fbpx Honda: Πρωτότυπα με βάση τη CB1000R | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ

Honda: Πρωτότυπα με βάση τη CB1000R

Honda: Πρωτότυπα με βάση τη CB1000R
18|05|2020 | 16:28
Honda: Πρωτότυπα με βάση τη CB1000R

Με βάση τον κινητήρα και το πλαίσιο του CB1000R, διάφορα garage και βιοτεχνίες από την Ευρώπη δημιούργησαν πολλές ιδιαίτερες παραλλαγές πάνω στο μεγάλο naked μοντέλο και η Honda ζήτησε να ψηφίσουν το καλύτερο στο site hondacustoms.com.

Μερικά από τα customized CB1000R είναι έμπνευση από αγωνιστικά δίκυκλα από το παρελθόν της Honda, όπως το Dani Pedrosa replica. Άλλα είναι ακόμη πιο ευφάνταστα, όπως το Africa Four CRF1000R, μία διασταύρωση μεταξύ του Neo Sports Cafe και του Honda Twin Africa CRF1000L και άλλα διατηρούν απλά μία ρετρό αισθητική. Με τετρακύλινδρο μοτέρ 998 κ.εκ., το CB1000R αποδίδει 143 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 104 Nm στις 8.250 σ.α.λ. Η ισχύς περνά από ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Το CB1000R «απλώνει» την ισχύ του στις μεσαίες στροφές, χάρη στα ενισχυμένα έμβολα, την μεγαλύτερη διαδρομή βαλβίδων με μεγαλύτερες βαλβίδες, μεγαλύτερη εισαγωγή και επανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης, μαζί με μια εξαγωγή 4-2-1 Η Honda ισχυρίζεται πως είναι 4,5 κιλά ελαφρύτερο.

Για την επιβράδυνση φροντίζουν δίδυμες δαγκάνες, σε δίσκους πέδησης διαμέτρου 310 mm και ένα μόνο δίσκο 265 mm στο πίσω μέρος, με στάνταρ ABS δύο καναλιών. Διαθέτει τρία modus οδήγησης, Standard, Sport και Rain, με δυνατότητα προσαρμογής και ενός τέταρτου custom. Η ανάρτηση αποτελείται από ένα ρυθμιζόμενο πιρούνι Big Piston Show Sarate Function (SFF-BP) μπροστά και πλήρως ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ με ελατήριο της Showa. Υπάρχουν δύο διαθέσιμες επιλογές χρωμάτων το Graphite Black και το Candy Chromosphere Red.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ