fbpx H υβριδική BMW X3 καταναλώνει μόλις 2,1 lt/100 km [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ-ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

H υβριδική BMW X3 καταναλώνει μόλις 2,1 lt/100 km [εικόνες]

H υβριδική BMW X3 καταναλώνει μόλις 2,1 lt/100 km
08|11|2019 | 17:24
H υβριδική BMW X3 καταναλώνει μόλις 2,1 lt/100 km

To μεσαίο SUV της BMW αποκτά μια νέα plug in υβριδική έκδοση η οποία συνδυάζει αυξημένη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση.

Η νέα BMW X3 xDrive30e γίνεται το τρίτο μοντέλο της τρέχουσας γκάμας που περιλαμβάνει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς, προσφέροντας συναρπαστική ευελιξία και μία οδηγική εμπειρία αμιγώς με ηλεκτροκίνηση και ελάχιστα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

Σε συνεργασία, ο 4-κύλινδρος κινητήρας καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας του plug-in υβριδικού μοντέλου αποδίδουν μέγιστη ισχύ 215 kW/292 hp (μέση κατανάλωση καυσίμου από 2,4 έως 2,1 λίτρα / 100 km*. Οι σχετικές εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 54 και 49 g/km). Η μπαταρία ιόντων λιθίου που εφοδιάζεται με την πιο σύγχρονη τεχνολογία κυψελών μπαταριών επιτρέπει αμιγή ηλεκτροκίνηση με αυτονομία 51 - 55 km.

Η νέα BMW X3 xDrive30e θα κατασκευάζεται από το Δεκέμβριο του 2019 στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg, ΗΠΑ, μαζί με τις συμβατικές εκδόσεις της BMW X3. Το παγκόσμιο λανσάρισμα προγραμματίζεται να ξεκινήσει την άνοιξη του 2020. Με αυτό τον τρόπο, το BMW Group επιδιώκει σταθερά τον εξηλεκτρισμό της γκάμας του, ακολουθώντας παράλληλα μία προϊοντική στρατηγική προσανατολισμένη στις ποικίλες ανάγκες των πελατών.

Το παγκοσμίως δημοφιλές SAV στην πολυτελή μεσαία κατηγορία είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που προσφέρεται τόσο με συμβατικό κινητήρα καύσης όσο και με plug-in υβριδικό σύστημα – ενώ μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση αναμένεται να προστεθεί κατά τη διάρκεια του 2020.

Την κινητήρια ισχύ παράγει ένας δίλιτρος, 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 135 kW/184 hp με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με ισχύ 80 kW/109 hp. Σε συνδυασμό οι δύο κινητήρες παράγουν συνολική ισχύ 215 kW/292 hp. Η μέγιστη συνολική ροπή του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης είναι 420 Nm. Αυτό σημαίνει ότι η νέα BMW X3 xDrive30e επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,1 δεύτερα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 210 km/h.

Ανάλογα με το πρόγραμμα λειτουργίας και τις οδικές συνθήκες, ο ηλεκτροκινητήρας της νέας BMW X3 xDrive30e μπορεί να χρησιμοποιείται είτε για ηλεκτροκίνηση ή για την υποστήριξη του κινητήρα καύσης.

Σε MAX eDrive mode, που ενεργοποιείται μέσω του μπουτόν eDrive στην κεντρική κονσόλα, η νέα BMW X3 xDrive30e αναπτύσσει τελική ταχύτητα 135 km/h με μηδενικές εκπομπές ρύπων και σχεδόν αθόρυβη λειτουργία.

Στη στάνταρ ρύθμιση Auto eDrive, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει τα 110 km/h, αμιγώς με ηλεκτροκίνηση. Ο κινητήρας καύσης ενεργοποιείται μόνο σε υψηλότερες ταχύτητες ή όταν υπάρχουν ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις φορτίου.

Οταν και οι δύο κινητήριες μονάδες είναι ενεργές, η απόδοση της νέας BMW X3 xDrive30e είναι βελτιστοποιημένη όπως και η επιτάχυνση, κατά την οποία η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα είναι εμφανής, ενώ με σταθερές ταχύτητες η ηλεκτρική υποβοήθηση μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Με υποστήριξη μέσω του ηλεκτροκινητήρα, ο κινητήρας καύσης μπορεί να λειτουργεί εντός ενός εύρους φορτίου βελτιστοποιημένης απόδοσης όσο το δυνατόν συχνότερα.

Η ομοίως προαιρετική ρύθμιση BATTERY CONTROL χρησιμεύει για να διατηρεί την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας στο επίπεδο που έχει ορίσει ο οδηγός. Με αυτό τον τρόπο, η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να παραμένει διαθέσιμη για οδήγηση μηδενικών ρύπων σε αστικές ζώνες κατά τη διάρκεια ενός μεγαλύτερου ταξιδιού.

ΣΧΟΛΙΑ