H Audi αποκαλύπτει το e-tron GT - iefimerida.gr

H Audi αποκαλύπτει το e-tron GT

H Audi αποκαλύπτει το e-tron GT
H Audi αποκαλύπτει το e-tron GT
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με σπορτίφ χαρακτήρα και απόδοση έως 598 άλογα, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Audi φιλοδοξεί να δώσει μια νέα διάσταση στην κατηγορία των EV αυτοκινήτων.

Το Audi e-tron GT έχει τις διαστάσεις ενός κλασικού gran turismo: Με μεταξόνιο 2,90 μέτρα, έχει μήκος 4,99 μέτρα σε μήκος, 1,96 μέτρα σε πλάτος και μόλις 1,41 μέτρα ύψος. Ο χώρος αποσκευών παρέχει όγκο 405 λίτρων και ένας δεύτερος χώρος αποσκευών κάτω από το μπροστινό καπό παρέχει επιπλέον 81 λίτρα χώρου. Η έντονη εστίαση του εσωτερικού στον οδηγό είναι εμπνευσμένη από την ιδέα του project «monoposto» (μονοθέσιο). Το κεντρικό ταμπλό έχει κλίση ελαφρώς προς τα αριστερά. Το πάνω τμήμα του σχηματίζει ένα μεγάλο τόξο. Η οθόνη του Audi virtual cockpit plus στέκεται σε αυτόν τον χώρο, ενώ η οθόνη αφής MMI περιβάλλεται από ένα περίβλημα piano Black που φαίνεται να αιωρείται πάνω από τον πίνακα οργάνων. Ο οδηγός και ο επιβάτης κάθονται σε σπορ χαμηλή θέση, χωρισμένες από μια μεγάλη κεντρική κονσόλα. Τα πίσω καθίσματα προσφέρουν αρκετό χώρο ακόμη και για ενήλικες. Η υψηλή ποιότητα και η επεξεργασία των υλικών αντικατοπτρίζει την προσοχή στη λεπτομέρεια με την οποία η Audi αναπτύσσει και κατασκευάζει αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το e-tron GT quattro επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα, ενώ το μοντέλο RS χρειάζεται 3,3 δευτερόλεπτα (σε λειτουργία boost). Η τελική ταχύτητα είναι 245 χλμ./ώρα και 250 χλμ./ώρα, αντίστοιχα. Οι μπροστινοί ηλεκτρικοί κινητήρες στο e-tron GT quattro αποδίδουν 238 PS και ο πίσω κινητήρας 435 PS. Oι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες διατηρούν διαθέσιμα αποθέματα για ακραίες συνθήκες οδήγησης, γι ‘αυτό το άθροισμα των επιμέρους ισχύων τους υπερβαίνει σημαντικά τη συνολική απόδοση των 476 PS. Μέχρι 530 PS διατίθενται για 2,5 δευτερόλεπτα σε λειτουργία boost μέσω του συστήματος ελέγχου εκκίνησης.

Η συνολική ροπή είναι 630 Nm. Στο RS e-tron GT, ο ηλεκτρικός κινητήρας στον μπροστινό άξονα έχει ισχύ 238 PS, ενώ ο κινητήρας στο πίσω μέρος 456 PS. Η συνολική ισχύς είναι 598 PS και η συνολική ροπή είναι 830 Nm. Στη λειτουργία boost, η ισχύς αυξάνεται για λίγο στα 646 PS. Ο ηλεκτρικός κινητήρας, τα ηλεκτρονικά ισχύος και το κιβώτιο ταχυτήτων αποτελούν ένα συμπαγές μπλοκ και στους δύο άξονες. Ο πίσω ηλεκτρικός κινητήρας μεταφέρει τις ροπές του με την μετάδοση δύο ταχυτήτων. Η πρώτη ταχύτητα επιτρέπει εκπληκτική επιτάχυνση όταν γίνεται εκκίνηση με το launch control. Εάν ο οδηγός αποφασίσει να μην κάνει χρήση αυτής της επιλογής, το e-tron GT ξεκινά με τη δεύτερη ταχύτητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε γενικές γραμμές, η δεύτερη σχέση βελτιώνει τον βαθμό ενεργειακής απόδοσης και παρέχει επίσης μεγάλες ποσότητες εφεδρικής ισχύος. Το e-tron GT quattro και το RS e-tron GT συνήθως λειτουργούν με ηλεκτρική τετρακίνηση, μόνο η λειτουργία «efficiency» του Audi drive select δίνει προτεραιότητα στην κίνηση των εμπρός τροχών. Σε περίπτωση ολισθηρής επιφάνειας του δρόμου, ο ηλεκτρικός κινητήρας για κίνηση στους πίσω τροχούς ενεργοποιείται επίσης εδώ, και περίπου πέντε φορές πιο γρήγορα από ό, τι με ένα μηχανικό σύστημα κίνησης quattro. Η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς ρυθμίζει την κατανομή ροπής κίνησης μεταξύ των αξόνων συνεχώς, πλήρως μεταβλητά και εντός μερικών χιλιοστών του δευτερολέπτου. Όταν ο οδηγός αφήνει το δεξί πεντάλ, η κίνηση συνήθως μεταβαίνει σε κατάσταση cruising, αντίθετα, το αυτοκίνητο ανακτά ενέργεια στη «dynamic» λειτουργία του Audi drive select.

Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τα paddles στο τιμόνι για να ρυθμίσει δύο επίπεδα χειροκίνητης ανάκτησης. Κατά το φρενάρισμα, οι ηλεκτρικοί κινητήρες πραγματοποιούν μόνο επιβράδυνση έως περίπου 0,3 g, αυτό τους επιτρέπει να ανακτήσουν έως και 265 kW. Τα υδραυλικά φρένα των τροχών ενεργοποιούνται μόνο όταν ο οδηγός φρενάρει πολύ, με την ανάκτηση να παραμένει ενεργή σχεδόν μέχρι το όχημα να σταματήσει. Το Audi e-tron GT quattro διατίθεται στάνταρ με μπλοκέ διαφορικό. Το σύστημα μπαταρίας ιόντων λιθίου του Audi e-tron GT quattro και του RS e-tron GT βρίσκεται ανάμεσα στους άξονες, στο χαμηλότερο σημείο του αυτοκινήτου. Αυτό παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους κατάλληλο για σπορ αυτοκίνητο και κατανομή βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα που είναι πολύ κοντά στην ιδανική τιμή 50:50.

Η μπαταρία υψηλής τάσης μπορεί να αποθηκεύσει 86 kWh ενέργειας (93 kWh ακαθάριστη) και στα δύο μοντέλα. Η τάση του συστήματος 800 Volt επιτρέπει υψηλή συνεχή έξοδο και μειώνει τη διάρκεια φόρτισης. Επιπλέον, μειώνει το βάρος και τον χώρο που απαιτείται από την καλωδίωση. Το Audi e-tron GT παραδίδεται στους πελάτες του με δύο καλώδια φόρτισης: ένα καλώδιο Mode 3 για δημόσια τερματικά και το σύστημα φόρτισης «compact» για το γκαράζ. Το έξυπνο σύστημα φόρτισης “connect” διατίθεται εναλλακτικά. Το e-tron GT μπορεί να φορτίσει με 11 kW AC στάνταρ, γεγονός που του επιτρέπει να επαναφορτίζει μια άδεια μπαταρία στη διάρκεια της νύχτας. Ένας προαιρετικός φορτιστής για 22 kW θα ακολουθήσει λίγο μετά την εισαγωγή στην αγορά.Στον κύκλο NEDC, το Audi e-tron GT quattro καταναλώνει 19,6-18,8 kWh ενέργειας ανά 100 χιλιόμετρα κατά μέσο όρο, το μοντέλο RS καταναλώνει 20,2-19,3 kWh. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μέσες αυτονομίας έως 488 χιλιόμετρα και 472 χιλιόμετρα αντίστοιχα (κατά WLTP).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντεκα κεραίες, όλες ενσωματωμένες αόρατα στο αυτοκίνητο, συνδέουν το e-tron GT με τον εξωτερικό κόσμο. Λαμβάνουν και μεταδίδουν σήματα ήχου, LTE, Bluetooth και GPS, και συνεπώς συνδέουν το πλήρως ηλεκτρικό gran turismo με το περιβάλλον και τον ιδιοκτήτη του με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Ο πελάτης μπορεί να ελέγξει πολλές λειτουργίες μέσω της δωρεάν εφαρμογής myAudi app στο smartphone. Το κέντρο πλοήγησης MMI plus media έρχεται ως στάνταρ και στα δύο μοντέλα e-tron GT. Υποστηρίζει το γρήγορο πρότυπο μετάδοσης LTE Advanced με ενσωματωμένο Wi-Fi hotspot για τις συσκευές των επιβατών. Το σύστημα πλοήγησης προσφέρει προτάσεις προορισμού που βασίζονται σε προηγούμενες διαδρομές. Ο σχεδιαστής διαδρομών e-tron στο σύστημα πλοήγησης, μια επιπλέον υπηρεσία από το Audi connect, υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή με τις συντομότερες δυνατές στάσεις φόρτισης σε ισχυρούς σταθμούς φόρτισης DC. Εδώ, ο σχεδιαστής διαδρομών e-tron λαμβάνει υπόψη τα δεδομένα κίνησης και το προφίλ οδήγησης του οδηγού.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Audi Audi e-tron GT
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ