Με μια διαφήμιση που στοχεύει στη νοσταλγία, η γαλλική εταιρεία έδωσε μια πρώτη γεύση από το νέο μοντέλο που ετοιμάζει, το όνομα του οποίου παραμένει επτασφράγιστο μυστικό.
Σε μια εποχή όπου τα αγαθά είναι άφθονα και ο καταναλωτής έχει «εκπαιδευτεί» στους τρόπους προώθησης των εταιρειών, όλο και περισσότερες ομάδες marketing προσπαθούν να δημιουργήσουν διαφημίσεις με επίκληση στο συναίσθημα. Πρόκειται για μια τεχνική που προσπαθεί να συνδέσει τις αξίες της μάρκας με το ίδιο το άτομο, μέσα από προσωπικές αναμνήσεις και νοσταλγική διάθεση.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο