Το συγκεκριμένο ερώτημα προβληματίζει αρκετούς οδηγούς σε συνθήκες χιονιά, με την απάντηση να είναι ευκολότερη από όσο φαντάζεστε.
Η Ελλάδα έχει 300 μέρες το χρόνο ηλιοφάνεια και αν κάποιος κατοικεί ή κινείται στα νότια της χώρας, σε νησιά ή στις πρωτεύουσες των νομών, μπορεί να μην έχει φορέσει ποτέ χειμερινά ελαστικά στο αυτοκίνητό του. Για τις δύσκολες μέρες, μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού, που θα προκύψει κάποια μεγάλη κακοκαιρία με χιονοπτώσεις, το πιο σύνηθες είναι να καταφύγει σε ένα σετ αλυσίδες.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο