των επιβατών και είναι ορατές στο πίσω μέρος του υπεραυτοκινήτου, σε μια θέση που επιτρέπει και την εύκολη αλλαγή και συντήρησή τους. Τροφοδοτούν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες της Integral Powertrain, δύο σε κάθε άξονα με την συνολική απόδοση να φτάνει τους 1.973 ίππους. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η ροπή που φτάνει ούτε λίγο ούτε πολύ στα 173,4 κιλά.

H νέα  Λότους
Προφίλ που... σκοτώνει!

Η Lotus αναφέρει χρόνο κάτω από τρία δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα, χωρίς να γίνεται συγκεκριμένη, τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. και πέντε προγράμματα λειτουργίας (Range, City, Tour, Sport and Track). Νούμερα που περιμένει κανείς από ένα τετρακίνητο υπεραυτοκίνητο των δύο εκατομμυρίων ευρώ άλλωστε. Σαφώς πιο εντυπωσιακά ωστόσο είναι τα λιγότερο από εννέα δευτερόλεπτα για το 0-300 χλμ./ώρα που χρειάζεται η Evija, τα λιγότερο από τρία δεύτερα για τα 100-200 χλμ./ώρα και τα λιγότερο από τέσσερα για τα 200-300 χλμ./ώρα.

H νέα  Λότους
Χωρίς λόγια...

Η παραγωγή της Evija θα ξεκινήσει το 2020 στο χωριό Hethel που αποτελεί το σπίτι της Lotus από το 1966 με το υπεραυτοκίνητο των Βρετανών να παράγεται σε μόλις 130 αντίτυπα με τιμή σχεδόν 1,9 εκατ. ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτό το ποσό δασμοί και φόροι. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προκαταβάλλουν παράλληλα και το ποσό των 276.372,5 ευρώ. και μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της Lotus.

H νέα  Λότους
Το εσωτερικό της Evija
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ