H Mercedes αποκαλύπτει τη νέα S-Class -Απίστευτη χλιδή και ατελείωτα ηλεκτρονικά «καλούδια» [βίντεο] - iefimerida.gr

H Mercedes αποκαλύπτει τη νέα S-Class -Απίστευτη χλιδή και ατελείωτα ηλεκτρονικά «καλούδια» [βίντεο]

H Mercedes αποκαλύπτει τη νέα S-Class -Απίστευτη χλιδή και ατελείωτα «καλούδια» [βίντεο]
H Mercedes αποκαλύπτει τη νέα S-Class -Απίστευτη χλιδή και ατελείωτα «καλούδια» [βίντεο]
Κώστας Φούζας

Mε περισσότερες τεχνολογίες από ποτέ και κορυφαία ποιότητα κατασκευής, η νέα γενιά της Mercedes S-Class φιλοδοξεί να κάνει και πάλι τη διαφορά στην κατηγορία των πολυτελών μεγάλων αυτοκινήτων.

Πριν από περίπου 70 χρόνια, η Mercedes-Benz έθεσε τα θεμέλια για τη δημιουργία της S-Class με το μοντέλο 220. Από την παρουσίασή της στην αγορά το 1951, έχουν παραδοθεί περισσότερες από 4 εκατομμύρια S-Class Sedan σε πελάτες σε όλον τον κόσμο. Η ονομασία «S-Class» παρουσιάστηκε επισήμως με τη σειρά μοντέλου 116 το 1972. Τα τελευταία 10 χρόνια η S-Class Sedan παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλής στην Κίνα, στις ΗΠΑ, στη Νότια Κορέα και τη Γερμανία. Συνολικά, από την παρουσίαση της γενιάς που βρίσκεται τώρα σε φάση διακοπής παραγωγής, έχουν πουληθεί περισσότερες από 500.000 S-Class Sedan. Το ποσοστό πιστότητας σε αυτό το μοντέλο είναι ιδιαίτερα υψηλό. Για παράδειγμα, σχεδόν 80% των πελατών στη Δυτική Ευρώπη που οδηγούσαν S-Class επιλέγουν και πάλι Mercedes-Benz. Στις ΗΠΑ, το ποσοστό αυτό είναι πάνω από 70 τοις εκατό. Σε όλο τον κόσμο πωλείται περισσότερο η S-Class Sedan με μακρύ μεταξόνιο: περίπου 9 στους 10 πελάτες επιλέγουν τη έκδοση long της S-Class Sedan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα των τεχνολογιών τώρα, το μοντέλο εφοδιάζεται με το νέο Mercedes-Benz User Experience-ΜΒUX. Η δεύτερη γενιά του συστήματος, με δυνατότητα να μαθαίνει, εγκαινιάζεται στη νέα S-Class.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές, καθώς το υλικό (hardware) και το λογισμικό έχουν κάνει άλματα προόδου: φωτεινές ενδείξεις σε έως πέντε μεγάλες οθόνες, εν μέρει με τεχνολογία OLED, διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τον χειρισμό και τις λειτουργίες ανέσεων του αυτοκινήτου. Οι δυνατότητες εξατομίκευσης και διαισθητικού χειρισμού διευρύνθηκαν ακόμη περισσότερο. Αυτό ισχύει τόσο για τους πίσω επιβάτες όσο και για τον οδηγό: για παράδειγμα, η νέα τρισδιάστατη οθόνη οδηγού προσφέρει, για πρώτη φορά, καλύτερη αντίληψη του χώρου με το πάτημα ενός κουμπιού. Ρεαλιστικό, τρισδιάστατο – οπτικά – αποτέλεσμα, χωρίς να χρειάζεται να φοράτε γυαλιά 3D. Προαιρετικά διατίθενται δυο διαφορετικές οθόνες Head-up.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μεγαλύτερη οθόνη Head-up προσφέρει περιεχόμενα με επαυξημένη πραγματικότητα (AR). Για παράδειγμα, κατά την πλοήγηση, προβάλλονται στη λωρίδα κυκλοφορίας εικονικά κινούμενα βέλη αλλαγής κατεύθυνσης με μεγάλη ακρίβεια. Στο πλαίσιο των λειτουργιών υποβοήθησης, εμφανίζονται πληροφορίες π.χ. από το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης. Η εικόνα προβάλλεται σε απόσταση 10 μέτρων, ενώ η επιφάνεια ενδείξεων αντιστοιχεί σε οθόνη με διαγώνιο 77 ιντσών. Ο φωνητικός βοηθός «Hey Mercedes» αποκτά ακόμη περισσότερες δυνατότητες εκμάθησης και διαλόγου ενεργοποιώντας τις online υπηρεσίες στην εφαρμογή Mercedes me. Επιπλέον, ορισμένες ενέργειες μπορούν να πραγματοποιούνται ακόμη και χωρίς να πείτε «Hey Mercedes» για ενεργοποίηση, όπως η αποδοχή τηλεφωνικής κλήσης. Το «Hey Mercedes» εξηγεί πλέον επίσης λειτουργίες του οχήματος και απαντά σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων. Στην S-Class ο φωνητικός οδηγός μπορεί να ελέγχεται και από τους πίσω επιβάτες.

Χρησιμοποιώντας κάμερες στη μονάδα χειριστηρίων οροφής και αλγόριθμους μάθησης, το εσωτερικό σύστημα υποβοήθησης MBUX αναγνωρίζει και προβλέπει επιθυμίες και προθέσεις των επιβατών. Για να το κάνει αυτό, ερμηνεύει την κατεύθυνση του κεφαλιού, τις κινήσεις των χεριών και τη γλώσσα του σώματος, και ανταποκρίνεται με αντίστοιχες λειτουργίες του οχήματος. Εκτός από την αυξημένη άνεση χειρισμού, το εσωτερικό σύστημα υποβοήθησης MBUX προσφέρει επίσης βελτιωμένη ασφάλεια. Πριν την έναρξη της διαδρομής, ενημερώνει τον οδηγό εάν η κάμερα έχει ανιχνεύσει παιδικό κάθισμα στη θέση του συνοδηγού χωρίς να έχει στερεωθεί με τη ζώνη ασφαλείας, λόγου χάρη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τη λειτουργία Smart Home του MBUX, η S-Class μετατρέπεται πλέον και σε κέντρο ελέγχου του σπιτιού, καθώς ολοένα περισσότεροι άνθρωποι αποκτούν «έξυπνα σπίτια». Έτσι, η κινητή τεχνητή νοημοσύνη εξασφαλίζει μέγιστη άνετη χειρισμού εξ αποστάσεως. Το δίκτυο WLAN και οι αισθητήρες επιτρέπουν στο σπίτι να επικοινωνεί: η θερμοκρασία και ο φωτισμός, τα παντζούρια και οι ηλεκτρικές συσκευές μπορούν να επιτηρούνται και να ελέγχονται από μακριά. Οι αισθητήρες κίνησης και οι επαφές στα παράθυρα ενημερώνουν τον χρήστη για τυχόν ευπρόσδεκτους ή ανεπιθύμητους επισκέπτες. Στα μπροστινά καθίσματα υπάρχουν έως 19 μοτέρ που φροντίζουν για την άνεση – αριθμός που δείχνει την έκταση της τεχνολογίας που έχει εγκατασταθεί στα καθίσματα. Τα προγράμματα μασάζ χρησιμοποιούν μοτέρ δόνησης, και μπορούν να ενισχύουν το αποτέλεσμα χαλάρωσης με θερμότητα, όπως στο μασάζ με θερμές πέτρες. Για τον σκοπό αυτό, το σύστημα θέρμανσης του καθίσματος συνδυάζεται με τους αεροθαλάμους στα ενεργά καθίσματα πολλαπλού περιγράμματος. Οι θάλαμοι αέρα βρίσκονται πιο κοντά στην επιφάνεια του καθίσματος, άρα ο έλεγχος γίνεται ευκολότερος και η λειτουργία τους καλύτερα αισθητή. Οι πέντε διαφορετικές εκδόσεις καθισμάτων επιτρέπουν τη διαμόρφωση του πίσω μέρους της S-Class σε χώρο ανάπαυσης ή εργασίας.

Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το θερμαινόμενο πρόσθετο μαξιλάρι για το προσκέφαλο, το οποίο διατίθεται για τα δύο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα. Το εύρος και η γωνία ρύθμισης του καθίσματος συνοδηγού στη λειτουργία «σοφέρ» και το κάθισμα ανάπαυσης πίσω του έχουν επίσης βελτιωθεί. Από το δεύτερο εξάμηνο του 2021, αναμένεται ότι η S-Class θα είναι έτοιμη για αυτοματοποιημένη υπό συνθήκες οδήγηση με το νέο σύστημα DRIVE PILOT, όταν υπάρχει πυκνή κυκλοφορία ή συμφόρηση σε ενδεδειγμένα τμήματα αυτοκινητοδρόμων στη Γερμανία. Αφαιρώντας την πίεση της οδήγησης από τον οδηγό, το σύστημα αυτό του επιτρέπει να ασχολείται με άλλες δραστηριότητες , όπως να σερφάρει στο διαδίκτυο ή να διαβάζει και να απαντά σε email με το In-Car Office, ώστε να κερδίζει χρόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρώτες εκδόσεις κινητήρων που θα εξοπλίσουν τη νέα S-Class είναι εξακύλινδροι εν σειρά βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες διαφορετικών επιπέδων ισχύος. Ένας κινητήρας V8 με ενσωματωμένο δυναμό μίζας (ISG) και ηλεκτρικό σύστημα 48 volt θα είναι διαθέσιμος σύντομα. Η υβριδική ηλεκτρική έκδοση με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων θα παρουσιαστεί το 2021. Από το λανσάρισμα, όλοι οι κινητήρες θα είναι εξακύλινδροι: Στα ντίζελ είναι η υπερτροφοδοτούμενη μονάδα 2,9 λίτρων και οι βενζινοκινητήρες εξακύλινδροι σε σειρά των 3 λίτρων και οι δύο έχουν την υβριδική τεχνολογία EQ Boost (προσθέτοντας επιπλέον 22 ίππους , και 250Nm ηλεκτρικής βοήθειας πάνω από τις ιπποδυνάμεις τους). Επομένως, επιλέξτε από τους 367hp / 500Nm S450, με 435hp/ 520Nm S 500, με 286hp / 600Nm S 350 d και 400 d με 330hp / 700Nm S 400 d. Όλα αυτά έχουν τετρακίνηση 4Matic.

Η S 350 d, επιταχύνει από 0-100 χλμ σε 6,4 δευτερόλεπτα και η γρηγορότερη, η S 500 κάνει τα 0-100 σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα σε όλα τα αυτοκίνητα περιορίζεται στα 250 χλμ. Οι εκπομπές κυμαίνονται από 168-216g / km – ο πραγματικός πράσινος πρωταθλητής της σειράς θα είναι το υβριδικό μοντέλο plug-in που δεν έχουμε ακόμη στοιχεία αλλά έχει ήδη επιβεβαιωθεί.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Mercedes Mercedes S-Class S-Class
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ