Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5 - iefimerida.gr

Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5

Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5
Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Hyundai Motor Company παρουσίασε το IONIQ 5, ένα μεγάλο τετρακίνητο ηλεκτρικό crossover, το πρώτο όχημα που φέρει την υπογραφή IONIQ, της μάρκας αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα και αποτελεί ορόσημο για μια ηλεκτροκίνηση με βιώσιμα και καινοτόμα χαρακτηριστικά.

Το IONIQ 5 βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, αποκλειστικά για BEV (Battery Electric Vehicles) οχήματα, που εξελίχθηκε από το Hyundai Motor Group και ονομάζεται Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Ο ριζοσπαστικός ελκυστικός σχεδιασμός του IONIQ 5 είναι εμπνευσμένος από το Pony και διαθέτει μεταξόνιο 3.000 mm. Αυτό το επιμηκυμένο μεταξόνιο απαιτεί μια πιο εξελιγμένη προσέγγιση προκειμένου αυτές οι νέες αναλογίες να ενταχθούν σε μια νέα σύγχρονη εικόνα ηλεκτροκίνησης (EV). Το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από την κλειστή μάσκα και τα ιδιαίτερα μικρά διάκενα μεταξύ των στοιχείων για χάρη της αεροδυναμικής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5
Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5

Ο εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει ένα εντυπωσιακό σχήμα V που ενσωματώνει τα διακριτικά φώτα ημέρας (DRL) που παρέχουν στο IONIQ 5 μια μοναδική φωτεινή υπογραφή. Αυτές οι μικρές συστάδες pixel εμφανίζονται και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το crossover αμάξωμα του IONIQ 5 χαρακτηρίζεται από τις απόλυτα ισορροπημένες γραμμές του και τους μικρούς προβόλους λόγω του επιμηκυμένου μεταξονίου. Με μήκος 4.635 mm, πλάτος 1.890 mm και ύψος 1.605 mm, καθώς και μεταξόνιο 3.000 mm, το IONIQ 5 προσφέρει πολύ υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και κορυφαίους χώρους. Το μοτίβο «Living Space» είναι αυτό που διακατέχει το εσωτερικό του αυτοκινήτου με βασικό χαρακτηριστικό το Universal Island, την κεντρική κονσόλα που μπορεί να μετακινηθεί έως και 140 mm. Το Universal Island, σε συνδυασμό με το εντελώς επίπεδο πάτωμα, που από κάτω του βρίσκονται οι μπαταρίες, επιτρέπει μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης και ευελιξίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5
Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5

Το IONIQ 5 είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα. Η Hyundai έχει μειώσει το πάχος των εμπρός καθισμάτων κατά 30% εξασφαλίζοντας περισσότερο χώρο για τους επιβάτες στα πίσω καθίσματα. Ταυτόχρονα υπάρχουν 531 λίτρα για τις αποσκευές με τη χωρητικότητα να εκτοξεύεται έως και 1.600 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλωμένα. Για πρόσθετη ευελιξία και πρακτικότητα, τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν σε αναλογία 6:4 και έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν προς τα εμπρός μέχρι και 135 mm. Την πρακτικότητα αυξάνει ακόμη περισσότερο ο επιπλέον χώρος αποθήκευσης 57 λίτρων στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, στοιχείο ιδιαίτερα χρήσιμο στα μεγάλα ταξίδια για τη μεταφορά επιπλέον αποσκευών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5
Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5

Το IONIQ 5 διατίθεται με μια γκάμα από ηλεκτρικές εκδόσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες και επιθυμίες κάθε πελάτη, χωρίς τους παραμικρούς συμβιβασμούς στην απόδοση. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο μπαταριών, μιας 58 kWh και μιας 72,6 kWh, καθώς και δύο εκδόσεων κινητήρων. Είτε με πίσω κίνηση, είτε με τετρακίνηση. Όλες οι εκδόσεις προσφέρουν εξαιρετική αυτονομία και τελική ταχύτητα 185 km/h. Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει η έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα 155 kW στον πίσω άξονα και έναν 70 kW στον εμπρός (225kW συνολικά, ήτοι συνδυαστική ιπποδύναμη 306ps), κάτι που επιτρέπει την κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD). Ο πίσω κινητήρας αποδίδει ροπή 350 Nm και ο εμπρός 255 Nm, ήτοι 605 Nm συνολικά. Με την μπαταρία των 72,6 kWh η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να ολοκληρώσει τα 0-100 km/h σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα.

Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5
Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5

Στην περίπτωση της μικρότερης μπαταρίας των 58 kWh, η τετρακίνητη AWD έκδοση ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η έκδοση 2WD του IONIQ 5 με έναν ηλεκτροκινητήρα 160 kW (218ps) στο πίσω άξονα και ροπή 350 Nm, όταν συνδυάζεται με την μπαταρία των 72,6 kWh επιτυγχάνει τα 0-100 km/h σε 7,4 δευτερόλεπτα. Με την μπαταρία των 58 kWh ο αντίστοιχος χρόνος είναι 8,5 δευτερόλεπτα (125kW). Η μέγιστη αυτονομία του IONIQ 5 με μία μόνο φόρτιση είναι περίπου 480 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Process). Η προηγμένη πλατφόρμα E-GMP του IONIQ 5 μπορεί να υποστηρίξει υποδομές φόρτισης 400 V και 800 V.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5
Hyundai: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό IONIQ 5

Η πλατφόρμα προσφέρει στάνταρ δυνατότητα φόρτισης 800 V, μαζί με φόρτιση 400 V, χωρίς την ανάγκη για πρόσθετα εξαρτήματα ή αντάπτορες. Το σύστημα πολλαπλής φόρτισης είναι η πρώτη πατενταρισμένη τεχνολογία στον κόσμο με λειτουργία boost του συστήματος κινητήρα και μετατροπέα από τα 400 V στα 800 V για σταθερή συμβατότητα φόρτισης. Με φορτιστή 350 kW, το IONIQ 5 μπορεί να φορτίσει από το 10% έως το 80% της μπαταρίας του σε μόλις 18 λεπτά. Οι χρήστες του IONIQ 5 χρειάζεται να φορτίσουν το αυτοκίνητό τους μόνο για πέντε λεπτά για να εξασφαλίσουν 100 km αυτονομίας, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Το IONIQ 5 θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο του 2021.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Hyundai ηλεκτρικό αυτοκίνητο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ