fbpx H Aprilia παρουσιάζει τη νέα RSV4 | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΤΗΣ

H Aprilia παρουσιάζει τη νέα RSV4

H Aprilia παρουσιάζει τη νέα RSV4
22|02|2021 | 21:03
H Aprilia παρουσιάζει τη νέα RSV4

Η Aprilia RSV4 έχει δεχτεί συνεχείς αναβαθμίσεις και βελτιώσεις στο πέρασμα του χρόνου, παραμένοντας το σημείο αναφοράς σε ό,τι αφορά τις σπορ δυνατότητες και τις επιδόσεις. 

Η νέα RSV4 εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένη, ξεκινώντας από την εμφάνιση. Η νέα σχεδίαση είναι το αποτέλεσμα ενδελεχούς έρευνας και λεπτομερούς κατασκευής στον τομέα της αεροδυναμικής. Το στυλ είναι εμπνευσμένο από την υπερσύγχρονη RS 660 και η σχεδίαση έχει μοντελοποιηθεί μέσω πολυάριθμων δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, επιτρέποντας εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης, με σημαντικό όφελος σε ό,τι αφορά την απόδοση σε υψηλές ταχύτητες. Τα αεροδυναμικά φτερά δεν είναι πλέον πρόσθετα στοιχεία στα πλευρικά πάνελ, αλλά έχουν ενσωματωθεί πλήρως, στο διπλό τοίχωμα του φέρινγκ.

Αποτελούν μια λύση που αυξάνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ταυτόχρονα βελτιώνει την ψύξη του κινητήρα, εκτρέποντας τη ροή καυτού αέρα από τον αναβάτη. Τα εργονομικά στοιχεία είναι εντελώς νέα και βελτιωμένα, χάρη στο νέο ρεζερβουάρ καυσίμου και τη νέα σέλα που επιτρέπουν στον αναβάτη να πάρει ιδανική θέση πίσω από το φέρινγκ και παρέχουν μεγαλύτερο χώρο ώστε να επιτευχθεί μια πιο φυσική και ξεκούραστη θέση οδήγησης. Τα χειριστήρια των ηλεκτρονικών συστημάτων είναι πιο λειτουργικά και διαισθητικά, ενώ και η νέα οθόνη οργάνων TFT είναι μεγαλύτερη και πληρέστερη.

Χάρη στη νέα πιο ισχυρή μονάδα ελέγχου Marelli 11MP ECU και τη νέα αδρανειακή μονάδα 6 αξόνων, η ηλεκτρονική διαχείριση έχει βελτιωθεί, με έλεγχο του γκαζιού Ride-by-Wire και του APRC, όπου η λογική χειρισμού έχει επίσης βελτιωθεί.   Η αποκλειστική πλατφόρμα ηλεκτρονικών ελέγχων της Aprilia ολοκληρώνεται με την προσθήκη του πολλαπλών επιπέδων ελέγχου φρένου του κινητήρα. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έξι προγράμματα οδήγησης (Riding Modes), τρία για την πίστα (περιλαμβάνονται δύο προγράμματα που προσαρμόζονται από τον αναβάτη) και τρία για τον δρόμο (περιλαμβάνεται ένα πρόγραμμα που προσαρμόζεται από τον αναβάτη).

Ο πρώτος στον κόσμο μαζικής παραγωγής και υψηλής απόδοσης κινητήρας V4 με στενό προφίλ χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη ροπή και την εκπληκτική μέγιστη ισχύ που έφτασε στα 217 HP. Αυτές οι βελτιώσεις έχουν επιτευχθεί με στοχευμένες ενέργειες που περιλαμβάνουν νέα εξάτμιση και αύξηση του κυβισμού, από τα 1.077 κ.εκ. στα 1.099 κ.εκ. Δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες: Η RSV4 (μόνο σε χρώμα Dark Losail) και η RSV4 Factory (στα χρώματα Aprilia Black και Lava Red). Και οι δύο εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με τον αναβαθμισμένο κινητήρα V4 1,099 κ.εκ., αλλά ξεχωρίζουν από τον βασικό εξοπλισμό τους. Η έκδοση Factory διαθέτει τροχούς σφυρήλατους αλουμινίου, ημι-ενεργητικό σύστημα ανάρτησης Öhlins Smart EC 2.0 και δαγκάνες φρένων Brembo Stylema.  

Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής 19.700€ για την RSV4 1100 και 24.750€ για την RSV4 1100 FACTORY, ενώ και για τις δύο εκδόσεις περιλαμβάνεται στην τιμή ένα ολοκληρωμένο πακέτο προνομίων (2 χρόνια επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και 4 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ