fbpx H Yamaha ανανεώνει την YZF-R1 [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

H Yamaha ανανεώνει την YZF-R1 [εικόνες]

H Yamaha ανανεώνει την YZF-R1
20|07|2019 | 20:17
H Yamaha ανανεώνει την YZF-R1

Η Yamaha προχώρησε σε πολλές αλλαγές στην YZF-R1 με στόχο η superbike των 200 ίππων να παραμείνει στο ίδιο υψηλό ανταγωνιστικό επίπεδο. Οι αλλαγές αφορούν στην αεροδυναμική απόδοση, στον κινητήρα αλλά και στα ηλεκτρονικά της συστήματα.

Για το 2020, η Yamaha YZF-R1 έρχεται με επαναχεδιασμένο φέρινγκ με πιο επιθετικό σχεδιασμό με την έμπνευση να προέρχεται από την YZR-M1 που αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP. Τα πλαϊνά του νέου φέρινγκ ρέουν άψογα στο ρεζερβουάρ καυσίμου, δίνοντας ένα καθαρό, πλήρως ενσωματωμένο στυλ, που ενισχύεται ακόμη περισσότερο από τα ασορτί καλύμματα στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ.

Η αεροδυναμική απόδοση του νέου φέρινγκ έχει αυξηθεί περισσότερο από 5% και βελτιώνει την απόδοση της μοτοσυκλέτας στις υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, οι νέας σχεδίασης προβολείς LED και τα ανασχεδιασμένα φώτα θέσης LED τονίζουν ακόμη περισσότερο την σχεδίαση της ιαπωνικής superbike. Το φέρινγκ διαθέτει επίσης έναν νέο αλουμινένιο αεραγωγό, ο οποίος προσφέρει αυξημένη ακαμψία, ενώ το κάτω τμήμα του που καλύπτει το σύστημα εξάτμισης είναι πλέον κατασκευασμένο από τιτάνιο.

Με ισχύ 200 PS, ο 4-κύλινδρος κινητήρας των 998 κ.εκ. ο εν σειρά 4κύλινδρος crossplane κινητήρας έχει δεχτεί πολλές αλλαγές για βελτιωμένη απόδοση στις υψηλές στροφές με τους 200 ίππους του να αποδίδονται στις 13.500 σ.α.λ. Οι μηχανικοί της Yamaha υιοθέτησαν κοκοράκια τύπου “finger-follower” νέας σχεδίασης και νέο προφίλ για τους εκκεντροφόρους που παρέχουν βελτιστοποιημένη ανύψωση βαλβίδων και πιο σταθερό άνοιγμα και κλείσιμό στις υψηλές στροφές, το οποίο με τη σειρά του εξασφαλίζει πιο ομαλή και αποδοτική λειτουργία.

Από τις πιο σημαντικές αλλαγές είναι η διάταξη της εισαγωγής, νέας σχεδίασης, με ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή και μπεκ ψεκασμού. Οι πεταλούδες του γκαζιού μετακινήθηκαν πιο κοντά στους θαλάμους καύσης, προκειμένου να μειωθεί ο όγκος της εισαγωγής και να εξασφαλιστεί σταθερότητα στην καύση και καλύτερη απόδοση.

Επίσης, τα νέα μπεκ ψεκασμού της Bosch τοποθετήθηκαν επάνω από τα σώματα ψεκασμού διαμέτρου 45 χιλ. και όχι κάτω από αυτά. Αυτά τα νέα μπεκ ψεκασμού 10 οπών μεταφέρουν το καύσιμο πιο άμεσα στους θαλάμους καύσης και παρέχουν πιο ευρεία γωνία ψεκασμού 21,5 μοιρών, για ακόμη καλύτερη καύση. Ανασχεδιασμένη είναι και η εξάτμισης με συνολικά 4 καταλύτες – το ένα ζεύγος βρίσκεται μπροστά από το θάλαμο εξάτμισης και το άλλο ζεύγος πίσω από αυτόν – ενώ τόσο ο σιγαστήρας όσο και τα προστατευτικά του κινητήρα από τη θερμότητα διαθέτουν πρόσθετα αντίμετρα μείωσης του θορύβου.

Γκάζι APSG “ride-by-wire” για βελτιωμένο έλεγχο

Το ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) που ελέγχει τις πεταλούδες διαθέτει ένα νέο σύστημα APSG (Accelerator Position Sensor Grip) με μαγνήτη και αισθητήρα που στέλνει σήματα στο YCC-T. Προκειμένου να διατηρηθεί η αίσθηση απόκρισης του συμβατικού περιστροφικού γκριπ, η νέα μονάδα APSG διαθέτει ελατήριο, προστατευτικό και γρανάζι που προσφέρουν μια φυσική και προοδευτική αίσθηση, με τις ρυθμίσεις να έχουν σχεδιαστεί για βελτιωμένα επίπεδα ελέγχου και καλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας.

Αναβαθμισμένες αναρτήσεις

Το πιρούνι Kayaba των 43 χλστ. της YZF-R1 με διαδρομή 120 χιλ.τροποποιήθηκε εσωτερικά για να προσφέρει βελτιωμένη πληροφόρηση στον αναβάτη. Οι βαλβίδες απόσβεσης είναι νέας σχεδίασης και ο συνδυασμός τους με ελαφρώς μειωμένο ρυθμό απόσβεσης ελατηρίου και ανασχεδιασμένη στάθμη λαδιού, παρέχει περισσότερη ακριβεια στον αναβάτη, καθώς και πιο άμεσο και φυσικό χειρισμό. Αυτές οι αλλαγές στην μπροστινή ανάρτηση συμπληρώνονται από το τροποποιημένο αμορτισέρ τιμονιού και τις νέες ρυθμίσεις του πίσω αμορτισέρ.

Βελτιωμένα φρένα και νέα ελαστικά

Στα φρένα οι δαγκάνες monobloc χρησιμοποιούν νέα τακάκια για τους δύο μπροστινούς δίσκους των 320 χλστ. πιο ανθεκτικά και προσφέρουν ακόμη πιο δυνατό φρενάρισμα. Τα ελαστικά έχουν επίσης αναβαθμιστεί στο νέο μοντέλο. Νέα είναι και τα ελαστικά Bridgestone Battlax RS11.

Νέα χαρακτηριστικά της YZF-R1

  • Επιθετικό νέο φέρινγκ σε στυλ M1
  • Πλήρως ενοποιημένα εξωτερικά μέρη για βελτιωμένη εργονομία
  • Αυξημένη αεροδυναμική απόδοση κατά 5%
  • Ενισχυμένη αίσθηση ποιότητας και DNA M1
  • Αναβαθμισμένη ανάρτηση
  • Νέο σύστημα ABS 2 λειτουργιών ελέγχου φρένων (BC) και στροφών
  • Νέο σύστημα διαχείρισης πέδησης κινητήρα (EBM) 3 επιπέδων
  • Βελτιστοποιημένο σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS)
  • Νέο γκάζι APSG “ride-by-wire”
  • Βελτιωμένος κινητήρας
  • Βελτιωμένη απόδοση πέδησης
  • Αναθεωρημένες αναρτήσεις
  • Νέα ελαστικά Bridgestone Battlax RS11
  • Αναβαθμισμένα όργανα TFT με ενδείξεις BC και EBM
  • Κινητήρας που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς EU5

Βασικά χαρακτηριστικά της YZF-R1

  • Τετρακύλινδρος κινητήρας 998 κ.εκ. 200 PS τύπου crossplane
  • IMU 6 αξόνων με αισθητήρες Gyro/G για δεδομένα τρισδιάστατης κίνησης
  • Λειτουργίες απόδοσης ισχύος (PWR)
  • Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) / ολίσθησης (SCS) με αισθητήρες πλευρικής κλίσης
  • Σύστημα ελέγχου σούζας (LIF) / Σύστημα ελέγχου εκκίνησης (LCS)
  • Σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS)
  • Πλαίσιο αλουμινίου Deltabox με κοντό μεταξόνιο
  • Αλουμινένιο ψαλίδι / υποπλαίσιο μαγνησίου
  • Τροχοί μαγνησίου και ρεζερβουάρ καυσίμου 17 λίτρων από αλουμίνιο
  • Ρυθμιζόμενες λειτουργίες οδήγησης με σύστημα επιλογής τρόπου λειτουργίας (PWR)
  • Όργανα LCD TFT (Thin Film Transistor)

Η Yamaha YZF-R1 του 2020 θα είναι διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο του 2019.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ