fbpx Η BMW Σειρά 2 Gran Coupe σε τελική φάση δοκιμών [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗ «ΑΜΦΙΕΣΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ ΔΟΚΙΜΩΝ

Η BMW Σειρά 2 Gran Coupe σε τελική φάση δοκιμών [εικόνες]

Τελικές πινελιές για τη σχεδόν έτοιμη BMW Σειρά 2 Gran Coupe
30|07|2019 | 16:39
Τελικές πινελιές για τη σχεδόν έτοιμη BMW Σειρά 2 Gran Coupe

Οι τελευταίες πινελιές μπαίνουν τώρα στην πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe κατά τη διάρκεια της τελικής φάσης δοκιμών.

Μάλιστα το νέο, τετράθυρο, πολυτελές compact coupe χρησιμοποιεί ένα στοιχείο αυτοπροβολής στις δοκιμαστικές διαδρομές του στην περιοχή του Μονάχου. Το λανσάρισμα της BMW Σειράς 2 Gran Coupe στην παγκόσμια αγορά αναμένεται την άνοιξη του 2020. Η BMW φέρνει τη φιλοσοφία του τετράθυρου coupe που ήδη απολαμβάνει τεράστια επιτυχία στις ανώτερες αυτοκινητιστικές κατηγορίες στην πολυτελή compact κατηγορία.

Το λανσάρισμα της BMW Σειράς 2 Gran Coupe στην παγκόσμια αγορά αναμένεται την άνοιξη του 2020

Η πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe γιορτάζει την άφιξή της με φρέσκα στοιχεία εξατομίκευσης, υψηλή αισθητική και συναισθηματική απήχηση, σε συνδυασμό με μία καινοτόμα φιλοσοφία ελέγχου/λειτουργίας, πρωτοποριακή τεχνολογία συνδεσιμότητας, άριστη καθημερινή χρηστικότητα και δυναμικές επιδόσεις. Η εντυπωσιακή μετεξέλιξη της φόρμας ενός κλασικού sedan υποστηρίζεται από την προηγμένη αρχιτεκτονική εμπρόσθιας κίνησης της BMW και μοιράζεται μία σειρά από προηγμένες τεχνολογίες με την πρόσφατα λανσαρισμένη, νέα BMW Σειρά 1. Όπως το βασικό πολυτελές-compact μοντέλο της οικογένειας, η BMW Σειρά 2 Gran Coupe χρησιμοποιεί τεχνολογία πλαισίου και καινοτόμα συστήματα ελέγχου που ανεβάζουν τον πήχη στη δυναμική συμπεριφορά και την ευελιξία.

Η πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe γιορτάζει την άφιξή της με φρέσκα στοιχεία εξατομίκευσης

Ένα όπλο στη φαρέτρα του νέου αυτοκινήτου είναι η τεχνολογία ελέγχου ολίσθησης ARB (near-actuator wheel slip limitation) γνωστή από το BMW i3s. Το ARB χρησιμοποιεί αισθητήρα ολίσθησης τοποθετημένο απευθείας στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα (ECU) αντί για την αντίστοιχη μονάδα του συστήματος DSC (Dynamic Stability Control). Καταργώντας τις μεγάλες διαδρομές για τη μετάδοση του σήματος, οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι η ολίσθηση του τροχού τίθεται υπό έλεγχο ακόμα και δέκα φορές πιο γρήγορα.

Αυτή η πρωτοποριακή τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με το σύστημα BMW Performance Control (κατανομή ροπής εκτροπής) που επίσης περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, προσφέροντας μία άμεση και έντονη οδηγική εμπειρία, τόσο με εμπρόσθια κίνηση (FWD) όσο και με το ευφυές σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive της BMW M235i xDrive. Το σπορ μοντέλο εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα στην οικογένεια του BMW Group, αποδίδοντας 225 kW (306 hp). Επίσης συνοδεύεται στάνταρ από το νέο μπλοκέ διαφορικό Torsen, που προσφέρει στο αυτοκίνητο ακόμα πιο σπορ αίσθηση, μέσω μερικής εμπλοκής των εμπρός τροχών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ