H Moto Guzzi V85 TT στην ελληνική αγορά [εικόνες και βίντεο]

Η Moto Guzzi V85 TT είναι η νέα παντός εδάφους μοτοσυκλέτα των Ιταλών

Η νέα Moto Guzzi V85 TT είναι τώρα διαθέσιμη και στην Ελλάδα με την ελληνική αντιπροσωπεία να προσφέρει τη δυνατότητα και για test ride στα σημεία πώλησης Moto Guzzi.

Η Moto Guzzi V85 TT είναι η νέα παντός εδάφους μοτοσυκλέτα των Ιταλών που συνδυάζει τα στυλιστικά χαρακτηριστικά της χρυσής εποχής των adventure μοτοσυκλετών με την απόδοση και τη λειτουργικότητα των σύγχρονων τουριστικών enduro. Απευθύνεται σε όσους έλκονται από την αύρα του Dakar και αναζητούν μια μοτοσυκλέτα, που θα κεντρίζει το περιπετειώδες πνεύμα τους στην καθημερινή μετακίνηση.

Η προστασία από τον αέρα εξασφαλίζεται από μια ημιδιάφανη ζελατίνα από plexiglass με σχήμα που σχεδιάστηκε σε αεροσήραγγα, αλλά και από τα προστατευτικά χεριών (χούφτες) που προστατεύουν από τις κακές καιρικές συνθήκες και το κρύο. Αυτά τα χαρακτηριστικά κάνουν την V85 TT, την ιδανική μοτοσυκλέτα για κάθε εποχή.

Η Moto Guzzi V85 TT είναι η νέα παντός εδάφους μοτοσυκλέτα των Ιταλών

Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας μεγαλύτερης των 23 λίτρων (εγγυάται αυτονομία πάνω από 400 χλμ.), σχεδιάστηκε στα πρότυπα των Moto Guzzi που συμμετείχαν στα αφρικάνικα ράλι και διαθέτει ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως είναι οι εγκοπές στο μπροστινό του μέρος και οι εσοχές πάνω από τις κεφαλές του κινητήρα, οι οποίες μοιάζουν σαν να δημιουργήθηκαν από τον ίδιο τον 2-κυλινδρο κινητήρα.

Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι στα 830 χιλ., επιτρέπει εύκολη επαφή των ποδιών του αναβάτη με το οδόστρωμα και διευκολύνει τις μανούβρες σε στάση.

Έγινε εκτεταμένη έρευνα για τον καθορισμό του σημείου επαφής με τη σέλα, για να εξασφαλιστεί μέγιστη άνεση στην οδήγηση και ελευθερία στις μετατοπίσεις όταν ο οδηγός είναι όρθιος στα μαρσπιέ, κατά τη διάρκεια οδήγησης στο χώμα.

Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι στα 830 χιλ., επιτρέπει εύκολη επαφή των ποδιών του αναβάτη με το οδόστρωμα και διευκολύνει τις μανούβρες σε στάση. Σε αυτό συμβάλλουν οι μικρές διαστάσεις του πλαισίου αλλά και το χαμηλό συνολικό βάρος, μόλις 208 κιλά (χωρίς υγρά).

Το σύστημα πέδησης βασίζεται σε δύο ατσάλινους δίσκους 320 χιλιοστών της Brembo με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων στον μπροστινό τροχό

Το σύστημα πέδησης βασίζεται σε δύο ατσάλινους δίσκους 320 χιλιοστών της Brembo με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων στον μπροστινό τροχό. Τα δισκόφρενα συνδέονται με την αντλία με μεταλλικά σωληνάκια. Στον πίσω τροχό υπάρχει ένα δισκόφρενο με ατσάλινο δίσκο 260 χιλ. και πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων. Το σύστημα πέδησης ελέγχεται από ένα πολλαπλών χαρτών σύστημα ABS της Continental, με δυνατότητα απενεργοποίησης σε απαιτητικές συνθήκες off-road.

Στη V85 TT παρουσιάζεται για πρώτη φορά ο νέος κινητήρας της Moto Guzzi

Στη V85 TT παρουσιάζεται για πρώτη φορά ο νέος κινητήρας της Moto Guzzi. Η αρχιτεκτονική του είναι η ίδια που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο σε όλα τα μοντέλα παραγωγής: αερόψυκτος εγκάρσιος 90° V twin με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο.

Ο κυβισμός του κινητήρα είναι 853 κ.εκ. και αποδίδει μέγιστη ισχύ 80 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 80 Nm στις 5.000 στροφές/λεπτό, με το 90% να είναι διαθέσιμο στις 3.750 στροφές.

Η νέα ιταλική μοτοσυκλέτα διατίθεται στα σημεία πώλησης Moto Guzzi με τιμή 11.800 ευρώ για την απλή έκδοση

Ο ψεκασμός χρησιμοποιεί μονό σώμα 52 χιλιοστών, ενώ την ηλεκτρονική διαχείριση εξασφαλίζει το σύστημα ελέγχου γκαζιού Ride-by-Wire πολλαπλών χαρτών, το οποίο επιτρέπει βέλτιστο έλεγχο ανοίγματος βαλβίδων, καλύτερη απόδοση, ιδανική παροχή, αλλά και εξοικονόμηση καυσίμου.

Η νέα ιταλική μοτοσυκλέτα διατίθεται στα σημεία πώλησης Moto Guzzi με τιμή 11.800 ευρώ για την απλή έκδοση και 11.990 ευρώ για τη έκδοση Evocative με δωρεάν ένα σημαντικό πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει 2 χρόνια επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Moto Guzzi μοτοσικλέτα ελληνική αγορά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ