fbpx Formula 1: Το στοίχημα των ελαστικών στο Grand Prix των ΗΠΑ [εικόνα] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΙΔΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΟΜΩΝ

Formula 1: Το στοίχημα των ελαστικών στο Grand Prix των ΗΠΑ [εικόνα]

Formula 1: Το στοίχημα των ελαστικών στο Grand Prix των ΗΠΑ
01|11|2019 | 20:03
Formula 1: Το στοίχημα των ελαστικών στο Grand Prix των ΗΠΑ

Η Formula 1 ταξιδεύει από την Κεντρική προς τη Βόρεια Αμερική με την ίδια επιλογή γομών.

Όπως για το Μεξικό έτσι και για το Ώστιν επελέγησαν: C2 ως λευκή/σκληρή γόμα, C3 ως κίτρινη/μέση γόμα και C4 ως κόκκινη/μαλακή γόμα. Η πίστα της Αμερικής μπήκε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα της F1 το 2012 (μόλις τρία χρόνια πριν το Μεξικό). Έχει τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά από τον προηγούμενο γύρο, παράδοσή της είναι να δημιουργεί συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες. 

Χαρακτηριστικά πίστας

  • Όλοι οι οδηγοί θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα ελαστικά του 2020 την Παρασκευή στο Ώστιν. Το μείγμα ελαστικών αποφασίστηκε μετά από ένα αριθμό εξειδικευμένων δοκιμών. Το τελευταίο τεστ έγινε στη Βαρκελώνη νωρίτερα αυτό το μήνα, συμμετείχαν σ’ αυτό οι τρεις κορυφαίες ομάδες. Κάθε οδηγός θα πάρει δυο σετ ελαστικών του 2020 με τη μαλακή γόμα για να τα χρησιμοποιήσει μόνο κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών FP1, FP2.
  • Το πιο σκληρό ελαστικό που επελέγη για το Grand Prix των ΗΠΑ είναι ένα επίπεδο πιο σκληρό απ’ αυτό του 2018 (όταν είχαν επιλεγεί η μαλακή, η πολύ μαλακή και η πάρα πολύ μαλακή γόμα). Αυτό συμβάλει ώστε να υπάρχει πιο ισορροπημένη διαφορά απόδοσης, ανάμεσα στις τρεις γόμες.
  • Η στρατηγική που έδωσε πέρυσι τη νίκη στον Kimi Raikkonen της  Ferrari ήταν μια αλλαγή ελαστικών από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα. Ο Max Verstappen της Red Bull τερμάτισε 2ος (εκκινούσε 18ος) με στρατηγική μαλακής/πολύ μαλακής γόμας ενώ ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton ήταν 3ος με στρατηγική δυο pit stop.
  • Υπάρχει μεγάλη ποικιλία στροφών στην πίστα της Αμερικής που έχει φορά αντίθετη των δεικτών του ρολογιού. Σήμα κατατεθέν της πίστας, είναι, η πρώτη ανηφορική αριστερή στροφή.
  • Η φθορά και η πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης είναι στο μέσο όρο των αγώνων για τους οποίους χρησιμοποιήθηκαν οι μεσαίες γόμες της γκάμας, αυτό τις καθιστά ενδεδειγμένη επιλογή. Τόσο το ρεκόρ ταχύτερου γύρου αγώνα, αλλά και το ρεκόρ πίστας έσπασαν πέρυσι από το Lewis Hamilton.
  • Ο καιρός στο Τέξας έχει πολύ μεγάλες διακυμάνσεις αυτή την εποχή του χρόνου, μπορεί να δούμε από λαμπρή λιακάδα, μέχρι τυφώνα. Τέτοιες συνθήκες έχουν οδηγήσει σε ακύρωση κάποιων περιόδων δοκιμών στο παρελθόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ