Η Audi στο πρωτάθλημα Formula E - iefimerida.gr

Η Audi στο πρωτάθλημα Formula E

Η Audi στο πρωτάθλημα Formula E
Η Audi στο πρωτάθλημα Formula E
Κώστας Φούζας

Η Audi Sport ABT Schaeffler, συμμετέχει στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E με στόχο την πρώτη θέση τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους οδηγούς. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E ξεκίνησε, με τους Daniel Abt και Lucas di Grassi να είναι για άλλη μία χρονιά, έκτη συνεχόμενη, οι πιλότοι της ομάδας της Audi. Κανένα άλλο δίδυμο στο πρωτάθλημα των ηλεκτρικών μονοθέσιων δεν έχει συμμετάσχει σε τόσους αγώνες ως μέλη της ίδιας ομάδας. Και κανένα άλλο δεν έχει να επιδείξει τόσο εντυπωσιακό παλμαρέ: με 40 τερματισμούς στο βάθρο και πάνω από 1.000 βαθμούς συνολικά, η Audi Sport ABT Schaeffler είναι αναμφισβήτητα η πιο επιτυχημένη ομάδα στη Formula E. 

Στα τέλη του 2017, η Audi ήταν ο πρώτος γερμανός κατασκευαστής που εισήλθε στη Formula E με εργοστασιακή υποστήριξη, με την πρώτη της επίσημη σαιζόν εμπλοκής με τα ηλεκτρικά της μονοθέσια να ολοκληρώνεται θριαμβευτικά, με κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών και τη δεύτερη θέση σε αυτό των οδηγών. Η Audi Sport ABT Schaeffler ξεκινά πολύ φιλόδοξα τη νέα διοργάνωση, με τους συνολικά 14 αγώνες, ως «ένας από τους βασικούς διεκδικητές του τίτλου, τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους οδηγούς», όπως δήλωσε και ο Allan McNish, επικεφαλής της ομάδας Audi Sport ABT Schaeffler.

Η συμμετοχή στη Formula E ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική της Audi: Μέχρι το 2025, η μάρκα σχεδιάζει να παρουσιάσει περισσότερα από 30 ηλεκτρικά ή εξηλεκτρισμένα μοντέλα. Το 2018, το πλήρως ηλεκτρικό Audi e-tron σηματοδότησε την αρχή, ακολουθούμενο από την έκδοση Sportback, ενώ το 2020 αναμένεται η εντυπωσιακή, σπορ εκδοχή του, το e-tron GT. Με δώδεκα ομάδες, 24 οδηγούς και συνολικά δέκα κατασκευαστές - συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων premium γερμανικών μαρκών Audi, BMW, Mercedes και Porsche - οι οπαδοί μπορούν να περιμένουν να παρακολουθήσουν την αναμφίβολα πιο συναρπαστική σαιζόν όλων των εποχών. Η Audi συμμετέχει στην εφετινή σεζόν με το μονοθέσιο με κωδικό e-tron FE06. Στην εξέλιξη του νέου μονοθέσιου η Audi βελτιστοποίησε κάθε λεπτομέρεια περνώντας ατέλειωτες ώρες σε φάση προσομοίωσης. Τα αποτελέσματα, ακόμα μεγαλύτερη απόδοση, μικρότερο βάρος, καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου και αυξημένες δυνατότητες του λογισμικού. 

Οι αυστηροί κανονισμοί της Formula E είναι σαφέστατοι

Εκτός από το λογισμικό, το κινητήριο σύστημα είναι ο μόνος τομέας που οι κατασκευαστές έχουν τη δυνατότητα να εξελίσσουν ελεύθερα. Αποτελείται από τον κινητήρα, τον μετατροπέα ισχύος, τη μετάδοση και την πίσω ανάρτηση. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, η μονάδα κινητήρα-γεννήτριας, που ονομάζεται Audi Schaeffler MGU04, έχει εξελιχθεί από κοινού από την Audi και το συνεργάτη τεχνολογίας Schaeffler. Οι μηχανικοί πέτυχαν μια περαιτέρω μείωση του βάρους του κινητήριου συστήματος και τη βελτιστοποίηση του χώρου, η οποία αφορά στη διάταξη και την πρόσβαση στα μεμονωμένα εξαρτήματα. Στην έκτη σαιζόν της Formula E, το σύστημα κίνησης έχει μέγιστη ισχύ 340 PS στα προκριματικά, ενώ στους αγώνες η απόδοση περιορίζεται στα 272 PS. Όλες οι ομάδες της Formula E έχουν στη διάθεσή τους πανομοιότυπες μπαταρίες 385 κιλών που προμηθεύει η McLaren. Η μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται μεταξύ του καθίσματος οδηγού και του κινητήριου συστήματος, έχει χωρητικότητα 52 kWh και επαναφορτίζεται εντός 45 λεπτών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Audi Formula E
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ