fbpx Η ΒΜW X7 και σε «αγροτικό» | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ PICK-UP

Η ΒΜW X7 και σε «αγροτικό»

Το αγροτικό BMW X7
10|07|2019 | 10:23
Το αγροτικό BMW X7

Εκπαιδευόμενοι στο εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο μας δείχνουν το όραμά τους γύρω από το πολυτελές μέλλον των Pick-up μοντέλων.

Οι επισκέπτες της φετινής εκδήλωσης BMW Motorrad Days, ανάμεσα στα πολλά και ενδιαφέροντα εκθέματα, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μία πραγματικά μοναδική στο είδος της BMW X7 Pick-up. Μία μοναδική μετατροπή που δημιούργησαν οι μαθητευόμενοι του προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης του BMW Group σε συνεργασία με τα τμήματα Concept Vehicle Construction και Model Technology του εργοστασίου του Μονάχου. Το όχημα βασίζεται στην BMW X7, το πολυτελέστερο και τελευταίο μέλος της οικογένειας BMW X. Το one-off μοντέλο συνδυάζει την τεχνολογία κίνησης της BMW X7 xDrive40i των 340 ίππων με την καινοτόμα φιλοσοφία ενός πενταθέσιου, πολυτελούς pick-up.

Η χειροποίητη καρότσα με φινίρισμα ξύλου υψηλής ποιότητας, η αερανάρτηση δύο επιπέδων ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος και οι πολυάριθμες λεπτομέρειες υψηλής ποιότητας καθιστούν την BMW X7 Pick-up ιδανική για καθημερινή χρήση και όχι μόνο. Μία ισχυρή μοτοσικλέτα περιπέτειας BMW F 850 GS πάνω στην καρότσα ολοκληρώνει τη μετατροπή.

Πίσω από μία καμπίνα που μπορεί να μεταφέρει σε ένα πολυτελές περιβάλλον πέντε άτομα, η BMW X7 Pick-up προσφέρει πλούσιο χώρο φόρτωσης. Το μήκος της καρότσας ποικίλει από 140 cm (κλειστή) έως 200 cm (ανοιχτή). Χάρη στη χρήση CFRP στα τμήματα της οροφής, τις πίσω πόρτες και το πίσω κάλυμμα, επιτεύχθηκε εξοικονόμηση βάρους 200 kg έναντι του μοντέλου παραγωγής, παρά το κατά 10 cm μακρύτερο αμάξωμα.

Σε συνδυασμό με την υψηλής ποιότητας, χειροποίητη επένδυση της καρότσας από ξύλο τικ, τις χειρολαβές και τις διακοσμητικές λωρίδες από SLS 3D πρεσαριστά εξαρτήματα, επιβεβαιώνεται η καινοτόμα δύναμη, η ικανότητα και η τεχνική ακρίβεια των εκπαιδευόμενων.
Τέλος, να σημειώσουμε πως η εν λόγω σχεδιαστική σπουδή δεν πρόκειται να περάσει στην παραγωγή σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν οι ιθύνοντες της BMW.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ