fbpx H BMW αναβαθμίζει την υβριδική 530e [εικόνα] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
TA 0-100 ΣΕ 6,1 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ

H BMW αναβαθμίζει την υβριδική 530e [εικόνα]

H BMW αναβαθμίζει την υβριδική 530e
07|08|2019 | 16:31
H BMW αναβαθμίζει την υβριδική 530e

Το προηγμένο υβριδικό σύστημα plug-in της BMW αναβαθμίστηκε προσφέροντας τώρα μεγαλύτερη αυτονομία κατά 30%, ενώ παράλληλα, οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν κατά 20%.

Η BMW αυξάνει την αποδοτικότητα και την ποικιλία των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στην ανώτερη μεσαία κατηγορία. Η τελευταία τεχνολογία των μπαταριών συμβάλλει στην αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας της υβριδικής BMW 530e Sedan από 61 σε 66 χιλιόμετρα.

Επιπλέον, η τεχνολογία BMW eDrive τελευταίας γενιάς έχει μειώσει τα επίπεδα συνδυασμένης κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 κατά περισσότερο από 20% (από 1,8 έως 1,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, καθώς και κατά 41 έως 36 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο αντίστοιχα). Η συνδυαστική κατανάλωση της BMW 530e Sedan είναι τώρα 14,5 έως 13,6 kWh ανά 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα με την κυκλοφορία της 530e Sedan, διαθέσιμη είναι και η 530e xDrive Sedan (κατανάλωση καυσίμου 2,2 – 2,0 l /100 km, κατανάλωση ισχύος: 15,4 – 15,0 kWh / 100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2 49 – 46 g/km), η οποία συνδυάζει το προηγμένο υβριδικό σύστημα plug-in με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης της εταιρείας.

Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5 Sedan επωφελούνται από τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας κυψελών μπαταριών για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα του BMW Group. Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης των 530e Sedan και 530e xDrive Sedan έχει ενεργειακό περιεχόμενο αυξημένο από 9,2 σε 12,0 kWh, χωρίς αύξηση του φυσικού μεγέθους. Χάρη σε αυτή την αυξημένη χωρητικότητα, το κύριο μερίδιο της καθημερινής οδήγησης μπορεί να πραγματοποιηθεί ηλεκτρικά, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές στο μηδέν.

Η μπαταρία υψηλής τάσης στεγάζεται κάτω από το πίσω κάθισμα, έτσι ώστε ο όγκος του χώρου αποσκευών σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις της Σειράς 5 Sedan να περιορίζεται σε ελάχιστο βαθμό (410 λίτρα).

Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης μπορεί να φορτιστεί σε συμβατικές οικιακές πρίζες χρησιμοποιώντας το καλώδιο φόρτισης του βασικού εξοπλισμού. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί σε λιγότερο από έξι ώρες με αυτόν τον τρόπο. Σε ένα BMW i Wallbox η αντίστοιχη λειτουργία φόρτισης διαρκεί 3:35 ώρες. Η υποδοχή φόρτισης βρίσκεται κάτω από ένα ξεχωριστό κάλυμμα στο μπροστινό αριστερό πλευρό του αυτοκινήτου. Το υβριδικό σύστημα plug-in και των δύο μοντέλων αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo που παράγει ισχύ 185 ίππων καθώς και ηλεκτρικό μοτέρ 83 kW / 113 PS, συνδυασμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η συνδυαστική ισχύς είναι 255 PS με ροπή 420 Nm. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα και των δύο μοντέλων είναι 235 km/h.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ