fbpx H Honda θα εξηλεκτρίσει όλη την ευρωπαϊκή της γκάμα έως το 2022 | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
KAI OXI TO 2025

H Honda θα εξηλεκτρίσει όλη την ευρωπαϊκή της γκάμα έως το 2022

Η Honda ενισχύει την ηλεκτρική της γκάμα
24|10|2019 | 15:46
Η Honda ενισχύει την ηλεκτρική της γκάμα

Η επιτάχυνση της στρατηγικής «Electric Vision» θα έχει ως αποτέλεσμα τον εξηλεκτρισμό όλων των ευρωπαϊκών μοντέλων ευρείας κυκλοφορίας της Honda μέχρι το 2022, τρία χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό.

Η Honda επιταχύνει περαιτέρω τα σχέδια εξηλεκτρισμού της για την Ευρώπη, μεταφέροντας για το 2022 το στόχο της να εξοπλίσει όλα τα ευρωπαϊκά της μοντέλα ευρείας κυκλοφορίας με ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης. Ο τολμηρός νέος στόχος που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης με θέμα 'Electric Vision' στο Άμστερνταμ, είναι τοποθετημένος τρία χρόνια νωρίτερα από αυτόν του 2025 που είχε ανακοινωθεί παλιότερα, κάτι που δείχνει την αυτοπεποίθηση της Honda σε σχέση με την τεχνολογία της ηλεκτρικών και υβριδικών συστημάτων κίνησης. Στο πλαίσιο αυτής της επιτάχυνσης, 6 ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα λανσαριστούν τους επόμενους 36 μήνες, με το Honda e και το αποκλειστικά υβριδικό νέο Jazz, να ανοίγουν τον δρόμο.

Η Honda αποκάλυψε επίσης τη νέα ονομασία e: Technology, που θα χαρακτηρίζει όλα τα ηλεκτροκίνητα προϊόντα από όλες τις δραστηριότητές της. Στα αυτοκίνητα, πέραν του ότι θα υποδηλώνει τα περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια του προϊόντος, το σήμα αυτό θα δείχνει τον τύπο του κινητήρα. Το Jazz θα είναι το πρώτο όχημα που θα φέρει την ονομασία e:HEV, η οποία αντιπροσωπεύει το Hybrid Electric Vehicle. Η προηγμένη υβριδική τεχνολογία δύο ηλεκτροκινητήρων του νέου Jazz hatchback έχει ήδη τύχει ευρείας αποδοχής σε όλη την Ευρώπη για τα υψηλά επίπεδα απόδοσης και πολιτισμένης λειτουργίας που προσέφερε στο 2019 CR-V Hybrid.

Αντίθετα με τα παραδοσιακά υβριδικά συστήματα, όπου ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά τον κινητήρα καύσης, στο Jazz e:HEV ο κινητήρας καύσης παράγει ηλεκτρισμό που βοηθά τον ηλεκτροκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ομαλή κύλιση και ζωηρή επιτάχυνση ηλεκτρικού οχήματος, σε συνδυασμό με τη μοναδική τεχνολογία ελέγχου Honda — προσφέροντας εξαιρετικές περιβαλλοντικές επιδόσεις χωρίς να γίνονται συμβιβασμοί στην απόλαυση του οδηγού. Η Honda επιβεβαίωσε επίσης με ποιον τρόπο θα πετύχει αυτόν τον φιλόδοξο στόχο. Συμπεριλαμβανομένων των νέων Jazz και Honda e, έξι ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα λανσαριστούν στην Ευρωπαϊκή αγορά τους επόμενους 36 μήνες. Μεταξύ αυτών θα είναι ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία (battery electric vehicle) και μία σειρά μοντέλων e:HEV.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ