fbpx Η Kymco ετοιμάζει την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσικλέτα [βίντεο] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤO REVONEX ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ

Η Kymco ετοιμάζει την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσικλέτα [βίντεο]

Η νέα μηχανή της Kymco
09|12|2019 | 14:57
Το 2021 μπαίνει στη παραγωγή το νέο μοντέλο της Kymco

Στην EICMA του 2018 η Kymco παρουσίασε το πρωτότυπο SuperNEX, μια supersport μοτοσυκλέτα υπερ-επιδόσεων, κάνοντας το πρώτο βήμα για ένα μοντέλο παραγωγής που θα ξέφευγε από τα καθιερωμένα.

Η υπόσχεση έγινε πραγματικότητα και στη φετινή έκθεση του Μιλάνου έθεσε ένα νέο σημείο αναφοράς. Το RevoNEX κληρονομεί την αρχιτεκτονική σχεδίασης του SuperNEX και μπαίνει στην παραγωγή το 2021. Τα χαρακτηριστικά του είναι: Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων, η κορυφαία απόδοση, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, τα οδηγικά προγράμματα και ο ήχος του ηλεκτρικού μοτέρ.

To RevoNEX εξελίχθηκε πάνω στη φιλοσοφία που λέει πως οι αλλαγές ταχυτήτων είναι η τέχνη στην οδήγηση μοτοσυκλέτας. Ως εκ τούτου, είναι εξοπλισμένο με ένα προηγμένο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Ο αναβάτης μπορεί με αυτόν τον τρόπο να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα και να έχει διαρκώς την αίσθηση ότι οδηγεί έτσι όπως έχει μάθει με τις βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες. Επιπλέον μπορεί να κρατήσει μία σχέση στο κιβώτιο όταν κινείται μέσα σε αστικό περιβάλλον, χωρίς να ασχοληθεί με αλλαγές ταχυτήτων και χρήση του συμπλέκτη.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να αποδίδει τη δύναμή του γραμμικά και χωρίς απώλειες. Σε συνδυασμό με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ο αναβάτης έχει ένα μεγάλο εύρος επιλογών στο πως θα διαχειριστεί τη ροπή και τη δύναμη ενός συνόλου που επιτρέπει το 0-100χλμ/ω σε μόλις 3,9’’ και το 0-205χλμ/ω σε μόλις 11,8’’ .

Τέλος, το μοντέλο ενσωματώνει το σύστημα Active Acoustic Motor με το οποίο προσφέρει στο ηλεκτρικό μοτέρ ήχο που προέρχεται από μοτέρ εσωτερικής καύσης.

ΣΧΟΛΙΑ