fbpx H Triumph παρουσιάζει τη νέα Tiger 900 [εικόνες & βίντεο] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ

H Triumph παρουσιάζει τη νέα Tiger 900 [εικόνες & βίντεο]

H Triumph παρουσιάζει τη νέα Tiger 900
05|12|2019 | 15:12
H Triumph παρουσιάζει τη νέα Tiger 900

Η νέα Tiger 900 της Triumph έχει νέο πιο αποδοτικό τρικύλινδρο κινητήρα 900 κ.εκ., νέα τεχνολογία στα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη, επιθετικό νέο στυλ και χαρακτήρα Tiger.

Τα πέντε μοντέλα της νέας γκάμας Tiger 900,  είναι σημαντικά ελαφρύτερα από τα προηγούμενα. Είναι αποδοτικά, ευέλικτα και δυναμικά δίκυκλα της κατηγορίας adventure μεσαίου/μεγάλου κυβισμού. Η γκάμα των μοντέλων Tiger μεγάλωσε και περιλαμβάνει: Την Tiger 900 Rally και Rally Pro.  Σχεδιάστηκαν με έμφαση στην περιπέτεια, καθώς και για άνεση και δυνατότητες στην εκτός δρόμου οδήγηση. Tiger 900 GT και GT Pro. Σχεδιάστηκαν για πιο αστική adventure χρήση και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, αλλά και για όλους τους ενδιάμεσους τύπους οδήγησης. Tiger 900.

Η νέα βασική έκδοση Tiger είναι εστιασμένη στην οδήγηση στην άσφαλτο και έχει κάνει ένα μεγάλο άλμα σε ότι αφορά τις δυνατότητες και το στυλ. Τα χαρακτηριστικά τους είναι: Ο καινούργιος 3-κύλινδρος κινητήρας 900 κ.εκ. με νέα διάταξη και πλήρη συμβατότητα με τις προδιαγραφές Euro 5. Αυτός είναι ο υψηλότερου κυβισμού νέος 3-κύλινδρος για την Βρετανική φίρμα με κυβισμό 900 κ.εκ. Αποδίδει 10% υψηλότερη ροπή από την Tiger 800, με μέγιστη τιμή 87Nm στις 7.250 σ.α.λ. η οποία αποδίδεται σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ είναι αυξημένη κατά 9% στις μεσαίες στροφές.

H Triumph παρουσιάζει τη νέα Tiger 900
Η νέα βασική έκδοση Tiger είναι εστιασμένη στην οδήγηση στην άσφαλτο

Το αποτέλεσμα είναι κορυφαίες τιμές επιτάχυνσης για την κατηγορία αλλά και χαρακτηριστικός ιδιαίτερος ήχος. Από την άλλη πλευρά η μείωση του βάρους, χάρη στο νέο ελαφρύτερο αρθρωτό πλαίσιο με ενσωματωμένο υπό πλαίσιο, δίνει νέα αίσθηση στην οδήγηση. Επιπλέον υπάρχει νέο ειδικά σχεδιασμένο (για την Tiger) σύστημα ανάρτησης για κίνηση εντός και εκτός δρόμου, με την ηλεκτρονική ρύθμιση RSU (στις εκδόσεις GT & Pro). Τέλος τα φρένα είναι τα Brembo Stylema monobloc ενώ οι μοτοσυκλέτες είναι εξοπλισμένες με το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 20 λίτρων, για ακόμη μεγαλύτερες ταξιδιωτικές δυνατότητες. 

H Triumph παρουσιάζει τη νέα Tiger 900
Το αποτέλεσμα είναι κορυφαίες τιμές επιτάχυνσης για την κατηγορία αλλά και χαρακτηριστικός ιδιαίτερος ήχος

Η αναβαθμισμένη τεχνολογία ηλεκτρονικών συμβάλει και αυτή στην βελτίωση της οδήγησης με χαρακτηριστικά: Το νέο σύστημα cornering ABS και αναβαθμισμένο cornering traction control, που ελέγχονται από μονάδα μέτρησης αδράνειας (GT & GT Pro, Rally & Rally Pro). Έως και έξι riding modes: Rain, Road, Sport, Rider, Off-Road, Off-Road Pro αλλά και το Triumph Shift Assist, quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη (GT Pro & Rally Pro). Αλλαγές έγιναν και στην οθόνη οργάνων ελέγχου TFT 7 ιντσών (GT & GT Pro, Rally & Rally Pro), που περιλαμβάνει το ενσωματωμένο σύστημα συνδεσιμότητας «My Triumph» (GT Pro & Rally Pro μόνο) αλλά και τον νέο πλήρης φωτισμό LED με φώτα ημέρας.

H Triumph παρουσιάζει τη νέα Tiger 900

Bίντεο: Η νέα Tiger Triumph 900

Ως γνήσια Tiger, η adventure μεσαίου/μεγάλου κυβισμού, έχει επιβλητική παρουσία, με νέα δεδομένα στο φινίρισμα και τη λεπτομέρεια, νέα αποκλειστική σχεδίαση με νέα χρώματα και γραφικά. Ρυθμιζόμενο ύψος σέλας κατά 20 χιλ. σε όλα τα μοντέλα Tiger 900. Μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης A2 μέσω του κιτ συμβατότητας που διατίθεται στα εξουσιοδοτημένα καταστήματα (για τις GT & GT Pro, Rally & Rally Pro). Επίσης διατίθεται και ειδικά σχεδιασμένη έκδοση Tiger 900 GT Low Ride Height με διαφορετική ανάρτηση και χαμηλό ύψος σέλας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ