fbpx H Honda επεκτείνει τη γκάμα του Civic Type R | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Honda επεκτείνει τη γκάμα του Civic Type R

H Honda επεκτείνει τη γκάμα του Civic Type R
27|02|2020 | 16:55
H Honda επεκτείνει τη γκάμα του Civic Type R

Η Honda επεκτείνει τη γκάμα του Civic Type R με την προσθήκη δύο νέων εκδόσεων, Limited Edition και Sport Line.

Με το Civic Type R Limited Edition, η Honda παρουσιάζει την πιο ισχυρή έκδοση του διάσημου μοντέλου υψηλών επιδόσεων. Φιλοδοξώντας να είναι η πιο καθαρόαιμη έκδοση στην ιστορία του Type R, το Civic Type R Limited Edition διαθέτει νέα ελαφρά εξαρτήματα, ένα μινιμαλιστικό εσωτερικό, αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά και ξεχωριστό στυλ.

Η δεύτερη έκδοση που πλαισιώνει την οικογένεια Type R είναι η Sport Line. Απευθυνόμενη στους πελάτες που αναζητούν μία πιο απέριττη εμφάνιση από το υψηλών επιδόσεων hatchback, η έκδοση Sport Line διαθέτει χαμηλή πίσω αεροτομή, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και μαύρο σαλόνι, και διατηρεί τις έξοχες επιδόσεις που αποτελούν σήμα κατατεθέν των μοντέλων Type R. Όλα τα μοντέλα της σειράς 2020 Honda Civic Type R, συμπεριλαμβανομένου του υπάρχοντος Type R GT, έχουν ανανεωθεί στιλιστικά σε αρκετά σημεία.

Η μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και η λεπτότερη μάσκα προσφέρουν αυξημένη ροή αέρα κατά 13%. Μαζί με ένα αναβαθμισμένο ψυγείο, οι βελτιώσεις αυτές πετυχαίνουν μείωση στη θερμοκρασία του ψυκτικού μέχρι κατά 10 βαθμούς (εσωτερικές δοκιμές της Honda) σε συνθήκες υψηλών απαιτήσεων, όπως στην πίστα. Οι μηχανικοί του Type R επέμειναν και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Παράδειγμα, η ελαφρά μείωση στην εμπρός αεροδυναμική πίεση λόγω μεγαλύτερης εισαγωγής αέρα αντισταθμίστηκε από το ανασχεδιασμένο σπόιλερ, που έγινε ελαφρώς πιο βαθύ και με νέα νεύρα στα άκρα του που οδηγούν τον αέρα προς το εσωτερικό του.

Η ανάρτηση του 2020 Civic Type R έχει επίσης αναβαθμιστεί με στόχο την ταχύτερη απόκριση και ακρίβεια συμπεριφοράς. Το λογισμικό ελέγχου του Adaptive Damper System αξιολογεί τώρα τις οδικές συνθήκες ταχύτερα, με αποτέλεσμα βελτιωμένες αλλαγές απόσβεσης για καλύτερη απόκριση και ποιότητα κύλισης. Τα πίσω σάιλεντμπλοκ στους κάτω βραχίονες Β έχουν σκληρύνει, αυξάνοντας την αντιστάθμιση πλευρικών φορτίων κατά 8%. Για μεγαλύτερη απόδοση των φρένων, το ανανεωμένο Civic Type R διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, με πλευστούς διαιρούμενους εμπρός δίσκους και νέα τακάκια.

Τα μέτρα αυτά βελτιώνουν τη θερμική απόδοση περιορίζοντας τη φθορά των φρένων και αυξάνοντας τις σπορ επιδόσεις του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα στην αγωνιστική πίστα. Το πεντάλ φρένου επίσης έχει πιο άμεση αίσθηση χάρη στην μειωμένη κίνηση κατά 15mm πριν την ανάπτυξη της πέδησης. Επιπλέον, το νέο εμπρός σύστημα πέδησης μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος κατά περίπου 2.5kg, για καλύτερη συμπεριφορά. Κάτω από το καπό βρίσκεται και πάλι ο 2λιτρος turbo κινητήρας των 320 ίππων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ